بازدید 5331

بلیت‌فروشی پرسپولیس-داماش ازساعت۱۵فردادراهواز

کد خبر: ۹۰۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 01 June 2019

فینال جام حذفی فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان یک‌شنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فینال جام‌حذفی یادواره شهدای دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر که برای دو سال در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد، با توجه به آماده نبودن زمین چمن این ورزشگاه، در ورزشگاه شهدای فولاد و بین دو تیم پرسپولیس و داماش برگزار خواهد شد.

بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۵ یک‌شنبه به صورت کاغذی و در گیت‌های موجود در ورزشگاه شهدای فولاد انجام می‌شود. پیش از این گفته می‌شد احتمال دارد بلیت این دیدار به صورت الکترونیک به فروش برسد. جلسه شورای تأمین مربوط به دیدار پرسپولیس و داماش نیز ظهر امروز در اهواز برگزار می‌شود. همچنین کاروان داماش گیلان روز جمعه وارد اهواز شد. این تیم شب گذشته اولین تمرین خود را در زمین تمرینی فولاد برگزار کرد.

کاروان پرسپولیس نیز عصر امروز وارد اهواز می‌شود. پرسپولیس و داماش به ترتیب با غلبه بر تیم‌های سپاهان و سایپا در نیمه‌نهایی به دیدار فینال رسیده‌اند. پرسپولیسی‌ها هشتمین حضور در جام حذفی را تجربه می‌کنند و پنج قهرمانی این مسابقات را هم در کارنامه دارند. داماش نیز تاکنون سه بار در جام حذفی حضور داشته که در یک دوره تا فینال بالا آمده است، ولی دستش از جام کوتاه مانده است.

هدایت تیم‌های پرسپولیس و داماش نیز به ترتیب برعهده برانکو ایوانکوویچ و سیامک فراهانی است. قضاوت فینال جام حذفی را که از ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می‌شود، موعد بنیادی‌فر بر عهده دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان