بازدید 7937

زاکانی:‌ برکناری‌ها در قوه قضائیه کافی نیست

کد خبر: ۹۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 25 May 2019

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های آقای رئیسی این بود که برخی افراد قوه قضائیه که دچار فساد بودند را برکنار کرد، گفت: معتقدم این برکناری کفایت نمی‌کند و اگر کسی در دوره مسئولیت دچار فساد شده باید محاکمه‌اش کنند.

به گزارش «تابناک»، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قوه قضائیه در دوران تصدی‌گری رئیس جدید این قوه اظهار داشت: قوه قضائیه اکنون اقدامات خوبی انجام می‌دهد که منشا امید است و حرف‌هایی که آقای رئیسی می‌زند و جهت‌گیری‌هایی که دنبال می‌کند بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های ایشان این بود که برخی افراد که در قوه قضائیه دچار فساد بودند را برکنار کرد، گفت: معتقدم این برکناری کفایت نمی‌کند و اگر کسی در دوره مسئولیت دچار فساد شده باید محاکمه‌اش کنند و اتفاقا محاکمه کردن فردی که فساد آشکاری دارد و توسط آقای رئیسی کنار گذاشته شده کمک می‌کند که جهت آینده در قوه قضائیه تثبیت شود. البته همه کسانی که کنار گذاشته شده‌اند مقصودم نیست بلکه فرد یا عنصر خاصی است که کنار گذاشته شده است.

زاکانی ضمن تاکید بر اینکه کسی که دو رئیس قوه را بیچاره کرده و دچار مشکل بوده و مایه بدنامی قوه قضائیه و زد و بند شده را باید کنار گذاشت، تصریح کرد: این اقدام مناسب است ولی اینکه رها کنند و محاکمه نکنند خیلی غلط است و محاکمه چنین عنصری که همه از او و اشکالاتش اطلاع دارند برای سلامت قوه قضائیه بسیار مفید وحیاتی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار