بازدید 5681

رئیسی: مردم برابر فساد در جامعه ایستادگی کنند

کد خبر: ۹۰۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 27 May 2019

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم با امر به معروف و نهی از منکر مقابل فساد در جامعه ایستادگی کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکشنبه شب درویژه برنامه شب قدر حرم رضوی اظهار کرد: امشب باید ابتدا به شناخت لیله القدر بپردازیم، رمز شناخت امشب شناخت حضرت فاطمه (س) است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) کسی است که رسالت رسول (ص) و ولایت علی (ع) را حفظ کرد. شب قدر شب نزول برکات الهی است و شب تقدیر بندگان و شب توجه به ولی زمان و کتاب کامل قرآن است.

وی گفت: وظیفه ما در شب قدر این است که نگاهی به اعمال گذشته کرده و به مطالعه کارهای گذشته خود بپردازیم و وضعیت حال خود را بررسی کنیم که چقدر در مسیر درست و حق حرکت کردیم.

رئیسی خاطر نشان کرد: امشب هیچ کس نباید نا امید باشد امشب شب امید است. امیر المومنین (ع) در وصایای خود نهی از دنیاپرستی و دنیا محوری و توصیه بر گفتن سخن حق در همه حال می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با همه وجود مؤمنین باید نسبت به استکبار و ظالمان کینه و نفرت داشته باشند و نسبت به مظلومین حس یاری و دوستی داشته باشند. قانون اساسی ما نشأت گرفته از همین نکته نفرت نسبت به ظالم و یاری مظلوم است.

رئیسی تاکید کرد: فرهنگ اسلامی و ریش سفیدی در کشور باید دوباره زنده شود و اختلاف‌ها را به دستگاه قضائی نبریم و با کدخدا منشی اختلاف‌ها را حل و فصل کنیم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مؤمن باید در همه حال برای جهاد با مال و نفس و زبان خود آمادگی داشته باشد، امر به معروف و نهی از منکر نباید به فراموشی سپرده شود که اگر این اتفاق بیافتد فساد و زشتی‌ها جامعه را فرا می‌گیرد.

وی تاکید کرد: ملتی که قرآن بر سر و پشتوانه‌ای همچون خون شهدا را دارد قطعاً مقابل فسادها خواهد ایستاد و موفقیت از آن این ملت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی