بازدید 147379

همسر دوم محمدعلی نجفی که بود؟

کد خبر: ۹۰۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 28 May 2019

فارس در تاریخ هفت خرداد 98 نوشت: شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران  از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد.
براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است..
شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.


همسر دوم محمدعلی نجفی که بود؟
محمدعلی نجفی شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.
در همان ایام موضوعات زیادی درباره استعفای نجفی مطرح شد. اما میترا استاد متولد 1362 استان کرمانشاه دارای لیسانس حسابداری و  سابقه بازیگری در دو فیلم، همسر جدید شهردار سابق تهران بعد از ماه‌ها پرده از حواشی برداشت و گفت: هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان‌ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است ما هم عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

همسر دوم محمدعلی نجفی که بود؟
استاد ادامه داد: یک عده می‌گویند این‌ها طلاق می‌گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف‌ها چیست؟ این سخنان را می‌گویند تا به‌زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظر‌ها را جلب کنند، متأسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه‌ای دکتر نجفی هستم در حالی‌که من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت..

همسر دوم محمدعلی نجفی که بود؟

میترا استاد (نجفی) در گفت و گویی دیگر در سال گذشته با اشاره به تهمت‌هایی به او و همسرش زدند تاکید می‌کند: به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می‌دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه‌ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته، من می‌گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می‌دهم اگر هر مشکلی بود شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند.

متیرا نجفی با اشاره به انتشار کلیپ صوتی از وی در فضای مجازی می‌گوید: تقریبا چند ماه پیش یک کلیپ در خارج از کشور ساخته شد که صدا‌های من را تقطیع کرده اند و بریده بریده به هم وصل کرده اند تا مرا تخریب کنند در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.

همسر دوم محمدعلی نجفی که بود؟
همسر شهردار اسبق تهران گفت: تمام حساب‌های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند. ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.
وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد: آقای دکترنجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم. این زندگی سر گرفته است و دلیلی ندارد که عده‌ای دنبال حواشی باشند. هر موضوعی و مسئله‌ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه‌ها اعلام می‌کنم. ما اردیبهشت ۹۷ با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند، چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی که زمان ازدواج ۳۵ سال داشت در  ۷ خرداد ۹۸ با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، در منزل مسکونی خود در شهرک غرب به قتل رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴۳
والا مردم چه زندگی های عجیب و غریبی دارن. ترجیح میدم در این بلبشوی اقتصادی که همه ما سوگوار زندگی خود هستیم، داستان غم و غصه دیگران را نخوانم.
پرونده اینهم مثل سایر قتلهای مشایه پس از مدتی بایگانی خواهد شد.
نجفي بايد بجاي پاسخگويي در مورد مسائل خصوصي خود ، پاسخگو عملكردهايش از زمان وزارت آموزش و پرورش و ديگر سمتهاي كه داشته باشد
بنظر اين يك نوع انحراف موضوع هست تا ايشان را تظهير از عملكرد هايش كنند به واسطه امري خصوصي كه نه به مردم مربوط هست و نه دردي را دوا ميكند
آقا خدایی تو این گزارش بجز اسم این خانم چیز دیگری هم اعلام شد . این تیتر یعنی چه " همسر دوم محمد علی نجفی که بود " ؟؟؟؟؟؟
چرا مردها عاشق زن دوم هستند؟؟؟
چیزی که برای بعضی اهمیت ندارد بی آبرو کردن دیگرانه
به به چه عکس هایی. از نماد تجملی و خودروی لوکس تا دوگانگی حجاب....
تابی بنویس، بگو، بررسی کن!

یک سری قانون گذاشتن برای روزهای مبادا و حالا اگر آیا ببینیم و ..... و تا به اون فرصت های محالی برسه که بشه از این قوانین به جا و درست استفاده کرد، هزاران گناه و دردسر و قتل و از هم پاشیدگی خانواده ها شما قراره ببینید با این ( قانون چند همسری ) در شرایط عادی، مثال یکی دیگه شون هم همون همسر صیغه اییه فوتبالیسته بود ( شهلا )!!
پس آقای نجفی مریض نبوده .!!! عاشق واقعی بوده که ترک پست کرد.!!!
:((((((
خدا خفت نکنه تابناک ک همش حال ادمو میگیری.
البته همه حق دارن با کسی که دوستش دارند ازدواج کنند , البته شهردار باشه خیلی دوست داشتنی تر میشه
تمام این اخبار هدفمند ، دستوری و بودار است
خدا سزای قاتل را بدهد
زن جوان مسلمانی بیگناه کشته شد.
چه شاد شده اينجا نجفي
این تصاویر کسی است که زمان عهده دار امور مهمر ترین وزرارتخانه آموزشی و مسئول پرورش فرهنگ فرزتدان ما بوده است. طبق ظواهر موجود این که خودش به دین اعتقاد چندانی ندارد می خواسته برای تربیت بچه های ما برتامه ریزی کند. عجیب نیست این همه مشکل فرهنگی در جامعه، این همه دزدی در بانکها و ادارت دولتی.
سلام....دوباره احتمالا تکرار ماجرای شهلا جاهد و .....
بااتفاقاتی که دراین مدت افتاده بوی توطئه ودستان پشت پرده وموساد میاید مردم باید رفتارهای مشکوک را گزارش دهند
خداش بیامرز اما اگه خودش عکسشو وصداشو نذاشته بود تو این فضای مجازی وجدا مردم بقول قدیمیا بودستشون کرده بودن که اینا باهم سروسری دارن یاازدواج کردن ادم تا خودش نخواد کسی از تو خونه اش خبر پیدا نمیکنه
یعنی این مطلب کلاژ گفت همسر دوم نجفی که بود ؟!!
الان شما توضیح دادید که زن دوم نجفی که بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه سرنوشتی...
خوب دکتر تو هم چیزی بگو.
هنوز باورم نمیشه که آقای نجفی همچین کاری رو کرده باشه. شایدم موقع قتل ب شدت عصبانی بوده. درسته که قتل به بهانه عصبی بودن توجیهی نداره اما همه میدونن که عصبانیت منطق رو از آدم میگیره به همین خاطر پدر من با وجود این که مجوز سلاح گرم رو داره اما هیچوقت اون رو وارد خونه نمیکنه. از طرف دیگه خانوما از من به شما نصیحت هووی یه زن نشین عاقبت خوبی نداره. چون هم از لحاظ اخلاقی کار درستی نیست هر چند که مشکل قانونی نداره و هم اینکه اون مرد هنوز فکرش درگیر اولیه
آغاز پایان اصلاح‌طلبان در ایران
کاملا معلوم از حرف زدنش که یکجور باج گیری هست
اینا تفنگ دارن؟ صد رحمت به تگزاس- اقلا همه با هم عق استفاده از تفنگ دارن
برای چی تو زندگی خصوصی مردم وارد میشوید؟
اگر دنبال گزارشید بروید و اصحاب منزهی که در تلویزیون ترویج اخلاق اسلامی میکردند و در اروپا کار دیگر و زنشان در ایران چه بر سرش آورد گزارش بسبکی که درست کرده اید بسازید
چه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی.
نجفی با این همه دب دبه کب کبه نتونست یه دختر دهه شصتی رو تحمل کنه، پسرهای معمولی چی میکشن؟
ما یاد گرفتیم درخت سبز تناور را خشک کنیم و چوبش را ذغال کنیم و پای منقل دود کنیم.
اصلا درست نیست. اعترافش هم به درد نمی خوره. ایشون نماد یه جریان هست و قضیه کاملا مشکوک هستش.
البته مردم تو این گرونی و بدبختی دنبال این خبر سازی ها نمی رن
اختلاف سنی میتونه دلیل قتل باشه زن جوان شوهر جوان میخواد سر بسته بگم ها در قلب جوان اثر ندارد پیر
لحظه ای وقتی میگوییم که خداوندا مارا به خود وا مگذار همین است،
ازطرفی اینگونه حوادث ممکن است که برای هر انسانی پیشامد کند، من نه سیاسی هستم نه شیخ و نه... ولی بعنوان یک انسان ، برای خانم استاد که فرزند نوجوانی داشتند ، و برای آقای دکتر نجفی که طبق گفته کارمندان سابق ایشان، مردی محترم و با ایمان بودند و مردم دار و ...
در هر صورت خدایا برای کسی این بدبختی را پیش نیار و ایشان را از این بدبختی(آبرویی، قتل وگیاه و عذاب وجدان و..) نجات بده،
گاهی انسان در بن بست و تله های میافتد که کل و شیر هم باشی گیر میکنی، خدایا آبروی هیچ کس را نریز و کمکمان کن که همواره عاجزیم
پاسخ ها
م.ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
سلام واقعا با نظر شما موافقم
بالاخره پول های مفت خوری و بیت المال از یکجا بیرون می زنه
عکس سوم خیلی خصوصی است. حق نداشتید باز نشر کنید.
مملکت را ریختی بهم .
چقدر راحت وحتی با افتخار عزیز دروانه ها به قتل روابط ..... اعترافیکنند
لعنت ابدی به مردان خاین وزنان خاین
یعنی تمومه ماجرا ؟
خوبه این خودش اعتراف کرده ،الان همه یه جورایی قاتلین، فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد میشه وخیلی تاب تحمل ندارند و دست به خود کشی میزنن ،یا از شدت خجالت و نداری در برابر خانوادش سکته میکنه ومبمیره ،مگه حتما باید تفنگ گرفت ویکی رو کشت ،درد و رنج مردم اونقدر زیاد شده که این نوع کشتیها براشون شده بازی ،چرا واقعا در کسور ما که بنام جمهوری اسلامی است مردم به مرحله ای برسن که دست به خودکشی یا آدم کشی بزنند ،شما بخدا مسئولین ،کمی از خواب غفلت بیدار بشید ،شاید این آه مظلومی بود که دامنگیر اون شده و عاقبتش رو به چنین سیاهی می بندد .
امیدوارم دکتر نجفی نجات پیدا کند از این مهلکه، براش دام چیده بودن کاملا مشخصه
فرهنگ چهار زنی فقط در بلوچستان رایج و عادی است و زندگی سالمی دارند

کسی که توان دوزنی را ندارد نباید زن دوم بگیرد که اخرش ضایع و جهنمی شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر