بازدید 14932
نشست خبری

قلعه‌نویی: جام‌های پرسپولیس مهندسی شده است

کد خبر: ۹۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 30 May 2019

سرمربی سپاهان از تیمش با وجود شکست مقابل پرسپولیس تمجید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: باید از تیمم تشکر کنم که شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان داد. بعد‌ها خیلی‌ها درباره این تیم و این فوتبال خواهند نوشت.

سرمربی سپاهان گفت: بعد‌ها برای مردم مشخص خواهد شد که چه اتفاقاتی به صورت مهندسی شده افتاد که آقایان نتیجه را گرفتند. مهم این است که قضاوت را باید به عهده مردم گذاشت. در بازی رفت گفتم که ۱۵ تیم یک بازی کند و یک تیم یک بازی دیگر انجام دهد. خیلی مثال‌ها است که قانون برای خیلی‌ها یک مدال دیگر است. در سینه ناظر می‌زنند، اما ناظر جرات نمی‌کند گزارش دهد. به ما فحش می‌دهند و تماشاگران ما را می‌زنند. در بازی رفت خیلی چیز‌ها مشخص شد. گفته‌های من در رادیو هست. مطمئناً نگاه مردم متفاوت است. مثال‌های زیادی است که بازیکن اعتراف می‌کند در نقل و انتقالات چه اتفاقی افتاده، ولی کسی جرات نمی‌کند ورود کند.

قلعه‌نویی: جام‌های پرسپولیس مهندسی شده است

او ادامه داد: چه جابه جایی‌هایی شد که به بایگانی رفت؟ اگر صحبت کنیم فایده ندارد. فوتبال همین است. زور ما به این جریان نمی‌رسد.‌ای کاش کارشناس‌ها یک بار برای همیسه خدا را در نظر بگیرند که در این بازی هم خیلی اتفاقات رخ داد.

قلعه نویی در واکنش به اینکه برانکو گفته از نظر فنی بهتر از سپاهان بود، و اینکه تیمش قبل از دادن بازیکن اخراجی استحقاق برتری در این بازی را داشت یا نه گفت: در دقایقی بهتر بودیم، اما آن‌ها پرسپولیس بودند. آن‌ها با یک ذهنیت وارد بازی شدند. از نود ارومیه تا سپیدرود را در نظر بگیرید. خیلی چیز‌ها دست‌تان می‌آید. این‌ها را برانکو گفت. بازیکن‌شان به کی‌روش فحش مادر داد. بازیکن تیمش‌شان به سینه ناظر می‌زند، اما ناظر می‌ترسد گزارش بدهد. یقیناً الان هم امیر قلعه نویی را محروم می‌کنند. ما به خودمان افتخار می‌کنیم. امسال جام نگرفتیم، اما عزت گرفتیم.

وی تاکید کرد: نگاه رنگی را کنار بگذارید، ولی مردم درباره این بازی قضاوت خواهند کرد. قلعه نویی درباره انتقادات به تعویض‌هایش در این دیدار گفت: دست‌مان خالی بود. ما بازی را گرفتیم. بعد از اینکه ده نفره شدیم، تعویض‌ها را عوض کردیم.

او اتفاقاتی که بین نیمکت دو تیم رخ داد و اقدامات محسن خلیلی در کنار زمین گفت: برخی‌ها مصونیتی دارند که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. به سینه ناظر می‌زنند. یا محبت‌هایی که شامل حالشان می‌شود این اجازه را به آن‌ها می‌دهد. بازی سایپا و پرسپولیس را ببینید. بازی ما با پرسپولیس چه اتفاقتی رخ داد؟ این اتفاقات را با آرای صادر شده مقایسه کنید.

سرمربی سپاهان درباره وجود جنگ روانی علیه بازیکنان تیمش و علت اخراج بازیکنان این تیم اظهار کرد: تا دقیقه ۲۰ سه بازیکن ما کارت زرد گرفتند. وقتی فحش می‌دهند و با دست‌شان حرکتی می‌کنند و به صورت کی‌روش می‌زنند و به پای یزدانی لگد می‌زنند، ولی اتفاقی نمی‌افتد، این بازیکنان از نظر روانی بهم می‌ریزند. دو پنالتی زن اول و دوم ما اخراج شدند. قرار بود محمد ایران پوریان و کی‌روش پنالتی بزنند. ۹ نفره باشید و فشار روی تیم باشد، نهایتاً پنالتی را خراب می‌کنید. به نظرم نباید امروز بحث فنی کنیم. باید از نظر فنی به بازیکنانم افتخار کنیم.

وی با اشاره به نشان دادن پرچم ژاپن در ورزشگاه‌های ایران، گفت: اگر نگاه رنگی را کنار بگذارید، از نگاه مردمی متوجه همه چیز می‌شوید که اتفاقات مهندسی شده است. دیدید که چه اتفاقاتی می‌افتد. مبارک‌شان باشد. قهرمانی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. در جام حذفی هم به فینال رفتند که باز هم به آن‌ها تبریک می‌گویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۹
مهندس تر از همه خودتی
پاسخ ها
بوشهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
گل گفتی. زدی توخال
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
پنالتی از دست دادن کیانی مهندسی شده بود چون درون توپ سنسوری گذاشته بودن که بمحض ضربه زدن رفت به اوت
گل به خودی سپاهان هم مهندسی شده بود چون به بازیکن سپاهان پول داده بودن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
باشگاه پرسپولیس بایدبصورت جدی ازقلعه نویی بخاطرتهمت های متعددش شکایت کندوتحت هیچ شرایطی کوتاه نیاید نبایدهرکس براحتی بتواند به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اتهام بزند وهزینه اش راپرداخت نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اقای قلعه نویی من اگه اینهمه کامنت منفی برعلیه خودم میدیدم قید فوتبال روبرای همیشه میزدم !!ریال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من هواداردواتشه پرسپولیسم امااگرباشگاه ازشکایت ازاین اقا کوتاه بیاید ومصالحه کند دیگرپرسپولیسی نخواهم بود یکباربرای همیشه باید با اتهامات مکرراین اقامقابله جدی کرد
ژنرال بهتره تو حرف نزنی !! منکه که بیطرف بازی رو تا آخر تماشا کردم و از رفتار تیمت خحل شدم ! پنالتی کادوئی رو زدید تو آسمان و بعد میگوئی بازی مهندسی شده !! خجالت بکش و کارنامه درخشانی نداری !!
پاسخ ها
خشایار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
داره میگه پنالتی زنامون اخراج شدن .متن و بخونید بعد نظر بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
ژنرال چیه؟ الکی آدمها رو گنده نکنیم. ایشون گروه با هم نیست
نشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
من خودم استقلالیم ولی وجدانا اگر اون پنالتی رو سپاهان گل می کرد.الان کار به این حرفها می کشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
احسنت
حق مطلب رو ادا کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اشتباهی مثبت دادم. پر افتخارترین مربی لیگ اگه نباشه جزو پر افتخارترینهاست.در مورد کارنامه اش حرفت اشتباهه.اگه بقیه حرفاتم مثل همین باشه که قشنگ معلومه بیطرفی و پرسپولیسی نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
چقدر هم تو بیطرفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
گروهبان....
اولاً قلعه نویی این کلمات قلمبه سلمبه رو اگه نمی گفت، پس چی باید می گفت؟
ثانیاً او میگه که: «از تیمم تشکر کنم که شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان داد». ببخشید دیشب بازیکنان سپاهان تو زمین دیگه کاری نموند که نکرده باشند، از نمایش حرکات زشت گرفته تا بکارگیری الفاظ ناشایست
جامهای همه تیمها مهندسی شده است ولی تو هروقت جام گرفتی بخاطر لیاقت خودت بوده ؟
خدایی اگه یک بار با این آدم برخورد درست و حسابی میشد . اینقدر لجن پراکنی نمیکرد
مقامات قضایی و کمیته قضایی فدراسیون باید به ادعاهای جنجالی و تحریک آمیز ایشان رسیدگی کامل کرده و صحت و سقم آن را به مردم اعلام نماید.
بابا ببند تو یکی دیگه!!!! دیگه می شناسند همه
اخه مرد حسابی تیمت حرفی برای گفتن نداشت!کاملا از نظر تاکتیکی باخته بودید! این چ حرفاییه!
مرغ پخته هم از حرف های این بشر خنده اش می گیره!
آقای دکتر! کُلّ یوم همه چیز پرسپولیس مهندسی شده است!برو خدا تو شکر کن که فقط یک گل خوردی!
خدا وکیلی خیلی پررویی بازی حذفی در زمین شماست،پرسپولیس با ناکامی و درخشش دروازه بان شما انهمه موقعیت گل را از دست می دهد که 10 برابر موقعیت های شما بوده است،پنالتی ناحق می گیرند که انگونه خراب می کنید،حریف سخت کوش در دقیقه اخر بازی هم هنوز انگیزه دارد و به گل می رسد حالا می گویی بردش مهندسی شده است؟
اين آدم با داشتن آتو از فدراسيون بر عليه همه و هر كس هر چي مي خواهد ميگويد
خفه بابا اه خجالت هم خوب چیزیه
قلعه نویی اگر ببازد به همه تهمت میزند
دو تا اخراج حق سپاهان بود دیشب؟
شجاع خلیل زاده عمدا با استوکهای کفش روی پنجه های پای سیاوش یزدانی میزنه اخراج نداره؟
پرسپولیس در ۹۰ دقیقه زورش به سپاهان‌نرسید و در وقتهای اضافی ورق بازی را برگرداندند.
من نمی دونم چرا آقای قلعه نوعی هر وقت می بره همه چی درسته و ایشون یه بازی سراسر تاکتیکی رو برده و به تیم حریف و داورا و کل فوتبال تبریک میگه و عبارت "هرچی اون بالایی بخواد" رو میگه .
پرسپولیس همه جوره سر بود
سپاهان هم اخراجی بیخود داد،هم پنالتی خراب کرد و هم اخلاق رو باخت
قلعه نوعی فرافکنی میکند.
قلعه نویی و بازی کنان مقصر باخت تیمشون هستند نتوانستند آرامش خود را حفظ کنند
شما دیگه شکسته نفسی نکنید! شما که خودتون دکترای مهندسی بعضی کارها رو دارین! شعارهای روی سکوها رو که الکی نمیگن.سرور ...کیه امیر...
آقای قلعه نویی من به عنوان یه پرسپولیسی همیشه برای جنابعالی احترام قائل بودم ولی بعد از این حرفاتون که البته بخشی را به خاطر آرمش هواداران سپاهان زدید خیلی ناراحت شدم.
خجالت بكش ديگه همه تو رو ميشناسن.
استاد! تو حتی تعویض بلد نیستی. یه آدم سپاهانی تو تلوزیون باعث باخت رو تو تشخیص داد. کدوم مهندسی؟ تیر دروازه و چارچوب‌ مهندس میخواد؟
خخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخ خ
خخخخخخ
توهم توطئه تو این مملکت بیداد می کنه!
باشه باشه
قراردادتو تمدید میکنیم :)
بعد از نیمه اول دو بار تیم سپاهان از وسط رمین جلوتر نیامد کل ۱۲۰ دقیقه فقط یک شوت محمدی را داشتند بعد ادعا می کنه مهندسی شده بود اکر داور قانون را اعمال میکرد ۴ بازیکن سپاهان باید اخراج م شدند پنالتی هم که خیلی بی جهت گرفته شد چون حرفی برای گفتن نداشت چرند میگه هی تعویض کردی و با ز بازیکن تعویضی را ده دقیقه بعد تعویض کردی برای این بود که تیمت حرفی برای گفتن نداشت و ۱۲۰ دقیقه تحت فشار بود
تماشاگران شما را مي زنند؟!!! واله تماشاگراي شما كه صندلي هاي آزادي را از جا درآوردند، ماشيناي پلاك تهران را سوزوندن به برانكو تو كنفرانس خبري حمله كردن، بازم بگم؟ لابد مهندسي شده بود بازيكنت پنالتي خراب كرد. بازيكن پرسپوليس اگر پاي يزداني را لگد كرد كارت گرفت. خجالت هم خوب چيزيه. مرد باش قبول كن پرسپوليس بهتر بود نه كه با تهمت زدن باختت را توجيه كني. و فراموش نكن پرسپوليس سروره
پنالتی میزنی هوا بعد میگی مهندسی شده بود گل به خودی میزنی پرسپولیس کاری نکرد سپاهان خودش خودشو شکست داد
آقای قلعه نوعی. آیا حواست بود به بازی دیروز. می شه لطف کنی بگی کجای این بازی مهندسی شده بود!!! بازی در اصفهان که بود و بدتر اینکه علاوه بر بازی بد شما اخلاق رو هم باختید. آیا این عملکرد شما هم مهندسی بود!!!
این مهندسی ها از حذف برنامه نود شروع شد. حالا هر بلایی هم خواستن سر تیم ها می ارن.
فوتبال دولتی کمیته برگزاری دولتی کمیته داوران دولتی است همه از یه جا حقوق می گیرن.
شما مهندس نیستی، از تجربیات مهندسین و یا دکترهای استراتژیست و با تجربه استفاده کن و بهره ببر. فقط تهمت و افترا نزن!
اگه مهندسى شده، يكى از مهندسهاش بازيكن خودت بود كه پنالتى را زد بيرون. اگه اون پنالتى گل شده بود هم همينو ميگفتى؟
آدم متوهم با سیستم علی اصغری
با این مصاحبه نشون دادی که فقط دنبال توجیه و فرافکنی هستی. ولی دیگه دوران شما و اینکارات تموم شد. شما عدالتی رو میخوای که به نفعت باشه نه عدالت واقعی
اون سالهایی که به دلیل ضعف حریفان پشت سر هم تیم هات در لیگ قهرمان میشد مهندسی در کار نبود؟ظاهرا ما ایرانی ها بلد نیستیم که موقع عصبانیت فقط سکوت کنیم.
چه استقلال قهرمان میشد چه پرسپولیس چه سپاهان
فرقی نمی کرد
مهم شعور فوتبال و مربی گری فوتباله که در بازکنان و مربیان وجود نداره
رییس فدراسیون اصفهانی، بازی تک حذفی در اصفهان، تقسیم تماشاگران به جای 50-50 شده 70-30 به نفع شما، پنالتی دقیقه 112 مشکوک به نفع شما، فحش و توهین از طرف شما، کشتن هوادار پرسپولیس در تهران از طرف شما و ...
کمی خجالت بکش!
دوتا توپ پرسپولیس خورد توی دیرک و سپاهان پنالتی خراب کرد اینهم مهندسی شده بود!!! چرا بزرگ نمیشی اقای قلعه نویی؟
آقاي قلعه‌نويي واقعاً مهندس است و مدام در حال مهندسي وقايع براي گرفتن نتيجه است.
خیلی از مردم به این واقعیت باورند که بردهای پرسپولیش مشکوک و مهندسی شده است . وای بر این فوتبال.
آقای قلعه نویی
بیان حقایق خوبه ولی در زمان خودش
سه ساله فوتبال مهندسی شده شما الان یادت افتاده ؟
واقعا موندم شما ها که همه چیز رو میدونید از چی میترسید ؟
سه ساله دارن جام رو دستی تقدیم تیم نورچشمی میکنن هیچی نگفتید
سال دیگه با چه رویی میخواین تو لیگ شرکت کنید ؟
سوتهای داوری تو دو تا بازی مهم پشت هم علیه ات بود
نیازی به مراجعه به بازی های قبلی نیست
کمی خجالت و شرم بد نیست جناب قلعه نویی!
از وقتی سلطانی فر اومده فوتبال ملی هم نابود شده اون از باخت مفتضحانه برابر ژاپن تا حذف همه سهمیه های ایران از آسیا
لجش گرفته، مورچه گازش گرفته.
اگر پنالتي قلابي دقيقه ١١٣ را گل مي كرديد هم باز همين را مي گفتيد؟!
سلام آقای قلعه نوعی یادت باشد که:
۱- همیشه شما بعد از نتیجه نگرفتن دیکران رامقصر جلوه میدهید
۲- ضعفهایمدیریتی خودتان را نادیه گرفته وفرافکنی می کنید
۳- کسانی موفقترند که ضعفهای خودرا ببینند شما تاحالا اینگونه نبوده اید سعی کنیید ازاین به بعد اینگونه باشید تا رشد کنید وموفق شوی ومجبور نباشد به همه بتازید واندک اعتبارتان هم زیر سوال رود
چقدرررر رو داره این بشر
برادر قلعه نویی،، اون زمان که فوتبال هنوز کثیف نشده بود و همه رو تعصب بازی می کردند و پول تو فوتبال کامل تزریق نشده بود، حضرتعالی از همه مهندس تر بودی،، با ناصر خان حجازی چه کردی!!؟؟ اون مصاحبه با خبرنگاران یادت رفته به یک نفر اشاره دادی که بعداً ترتیب خبرنگار زبان بسته رو بده!!؟؟ امیر خان تو ديگه نقاب به چهره نزن و خودتو علیه السلام نشون نده داداش
واقعا اگر مهندسی شده نیست یک نهاد مستقل به حرفهای قلعه نویی یا خیلی های دیگر حتی تونی مربی خارجی تراکتور رسیدگی علنی کند
ماجواب تورابارهاوبارها درمستطیل سبز داده ایم ولی ظاهراهنوز هم ملتفت نشدی
رقاص بلدنیست برقصه میگه زمین کجه !
هم گلتان افسایدبود هم پنالتی تان نادرست بود
آقاي ژنرال بي ستاره/ چطور اون موقعي که بازي مهندسي شده استقلال را از پرسپوليس سرافراز مي بردي جور ديگه اي حرف مي زدي؟
اتفاقا درست میگه . تیم پرسپولیس مهندسی شده است . سر مهندسش هم برانکوه با سواد ه که تحصیلات دانشگاهی داره . تو درجه ژنرالیت رو از کدوم اکادمی گرفته آقای دکتر!.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
فوتبال مهندسی شده نه پرسپولیس
کاملاً درسته گفته
هاهاهاها
من پرسپولیسی نیستم ولی اگر شما عرضه به خرج میدادی و پنالتی بادآورده رو تبدیل به گل میکردی، نیازی به این حرفای صدتا یک غاز نبود!
پنالتی مفت گرفتید زدید بیرون بعد حالا شد مهندسی شده ! اگر پنالتی گل می شد مهندسی شده نبود
بعدها مردم متوجه خواهند شد که امیر خان درست گفت
من به عنوان یه استقلالی به اقای قلعه نویی میگم شما در مورد فوتبال پاک حرف نزنین کارنامه شما مشخص جناب مهندس
شما ژنرال نیستی مهندس بیشتر بهتون میاد آقای مهندس امیر قلعه نویی
منم اگرتیم قدری مثل پرسپولیس دستم را ازدوجام کوتاه میکرد همین حرفارامیزدم !!!!!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
کاشیما
تیم دولتی پرطرفدار از نظر سیاسی هم که شده باید جام بگیره تا مابدبختای گشنه از لحاظ روانی شاد باشیم وبدبختیها رانبینیم همین و بس
شرافت و مردانگی ؟؟؟؟ بسی خندیدیم.
واقعا تیمی پرحاشیه تر از تیمهای شما هم میشه پیدا کرد ؟؟؟؟
اگه پنالتی شما گل میشد و برنده میشدید، اونوقت باز یه سری داستان های دیگه میگفتی ....
آب رو بریز اونجا که میسوزه ..........
وقتی زورت نمی رسه این حرفا رو میزنی
پنالتی خنده دار دقیقه 110 رو زدی تو اوت اونوقت میگی مهندسی شده
ما حالتو می فهمیم
خالی کن خودتو
عقده های این سه چهار سال بدجور فشار اورده بهت
اینکه با وجود این همه پولی که خرج کردید عمرا حالا حالاها نمی تونید و نمی تونن جلوی پرسپولیس قد علم کنن
ما و خدا _____ شما همه
خب شما اون پنالتی را گل میکردین تا نتایج مهندسی شده از هم میپاشید . اگه اون پنالتی گل میشد هرگز این صحبت ها را در مصاحبه پس از بازی نمیکردین آقای قلعه نوعی
.یعنی مرموزتر و ریا کار تر از این مرد نیست.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
برانکو
منم اگه تیم قدری مثل پرسپولیس دستموازدوتاجام کوتاه میکردباعصبانبت برعلیه اش حرف میزدم وگناه شکست های پی درپی ام رابه گردن داور و تماشاگروفدراسیون و غیره وغیره می انداختم !!!
پاسخ ها
مجید
| Netherlands |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ظاهرا امر بر شما مشتبه شده
پرسپولیس ؟ قوی ؟
رتبه این تیم قوی در مرحله گروهی آسیا از آخر اول شد اون وقت صحبت از قدرت میکنید ؟ اونم گروهی که اصلا قوی حساب نمیشد
این ژنرال بی ستاره براش فرقی نمیکنه هروقت میبره میگه بچه ها عالی بودن تاکتیک تیم خوب بود و بدتر از اون المانهای معنوی هم مثل خدا و ائمه هم کمکش کردند.اما وقتی میبازه بازی ها مهندسی شده داور فلان بود بچه ها رو عمدا کارت دادند تا به این بازی نرسه و دهها بهانه.این آقا سالهاست که ادبیاتش همینه. بهتره بره پیش یک روانشناس تا راه حلی برای بیماری خودشیفتگی و توهم توطئه اش پیدا کنند.
امیرخان خودتو ناراحت نکن
فقط جام هایی که توآوردی مهندسی نشده بود آره؟؟؟؟؟
تابناک پارتی بازی نکن، چند وقته نظرات من رو نمی ذاری،،،اینجا هم پارتی بازیه؟؟ نظرات من رو بذار تا فحش نخوردی
درورد بر ژنرال
این تیم نسخت حکومت هست .
اگه افتخار به داشتن جام هست اونو سایپا هم داره .
آقای قلعه نویی بازی رو مجددا ببینن و نحوه برخورد هوادارنماهای خودشونو با هواداران و تیم مهمان ببینن بعدا اظهار نظر کنن من که در بحث اخلاق تیم میزبان و هوادارنماهاشو نمره مردودی میدم
بریز ابو اونجا که میسوزه
به هر حال تیمهای استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و دولت هزینه زیادی می کند و بدون این هزینه های سنگین دولت این دو تیم و تیمهای دیگر چیزی در چنته ندارند. دولت باید یکبار فوتبال را خصوصی کند و پول را خرج توسعه ورزش همگانی برای جوانان و نوجوانان کند. واقعیت این است که کشورهای پیشرفته پول دولت خرج باشگاه نمی شود تا یک عده پولی به جیب بزنند ، بلکه خرج توسعه زیر ساختهای ورزشهای پایه می کند.در شهرهای ۲۰ هزار نفر در کانادا گاه تا ۳ ورزشگاه عمومی رایگان برای همه وجود دارد. در شهرها هر محله یک ورزشگاه رایگان دارد.
نمی توان قضاوت کرد اما احتمالش زیاد است
همان که احمدی نژاد گفت آب بریز همانجا ...
مردم مومن،، تابناک جان،، لطفاً نظر بنده رو بذار،،، معرفت داشته باش
اگر بگویم از قلعه نوی چنین بیربط سخن گفتن را انتظار نداشتم به فرهیختگانی مانند زنده یاد دهداری ودکتر اکرامی وحجازی وسایر مربیان زحمتکش بی ادعای قدیمی بی احترامی واحساس شرمندگی میکنم پس چون از شما انتظاری نیست هرچه میخواهد دل تنگت بگو
كي بود كه بليت رو دوبرابر قيمت به هوادارهاي پرسپوليس فروخت كي بود كه تماشاچي هاي پرسپوليس رو به استاديوم راه نداد كي بود كه گفت اگه جرات داريد بياييد اصفهان كي بود كه هتل پرسپوليس رو برد شاهين شهر كي بود كه باسنگ اتوبوس پرسپوليس رو زد و..... حالا كدوم تيم زير فشار رواني بود آقاي قلعه نويي؟؟؟؟!!!!
مهندسی بود که بازیکنان شما به همه حتی به داور حمله میکردند؟
مهندسی بود که شما بازیکن تعویضی رو تعویض کردید، اونهم دو بار؟
مهندسی بود که پنالتی رو به هوا زدید؟
مهندسی بود که گل به خودی زدید؟
پنالتی مهندسی شده را زدند اوت بعد مدعی مهندسی هستند خجالت را گذاشتند برای کسانی که میفهمند نه این ناتوان
آقا من راضی نیستم پول بیت المال که منم توش حق دارم رو بدن به پرسپولیس. از لحاظ فقهی این قهرمانی ها و درآمد بازیکنان و کادر پرسپولیس عین حرامه.
این دیگه ازون حرفا بود !!!
داداش ندیدی بازیکنات چجوری خطا کردن؟ پنالتی مفت و مجانی رو ندیدی؟ درصد ۷۰ ۳۰ رو ندیدی؟ گل به خودی هم مهندسی شده بود؟؟؟
همه دیدند چگونه در زمین بازی و اخلاق باختید. کمتر اشک بریز و بیشتر کار کن.
ته بازی برد و باخت هست و ادامه آن با بازی دیگر . ولی باخت در اخلاق با صد تا برد هم تغییر نمیکنه.
آمار بازی را تا لحظه ای که شما هم ۱۱ نفره بودید و نتیجه دو تعویضی که انجام دادی و ...
مهندس بازی دیشب خودت بودی امیرخان. حالا چقدر گرفتی تا این جوری تیکت را بچینید و تعویضهای این طوری انجام بدی؟
راستی سیستم علی اصغری و توپ را مستقیم بفرست به کی‌روش مال چه سالیه؟ ا
من هم با این اقا موافقم که یک شهرستانی هستم و برام فرقی نمی کرد کی ببره.
ژنرال بهتره تو حرف نزنی !! منکه که بیطرف بازی رو تا آخر تماشا کردم و از رفتار تیمت خحل شدم ! پنالتی کادوئی رو زدید تو آسمان و بعد میگوئی بازی مهندسی شده !! خجالت بکش و کارنامه درخشانی نداری !!
هرجا پرسپولیس بازی داره فقط اشاره به پرچم خوشرنگ ژاپن
مهندسی یعنی کمیته انظباطی و اخلاق فقط واسه تیمهای دیگه باشه و شما ومدیرعامل و بازیکن و ..... به هیچ وجه به اونجا احضار نمیشید
راست می گه جناب ژنرال،کمی درکش کنید،هیچ مقامی نیاورده این چند سال و باید اینجوری عصبی باشه و ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل