بازدید 9575
۱
واکنش

پاسخ برانکو: با مالک تراکتور صبحانه و ناهار و شام خوردم!

خبرنگاری از برانکو پرسید آیا این قرار مذاکره بوده یا فقط به صرف شام خلاصه شده که برانکو گفت: صبحانه و ناهار و شام داشتیم (خنده خبرنگاران).
کد خبر: ۹۰۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳ 30 May 2019

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه مذاکره‌اش با مالک تراکتورسازی که پیش از دیدار با سپاهان مطرح شده بود، گفت: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم. دوستان زیادی دارم. هم در اصفهان و دوستان زیادی در تبریز و مشهد دارم. طبیعی است که با همه صحبت می‌کنم. اگر می‌خواهید بدانید، من ۷ روز پیش شام بودم. خسته شدم از بس که مرتب هر روز این خبر‌ها را تکذیب کردم.

به گزارش تابناک ورزشی، دراین لحظه خبرنگاری از برانکو پرسید آیا این قرار مذاکره بوده یا فقط به صرف شام خلاصه شده که برانکو گفت: صبحانه و ناهار و شام داشتیم (خنده خبرنگاران).

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که آیا می‌تواند همراه با قهرمانی در جام حذفی ششمین جام خود را به دست آورد، گفت: سوال بسیار خوبی است. طبیعی است که ما تیم بسیار بهتری نسبت به داماش گیلان هستیم. ما قهرمان هستیم و شکی در آن نیست. اما این به آن معنی نیست که همیشه تیم بهتر برنده می‌شود. اینجا جام حذفی است. ۳ سال قبل قشقایی ما را برد. درست است که امشب برد مهم، حساس و خوبی به دست آوردیم، اما فینال را نبریم کاری نکرده‌ایم. خوشبختانه روی نیمکت بازیکنان بسیار خوبی داریم و آن‌ها می‌توانند جایگزین خوبی برای دیگر بازیکنان باشند و مشکلی وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای در ماه مبارک صحبت از صبحانه و ناهار قباحت دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار