بازدید 15164
۴

شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب در درگیری

کد خبر: ۹۰۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 27 May 2019

سروان «کوروش حاجی مرادی» رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شب شهادت امیرمؤمنان و در راه تامین امنیت عزاداران آن حضرت، در یک درگیری مسلحانه به شهادت رسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از شهادت سروان «کوروش حاجی مرادی» رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

«محمدرضا آمویی» در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن رییس پلیس اگاهی اسلام آبادغرب اعلام کرد: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو درصدد متوقف نمودن آن در شهرک جهاد بر می آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می‌کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این درگیری سروان «کوروش حاجی مرادی» زخمی و به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و در شب شهادت مولی متقیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: همچنین در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس اگاهی زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

وی در پایان گفت: کار دستگیری ضاربین با جدیت از سوی پلیس دنبال و این افراد به طور قطع به سزای عمل خود خواهند رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
شهادتت مبارک
در استان کرمانشاه هنوز مناطقی هستند که از دوران جنگ کلی اسلحه دارند و بعضی مناطق شبیه سیسیل ایتالیا خطرناکند
روحشان شاد... شهدای مظلوم
داداش اینکه بعضی مناطق کرمانشاه مثل سیسیل ایتالیا را از کجا آوردی؟! میشه آدرس دقیق تر بدی ما که بچه کرمانشاه هستیم تا حالا چنین چیزی نشنیدیم! داشتن اسلحه و درگیری تقریباً دراثر استان های کشور هست از جمله خوزستان دزفول و اندیمشک ، سیستان بلوچستان در بیشتر شهرها، کرمان ، خراسان، کردستان، ایلام ، لرستان، البرز، تهران و.... حکم کلی صادر نکن احتمالآ سربازی در کرمانشاه خدمت کردی و یه چیزهایی شنیدی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی