بازدید 9431

بهترین هتل‌های سه ستاره یزد کدامند؟

کد خبر: ۹۰۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 29 May 2019

زیبایی یزد و محبوبیتش میان گردشگران به خاطر بافت تاریخی و آثار تاریخی متعددش است. در این شهر زیبا، خیلی از هتل‌ها به دلیل معماری سنتی‌شان که با معماری و بافت تاریخی یزد متناسب است، به‌‌نوبه خود دیدنی محسوب می‌شوند. بسیاری از هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی یزد در اصل خانه‌هایی تاریخی هستند که پس از مرمت و بازسازی به هتل و اقامتگاه تغییر کاربری داده‌اند. در میان هتل‌های سنتی یزد، هتل‌های سه ستاره جزو گزینه‌های پرطرفدار محسوب می‌شوند، زیرا امکانات و قیمت‌شان در سطح متوسط است و برای کسانی که می‌خواهند سفری اقتصادی به یزد داشته باشند نیز مناسبند.

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر است که در بولوار بسیج یزد و جنب آب‌انبار گلشن قرار دارد. این هتل سنتی در گذشته با نام خانه گلشن شناخته می‌شد. خانه گلشن، مثل بیشتر هتل‌های سنتی یزد مربوط به دوران قاجار است. بازسازی این خانه زیبا از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و در سال ۱۳۸۲ فعالیتش را به عنوان هتل لاله آغاز کرد.

از لحاظ امکانات و تجهیزات، اتاق‌های هتل لاله در سطح قابل قبولی هستند. صبحانه هتل لاله متنوع و وخوشمزه است و یکی از نقاط مثبت هتل محسوب می‌شود. هم‌چنین غذاهای رستوران هتل نیز کیفیت بالایی دارند. در هتل لاله اتاق‌های سه تخته و چهار تخته و سوئیت‌ پنج تخته نیز هست و به همین دلیل این هتل برای سفرهای دسته‌جمعی نیز مناسب است.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل لاله یزد ۱۷۵ هزار تومان است. برای رزرو سوئیت دو خوابه و پنج تخته، که گران‌ترین واحد اقامتی هتل لاله است، باید ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید یعنی ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر.

هتل سنتی والی یزد

هتل والی در میان هتل‌های تاریخی یزد یکی از قدیمی‌ترین‌هاست. ساختمان این هتل مربوط به دوران صفویه است و بیش از ۴۰۰ سال قدمت دارد. معماری زیبا و هنرمندانه این خانه تاریخی، یادآور معماری عصر صفوی است. هتل والی در خیابان امام خمینی و روبه‌روی بازار شاهزاده فاضل قرار دارد. در واقع این هتل در مجموعه تاریخی امیرچخماق وافع شده و به همین دلیل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. علاوه بر حیاط باصفا، پشت بام هتل نیز در دسترس مسافران است و می‌توانند از چشم‌انداز این هتل به بافت تاریخی یزد لذت ببرند.

از لحاظ امکانات هتل والی نیز جزو بهترین هتل‌های سه ستاره یزد است و اتاق‌های تروتمیز هتل نسبت به سه ستاره بودن و قیمت‌شان امکانات خوبی دارند. در این هتل نیز اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته برای افرادی که گروهی به یزد سفر کرده‌اند، هست.

هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل در هتل سنتی والی یزد ۱۸۵ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق هتل والی یزد، اتاق پنج تخته است.

برای رزرو اتاق پنج تخته در هتل والی باید ۲۸۶ هزار تومان پرداخت کنید یعنی تقریبا ۵۷ هزار تومان به ازای هر نفر.

 

هتل سنتی مظفر یزد

هتل سنتی مظفر یزد یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره خوب یزد که در خیابان مطهری و محله خلف باغ یزد قرار دارد. بنای هتل مظفر بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد اما در سال ۱۳۸۸ بازسازی شده و تجهیزات و امکاناتش در سطح مناسبی برای یک هتل سه ستاره است. علاوه بر معماری زیبا، دسترسی خوب به جاذبه‌های دیدنی، فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل سنتی مظفر هستند. همچنین غذا و صبحانه هتل مظفر کیفیت بالایی دارند و توانسته‌اند رضایت مسافران را جلب کنند.

 برای رزرو اتاق یک تخته در هتل سنتی مظفر یزد باید ۱۲۵ هزار تومان پرداخت کنید. گران‌ترین اتاق هتل سنتی مظفر یزد اتاق

چهار تخته است که هزینه رزرو آن ۲۹۵ هزار تومان است یعنی تقریبا ۷۴ هزار تومان به ازای هر نفر.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی