بازدید 5238

مشاهده‌گروه‌های‌متقلب‌واکسیناسیون‌در‌خراسان‌جنوبی

کد خبر: ۹۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 29 May 2019
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مشاهده گروه‌های متقلب واکسیناسیون فلج اطفال در خراسان جنوبی به ویژه شهر بیرجند خبر داد و گفت: والدین هوشیار و مراقب این گروه‌های متقلب باشند.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از بیرجند، کامبیز مهدیزاده عصر امروز در بازدید از مرکز بهداشت بیرجند ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: مردم شهرستان‌های خراسان جنوبی و به ویژه بیرجند از خوراندن هرگونه قطره به کودکانشان از دست گروه‌های مراجعه کننده به درب منازل خودداری کنند.

وی گفت: براساس اطلاع و گزارش‌های رسیده، یک تیم متقلب متشکل از ۳ مرد و یا ۲ زن به درب منازل در بیرجند مراجعه و خود را به عنوان کارمند مرکز بهداشت بیرجند معرفی و اقدام به دادن قطره فلج اطفال به کودکان می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت خراسان جنوبی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هیچ گونه طرح واکسیناسیونی را در استان اجرا نمی‌کند و داروی ارائه شده از سوی این گروه متقلب هم مورد تأیید دانشگاه نیست.

مهدیزاده بیان کرد: والدین هوشیار باشند و در صورت حضور این افراد به درب منازلشان ضمن ممانعت از خوراندن این قطره به کودکشان، با مراجع انتظامی و پلیس تماس بگیرند و اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها