بازدید 4402

بیرانوند بعد از فینال از پرسپولیس جدا می‌شود؟

کد خبر: ۹۰۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 31 May 2019

بیرانوند در خصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس جمله ای گفته است که به نظر می رسد فصل آتی را در جمع قرمزها نخواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، شماره یک قرمزها گفت: من بازیکنی هستم که از وقتی وارد ورزش شدم دنبال پیشرفت بودم، از وقتی برای نفت بازی کردم سال به سال دنبال پیشرفت بودم و الان هم دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم، این پیشرفت می‌تواند در پرسپولیس یا تیم‌های اروپایی باشد. از وقتی آمدم پرسپولیس سال به سال بهتر می‌شوم. پرسپولیس هم تیم خیلی بزرگی است و اگر قرار است بیرانوند جایی برود باید به تیمی برود که شخصیت و بزرگی پرسپولیس را داشته باشد. الان تمام تمرکزم را روی فینال گذاشتم و اتفاقی است که اگر قهرمان شویم اتفاق بزرگی برای پرسپولیس است و امیدوارم اتفاق بزرگی بیفتد.

بیرانوند ادامه داد: من قرارداد دارم، اما بندی وجود دارد که بتوانم با پیشنهاد خارجی جدا شوم و یک طرفه فسخ کنم. بعد از جام جهانی خیلی مدیر برنامه‌ها دوست دارند که جدا شوند. خیلی‌ها با من و آقای سلیمانی در تماس هستند و همه دنبال اجازه ۲۰ روزه و یک ماهه هستند که بروند از طرف من با باشگاه صحبت کنند. تمام کارهایم را داده ام به آقای سلیمانی.

او در پایان هم عنوان کرد: الان چیزی نمی‌توانم بگویم و بازی فینال است. اما اگر قرار باشد بروم اتفاق خوب برای خودم و باشگاه خواهد بود. به تیم ذوب آهن و آقای منصوریان هم تبریک می‌گویم که تیم اول در آسیا صعود کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار