بازدید 13162
بیانیه عجیب درواکنش به حمله هواداران به پرسپولیسی‌ها؛

باشگاه سپاهان خودش را محکوم کرد؟!

عدم پذیرش میزان خسارات جانی و مالی وارد شده یک آفت و پیامد دیگر به همراه دارد و آن هم فرار از مسئولیت است. برای پیدا کردن راه حل مناسب هر مشکلی، باید ابتدا وجود آن مسئله یا مشکل پذیرفته شود، اما سپاهان دست به کتمان می زند و خودش را محکوم می کند!
کد خبر: ۹۰۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 31 May 2019

باشگاه سپاهان اتفاقات رخ داده شده در دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان را محکوم کرد و تاکید کرد به حقوق آسیب دیدگان رسیدگی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که خودش به عنوان میزبان متهم به کم کاری و حتی برنام ریزی برای آزار هواداران پرسپولیس در بازی جام حذفی مقابل این تیم است، ضمن محکوم کردن هر نوع خشونت به ویژه در اماکن ورزشی، با مجروحان و آسیب دیدگان حوادث حاشیه‌ای دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ابراز همدردی میکند.

اتفاقی دور از فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای و پهلوانی که درجریان دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور رخ داد بی شک مورد تایید نیست. باشگاه سپاهان ضمن دلجویی از مجروحان و آسیب دیدگان حادثه از عوامل انتظامی و دستگاه قضایی استان درخواست می‌کند نسبت به شناسایی فرد یا گروه‌هایی که مسبب این وقایع تلخ بودند اقدام و تا احقاق حق خسارت دیدگان پیگیر موضوع باشند.

مصاحبه‌ها و مواضع عوامل باشگاه سپاهان و مسئولین استان اصفهان پس از اتفاقات دیدار نیمه نهایی جام حذفی منطقی به نظر نمی‌رسد. شب گذشته مسعود تابش مدیرعامل سپاهان روی خط برنامه تلویزیونی آمد و به صورت صریح به تکذیب آماری پرداخت که مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرده!! این دقیقا همان موضعی است که از سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی اصفهان دیدیم و او هم با قاطعیت اعلام کرد به هیچ عنوان آمار‌های ارائه شده در مورد میزان مصدوم‌ها را قبول ندارد. در امتداد این دو واکنش، حمیدرضا دادخواه رئیس هیات فوتبال استان اصفهان نیز دیدگاهی مشابه دارد و معتقد است آمار مصدومان بیشتر از ۴ الی ۵ نفر نیستند و فقط به ۴ ماشین خسارت وارد شده!

تمام این‌ها در حالی است که بی شک همانطور که آمار‌ها اعلام کرده اند تعداد مصدومان خیلی بیشتر از تعدادی است که مسئولین اصفهانی به استثنای مرکز فوریت‌های پزشکی (باصلاحیت‌ترین مرجع برای اظهار نظر در این مورد) آن را تایید می‌کنند و در مورد تعداد ماشین‌های خسارت دیده هم علیرغم صحبت‌های دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، خود باشگاه سپاهان و مسئولانش بهتر از هر کسی می‌دانند فقط تعداد ماشین‌های خبرنگاران که دچار آسیب دیدگی و آتش سوزی شده، بیش از ۴ مورد بوده و با حسابی سرانگشتی می‌توان به این مهم رسید که قطعا آمار خسارات جانی و مالی بیش از چیزی است که مسئولین اصفهانی در مورد آن حرف می‌زنند.

عدم پذیرش میزان خسارات جانی و مالی وارد شده یک آفت و پیامد دیگر به همراه دارد و آن هم فرار از مسئولیت است. برای پیدا کردن راه حل مناسب هر مشکلی، باید ابتدا وجود آن مسئله یا مشکل پذیرفته شود، اما وقتی سوال پاک می‌شود، چه امیدی برای پیدا کردن راه حل جهت پیشگیری از وقوع حادثه در آینده باقی می‌ماند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
تابناک، تا قبل از بازی چهارشنبه فکر میکردم داری برای پرسپولیس حاشیه درست میکنی ولی حالا فهمیدم اشتباه کردم و خوشحالم که رسالت خبرنگاری خودت را داری درست انجام میدهی. قطعا اگر کسی اشتباه کرده باید مورد نقد قرار بگیرد چه پرسپولیس و چه سپاهان یا مربی تیمش که جز فرافکنی کاری بلد نیست
متاسفانه و طبق معمول گزارش خبر کاملا" یکطرفه و بنفع پرسپولیس نوشته شده است . مافیای قذرت نمیگذارد اصل قضیه عادلانه بررسی شود . !!!
این حرفا رو چند سال قبل که چشم اون سرباز و هوادارای سپاهان کور کرده بودند؛ هم زده شده بود. امیدوارم استراتژی بدست آوردن جام به هر قیمتی ولو مافیا بازی و بزارن کنار.
تابناک ساید هم پرسپولیس را محکوم کرد بازی پوتین در تهران را با وجدان و دید باز مرور کن و رسالت رسانه خودت را بیاد بیاور
با درود و احترام
بقیه باشگاهها انجام وظیفه کرده اند؟ وقتی دروازه بان پرسپولیس به مامور نیروی انتظامی توهین می کند و در بازی شرکت می کند در تلویزیون مصاحبه می کند و .... چه توقعی دارید؟ در دیدار دو تیم در تهران همین اتفاقات نیافتاد چرا در آن موقع کسی صحبت نکرد؟ فقط برای تیمهای شهرستانی مجازات و سقف قرارداد و ... وجود دارد؟
کاش واسه بازی تهران خودتونو نصف این جر داده بودید
چوب خدا بهترین جوابه که روزنامه ای آن را با عکسی چاپ کرد ماه مبارک رمضان حضور خدا را خیلی خوب نشان داد التماس دعا و تفکر.
اون همه ماشین اتیش زدن و بالای 114 نفر هم مصدوم شدند بعد آقایان مسئول تشریف میارن و می گن کلا چهار نفر مصدوم شدن که اونا هم احتمالا ساندویچ فاسد خوردن و مسموم شدن!!!!! واقعا که؟
در تهران هم تماشاگران اصفهانی مصدوم شدند شما چرا ساکت بودید؟
تابناک چطور در خصوص حمله از زمین و هوا، با ادرار و سنگ و باتوم به هواداران سپاهان در آزادی سکوت کردی؟
خوب کجاش عحیبه؟ پس بگه خوب شد، دست مجرمان درد نکند؟
ببین سپاهان این چند ساله چی سر شماها آورده که این همه خبر یه طرفه کار میکنین. در حالی که تو تهران 300 سپاهانیا زدن هیچ خبری کار نکردین. از نظر شما همه جای ایران تامین امنیت به عهده سپاهانه
برای اینکه از زیر بار مسئولیت فرار نکنن باید توبیخ با درج در پرونده بشن.
اینه فرق بین سپاهان و تراکتور
خخخخخخخخخ از حرص و بغض اصفهان نترکید
ناعادلانه بودن یعنی همین. خبرنگار ورزشی بدون آگاهی حکم داده است؟!
چقدر خوب بود برای گفتن دروغ از تریبونهای جمهوری اسلامی حد جاری میکردن تا اونوقت ببینیم روزانه چند نفر از مسئولان شایسته اجرای حد در مملکت اسلامی میشدند.دروغ ام المعاصی .
خیلی جالبه تابناک از قول خودش گزارش می ده از قول تابناک ورزشی معلومه چه رنگی هستی بلا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار