بازدید 6966
۱
گزارش

ویلموتس همراه دستیاران وارد تهران شد+عکس

کد خبر: ۹۰۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 28 May 2019

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سحرگاه امروز برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران به تهران عزیمت کرد و در فرودگاه امام حمینی (ره) دیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس امروز برای آغاز فعالیت خود در تیم ملی ایران و آماده سازی ملی پوشان برای دو دیدار دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی، وارد تهران شد.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مارک ویلموتس ساعت ۳:۴۸ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ۷ خرداد به همراه دو دستیارش برای آغاز فعالیت در تیم ملی ایران و آماده سازی ملی پوشان برای دو دیدار دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی، وارد تهران شده است. زمان این سفر به اطلاع رسانه ها نرسیده بود.

ویلموتس که قرارداد سه‌ساله‌اش را در اقامتگاه سفارت ایران در بلژیک امضا کرده است از امروز رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد گرفت. سایت فدراسیون در کنار انتشار یک عکس نوشته است که اخبار تکمیلی درباره برنامه‌های تیم ملی متعاقبا جهت استحضار همکاران ارجمند در رسانه‌های گروهی ارسال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حواستون باشه این قطعا با کی روش در مورد خیلی از مسایل مشورت کرده.خیلی ساده نگیرید یه دفعه دیدید مثل خیلی از مواقع کلاه گشادی سرتان رفت!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار