بازدید 16346
۵
بازتاب

کاپیتان استقلال خداحافظی کرد و رفت + نامه

در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود که منتظری مصاحبه‌های تندی علیه دست‌های پشت پرده در استقلال انجام داد و بدون اینکه به نامی اشاره کند مدعی شد که عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم نتیجه بگیرد. شاید همان حرف ها باعث شده که امروز با او برای تمدید قرارداد تماسی نگیرند!
کد خبر: ۹۰۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 02 June 2019

پژمان منتظری به دلیل آنچه عدم دریافت پیشنهاد برای تمدید قرارداد می خواند تصمیم گرفت از حضور در این تیم انصراف داده و با استقلال خداحافظی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری در نیم فصل اول لیگ هجدهم با مصدومیتی نسبتا طولانی روبرو شد تا جایی که حضورش در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، اما او در نهایت به این رقابت‌ها رسید تا بتواند احتمالا در آخرین تورنمنت رسمی خود در رده ملی حضور داشته باشد.

منتظری، اما در بازگشت از جام ملت‌های آسیا به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شد و شرایط برای او طوری رقم خورد که تقریبا در تمام بازی‌ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در بازی‌هایی که مهدی رحمتی در ترکیب استقلال حضور نداشت این فرصت را پیدا کرد تا بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو ببندد. اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود که منتظری مصاحبه‌های تندی علیه دست‌های پشت پرده در استقلال انجام داد و بدون اینکه به نامی اشاره کند مدعی شد که عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم نتیجه بگیرد.

Image result for ‫پژمان منتظری + بازوبند کاپیتانی‬‎

مدافع با تجربه استقلال امروز در فاصله دو هفته بعد از پایان لیگ برتر با انتشار پستی مدعی شد که از باشگاه استقلال پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است و با این شرایط ادامه همکاری اش با این باشگاه مقدور نیست. او در این پست اینستاگرامی مدعی شده است که باشگاه استقلال از دو هفته قبل مذاکره با بازیکنانی که قرارداد ندارند را آغاز کرده است، ولی مدیران باشگاه در این مدت حتی یک پیام هم به او نداده اند و این موضوعی است که کاپیتان سوم فصل گذشته استقلال را حسابی دلخور کرده است.

حالا باید منتظر واکنش مدیران استقلال در قبال خداحافظی اینستاگرامی منتظری از استقلال ماند و دید آیا آن‌ها تلاش می‌کنند کاپیتان تیم خود را از تصمیمش منصرف کنند یا این بازیکن ترجیح می‌دهد سال‌های آخرش فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد. استقلال در روز‌های گذشته پیشنهاد رسمی خود را به وریا غفوری و علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه کرده و با سایر بازیکنان این تیم هم که قرارداد ندارند در سکوت مذاکراتی انجام داده است.

خداحافظی پژمان منتظری از استقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یزودی استادان ماست مالی گیوه ها را ور کشیده و با لحنی ملکوتی به حسابش میرسن.
منتظری آقاست و یکی از شخصیت های استقلال است.خدا کند در آخر کار اورا هم دلگیر و پشیمان به خانه نفرستند.
آقای منتظری سروها ایستاده می میرند ولی همیشه سرو خواهند ماند استقلالی های راستین فرزندان استقلال را فراموش نخواهند کرد یک روزی پرده ها کنار رفته وواقعیت عیان می گردد برای تو فرزند برومند وطن آرزوی موفقیت وسربلندی می کنم .
من تراکتوری هستم اما منتظری فوتبالیست با شخصیتی بود
پرسپولیسی هستم ولی برای وضعیت رفتار برخی مدیران در باشگاه ها و حالا وضعیت تیم استقلال نمی توانم خوشحال باشم. چون بی تدبیری و بی نظمی و بی برنامه بودن مدیران استقلال را شاهدیم که با روحیه و اعتبار بازیکنانی که بهر حال برای این تیم زحمت کشیدند بازی می کنند.
کاش می شد یک بار با مدیران متخلف و خطا کار برخورد شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر