بازدید 9531
۱
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه تهران/ سکه تمام به کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم رسید/ حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان

بازار طلا و سکه تهران امروز با کاهش قیمت‌ها همراه بود. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در ساعات ابتدایی روز به رقم ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که وضعیت داد و ستد  در بازار، این روز‌ها در کمترین سطح چند ماهه اخیر قرار دارد و قیمت‌ها همچنان تحت تاثیر نوسان نرخ ارز می‌باشد تا افزایش یا کاهش تقاضا.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 29 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران امروز با کاهش قیمت‌ها همراه بود. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در ساعات ابتدایی روز به رقم ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که وضعیت داد و ستد  در بازار، این روز‌ها در کمترین سطح چند ماهه اخیر قرار دارد و قیمت‌ها همچنان تحت تاثیر نوسان نرخ ارز می‌باشد تا افزایش یا کاهش تقاضا.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد روند کاهشی قیمت‌ها بودیم. هرچند به گفته رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از میانه روز، روند کاهشی نرخ‌ها متوقف شده و در حال حاضر اندکی افزایش نسبت به صبح را شاهد هستیم. اما در مجموع قیمت‌ها نسبت به روز گذشته، با کاهش همراه است.
 
جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه تهران/ سکه تمام به کانال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم رسید/ حباب سکه ۵۰۰ هزار تومان

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ جهانی طلا تغییری نداشته و همچنان در سطح ۱۲۸۴ دلار معامله می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان می‌باشد، این در حالی است که تا پیش از ظهر، ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۹۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.  

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۱۵ هزار تومان می‌باشد.  

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی بدون تغییر یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به روز یکشنبه، ۷ هزار و ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، با کاهش ۱۷ هزار تومانی، یک میلیون و ۸۱۵ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.  

حباب سکه نیز امروز با کاهش حدود ۲۰ هزار تومانی به رقم ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. بازار این روز‌ها با کاهش تقاضا در کمترین میزان داد و ستد در چند ماهه اخیر قرار دارد.

به گفته کشتی آرای، بازار امروز همانند روز‌های اخیر، تحت تاثیر نوسان نرخ ارز به ویژه دلار قرار دارد و امروز نیز با کاهش بهای ارز، شاهد روند کاهشی نرخ طلا و سکه بودیم. این در شرایطی است که تغییرات اندک نرخ جهانی در حال حاضر، تاثیر چندانی بر نرخ گذاری در بازار طلا و سکه ندارد.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا چه دلار ارزون بشه چه گران، به طور ثابت این حباب 500 تومانی سکه برقراره! جالبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها