بازدید 7082
۱

داماش با ۱+۵ غایب در فینال جام حذفی

داماش گیلان با ۱۴ بازیکن و ۲ دروازه‌بان ذخیره در این بازی حاضر خواهد شد و امشب رشت را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 31 May 2019

داماش گیلان با ۵ غایب قطعی در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، داماش گیلان با نمایشی غافلگیر کننده با حذف خوشه طلایی، قشقایی شیراز، چوکا در تالش (ضربات پنالتی)، مقاومت تهران، ماشین سازی (ضربات پنالتی) و سایپا تهران موفق به حضور در فینال شده است و اکنون بعد از حرف و حدیث فراوان خود را مهیای جدال با شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌کند.

داماش در این بازی سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد؛ سعید طالبی، میثم میرپسندیده و میلاد پورمحسن سه بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نخواهند بود. دو بازیکن دیگر این تیم نیز بعد از حذف از مرحله پلی آف لیگ دسته دوم، در تمرینات این تیم حاضر نشده‌اند و از سوی سیامک فراهانی سرمربی داماش نیز برای این بازی در لیست قرار نگرفته‌اند. امید قربانی و مهرداد علیزاده دو بازیکنی هستند که در این دیدار حاضر نخواهند بود. قربانی در مسیر جام حذفی زننده یکی از گل‌های این تیم برابر قشقایی شیراز بود که باعث صعود آن‌ها به مرحله یک شانزدهم شده بود.

وضعیت علی آل کثیر، یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم نیز در فاصله ۷۲ ساعت به این بازی نامشخص است و او اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و کادرپزشکی در تلاش است شرایط این بازیکن را برای حضور در این بازی فراهم کند. داماش گیلان با ۱۴ بازیکن و ۲ دروازه‌بان ذخیره در این بازی حاضر خواهد شد و امشب رشت را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلا مهندسی هم نشده بید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل