بازدید 21977
امیر خجسته در گفت‌وگو با «تابناک»؛
برخی نمایندگان مجلس بر این باورند که وزارت صنعت، معدن و تجارت، عامل این گرانی‌هاست و نه تنها کنترلی بر قیمت‌ها ندارد، بلکه خود باعث بسیاری از این مشکلات شده است و از جمله استدلال‌هایی که برای این معضلات می‌آورند، توزیع بی حساب و کتاب ارز ۴۲۰۰ تومانی، مدیریت نامناسب توزیع کالا در بازار و از این دست است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 24 May 2019

متأسفم که روز به روز فشار بر مردم زیاد می شود و همه سکوت کرده اند! / کمیسیون صنایع سؤال نمایندگان را رسیدگی نمی کند/ مجلس وزرات صنعت و اقتصاد در مقابل ظلم سکوت کرده اند چند وقت اخیر، همه بازار‌های کشور دچار نوسانات شدید شده و هر روزه قیمت اقلام در حال افزایش است و جالب آنکه هیچ کنترلی روی وضعیت موجود وجود ندارد و همه نهادهای نظارتی مشکلات را به گردن یکدیگر می‌اندازند.

به گزارش «تابناک»؛ برخی نمایندگان مجلس بر این باورند که وزارت صنعت، معدن و تجارت، عامل این گرانی‌هاست و نه تنها کنترلی بر قیمت‌ها ندارد، بلکه خود باعث بسیاری از این مشکلات شده است و از جمله استدلال‌هایی که برای این معضلات می‌آورند، توزیع بی حساب و کتاب ارز ۴۲۰۰ تومانی، مدیریت نامناسب توزیع کالا در بازار و از این دست است.

اما در این میان، عده‌ای دیگر اعتقادشان بر این است که گرانی خودرو بیش از سایر موارد بوده و باعث نوسان شدید در بازار‌های دیگر شده است.

امیر خجسته، عضو کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: چندین سال است که خودروسازی‌ها خون مردم را در شیشه کرده اند و کسی هم نیست که پاسخگوی این وضعیت باشد. باید گفت، ولنگاری خودروساز‌ها تا این حد است که با وجود آنکه توان تولید خودرو ندارند، اقدام به فروش فروی می‌کنند، و متأسفانه همه فساد‌ها هم از همین فروش فوری‌ها ایجاد می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: خودروسازی‌ها در وضعیت بسیار اسفناکی گرفتار آمده اند. آنها پول مردم را گرفته و هزاران میلیارد تومان بدهکارند، ولی خودرو‌های مردم را تحویل نمی‌دهد، به گونه ای که هم اکنون حدود ۴۰۰ هزار دستگاه به مردم بدهکارند و هیچ کاری در راستای تحویل آن‌ها انجام نمی دهند.

وی همچنین یادآور شد: اصلا مشخص نیست چه اتفاقاتی در خودروسازی در حال رخ دادن است! خودروسازی‌ها به مردم ظلم می‌کنند، اما دستگاه‌های نظارتی دولت از جمله وزارت اقتصاد، وزارت صمت و مجلس همه در برابر این ظلم سکوت کرده اند، در حالی که سکوت مفهومی ندارد.

وی گفت: جالب است بدانید، ما از وزیر صنعت طرح سؤال کرده ایم، ولی سؤال به کمیسیون رفته و چندین ماه است به آن رسیدگی نمی‌شود، با این وضعیت معلوم است که صنعت در کشور رشد نمی‌کند؛ اما چه کسانی در این کمیسیون هستند که نمی‌گذارند سؤالات مطرح شود؟ پشت پرده این ماجرا چیست و کیست؟

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: من نمی‌دانم قضیه چیست و در جریان زد و بند‌ها نیستم؛ اما تاکنون سؤال مطرح نشده است. به نظر شما، دلیل اینکه سؤال در کمیسیون مطرح نمی‌شود، چه چیز می‌تواند باشد. ما هم اکنون موضوعی مهم‌تر از خودرو در کشور نداریم، اما اعضای این کمیسیون در خوابند.

این نماینده افزود: بازار خودرو در حال مدیریت سایر بازار‌های کشور است، زمانی که پراید ۶۰ میلیون تومان می‌شود، متناسب با آن بازار هم خود را تنظیم می‌کند و همه چیز به همین صورت گران می‌شود؛ قیمت گندم، خرما، لواز خانگی و همه اجناس و اقلام مورد نیاز برای زندگی به تناسب همین قیمت خودرو افزایش پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: من آماری دارم که نشان می‌دهد از عید تا کنون قیمت‌ها بیش از ۶۰ درصد رشد داشته؛ چه خبر است در کشور؟ آقایان چکار می‌کنند؟ چه کسی کشور را مدیریت می‌کند؟ متأسفم که روز به روز فشار بر مردم زیاد می‌شود و همه سکوت کرده اند. دولت در کجای ماجرا‌هاست؟ مردم واقعا در فشارند. بیایید و به داد آنها برسید، چون شاید فردا دیر باشد، این کار‌ها نتیجه خوبی نخواهد داشت و با عصبانی کردن مردم، نمی‌توان کشور را اداره کرد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همه شما فقط به فکرخودتان هستیداینهاهمش حرفه...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل این هست جنگی که در جریان هست جنگ فیزیکی نیست جنگ اقتصادی و روانی است و مدیران جنگ نرم باید این را متوجه باشند.....
تنگسیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ما دیگه به حرف هیچ نماینده ای اعتماد نداریم راست میگی بیا در عمل اجرا کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شخص روحانی بایدپاسخگوی این موج پی درپی گرانی هاباشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
منهم به نوبه خودم متأسفم که روز به روز فشار بر مردم زیاد می‌شود و همه مسئولین سکوت کرده اند و در جمع مردم یا از حاشیه ها و موضوعات نامربوط ؛ حرف میزنند و یامشغول این مهم هستند که مردم خوشحال باشید جنگ نمیشود ، همه نوع فشاری را تحمل کنید.!!!
ولی صد حیف که کسی برای حرف ما تره هم خرد نمیکند.
کاشکی از اتباع بیگانه بودیدم تا یک ناله ی کوچک ما، تمام مسئولین کشور را از بالا تا پایین ، به صدا در می آورد
سام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای نماینده اگر شما واقعا راست میگید اول از همه به نشانه اعتراض استعفا بدید و در این دستگاه بیمار خدمت نکنید. با حرف کسی شما رو باور نمیکنه
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سالها پیش پدر پدربزرگم یک درخت زردآلو وسط حیاط خانه پدری کاشت.این درخت بعد از چند سال به بار نشست و زردآلوهای درشت و شیرینی می داد.خدا رحمتش کنه پدر پدربزرگم تا بود خیلی مواظب درخت بود به طوریکه هرسال درخت بزرگ و بزرگتر شد و شاخه های آن به خانه های همسایه ها هم رفت و زردآلوهای آنرا همسایه ها هم خوردند.اما با فوت اون دیگه کسی هم توجه زیادی به درخت نکرد.کم کم آفت ها و کرم ها از درون و آدم های بی ملاحظه از دور ونزدیک از بیرون به درخت آسیب زدند.چند سالی می شه که شاخه های درخت دارند یکی یکی. دارند خشک می شن.حالا هرکسی برای اولین بار وارد حیاط خانه ما می شود با یک درخت بزرگ که اکثر شاخه های اون خشک شده مواجهه می شه و تعجب می کنه !و می گوید چرا این درخت خشکیده را قطع نمی کنید ولی پدر بزرگم می گوید این یادگار پدرم است و همینطور باشه.هر چند وقت یک بار هم درخت رو سم پاشی می کنه اما خودشم می دونه که دیر یا زود درخت به طور کامل خشک می شه.حالا دیگه همسایه ها هم که زمانی به زردآلو خوردن هر ساله عادت کرده بودند ناراحت وطلبکارند و به پدر بزرگم به طعنه می گویند امسال زردآلو ها رو خودت خوردی و پدر بزرگ مهربان من چند جعبه زردآلو از بازار می خرد وبه رسم قدیم در خونه در وهمسایه می دهد!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کاش مردم هم مثل خودروسازان نماینده در مجلس .داشتند
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خیلی جالب و البته دردناک هست!! اقای محترم نماینده مجلس لازم نیست از وضعیت موجود بگین! چون خود مردم کاملا شرایط رو با گوشت و پوست و استخون خود دارن درک می کنند. اما چیزی که قابل درک نیست اینه که شمای نماینده مجلس به جای اینکه از طرح نشدن سوال از فلان وزیر شاکی باشید! بهتره طرحی رو در مجلس تایید کنید که دولت رو جهت همراهی با جامعه جهانی مجبور کنه. اتفاقا مسئولین مملکت از اون بالا تا پایین خیلی خیلی خوب می دونند که کشور و وضعیت اقتصادی مردم در چه وضعی هست اما متاسفانه هیچ راهکاری برای اون ندارند. فقط و فقط دوست دارن از مردم مایه بگذارند و اعلام می کنند که مردم باید تحمل و مقاومت کنند. چون این یه جنگ اقتصادی واقعی هست. باشه قبول و مردم هم می دونند که این واقعا یک جنگ اقتصادی با دنیای غرب هست! اما سوالی که پیش میاد اینه که تا کی باید مردم این وضعیت رو تحمل کنند؟ اصولا چرایی این جنگ اقتصادی برای مردم مشخص نیست! چرا کشور ایران باید در جنگ اقتصادی باشه؟ کی قراره این وضعیت تموم بشه؟ اصلا چرا مردم باید مقاومت کنند؟ مقاومت کنند تا به چی برسن؟ مقاومت کنند تا مثلا دلار از 14 هزار تومان به 10 یا 8 هزار تومان برسه؟ اقایان مسئول، آقایان مدیر و وزیر چرا منصفانه اعلام نمی کنین که ما دیگه هیچ راهکاری برای این وضعیت نداریم و از مردم درخواست کمک کنند! از مردم بخواهید تا در یک همه پرسی به سیاست داخلی و سایت خارجی کشور رای دهند. چرا با شجاعت استعفاء نمیدین!!! یعنی اینقدر تشنه قدرت و مال و مقام هستین؟ متاسفانه باز داریم به یک انتخابات دیگه نزدیک میشیم و باز هم با هزار ترفند و دوز و کلک قصد دارین رای مردم رو بگیرین و بعد هم روز از نو و روزی از نو. تنها راهکار شما اینه که مردم مقاومت کنند. چرا مشخص نمی کنین و اعلام نمی کنین ایییی مردم مثلا اگه چهار سال مقاومت کردین! بعدش همه چی بر می گرده به 30 سال قبل.
ناشناس
| United States |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نماینده های مجلس که به فکر انتخابات اینده هستن و باز هم قراره با هر دوز و کلکی که شده رای بیارن و حداقل برای یه چهار سال دیگه خود و خانواده و اطرافیان خود رو بیمه کنند.مردم بیچاره هم که تکلیفشون مشخصه!!!! فقط باید تحمل و مقاومت کنند. مسئولان محترم انگار مردم رو به شکل یه کیسه بوکس می بینن که هر کی و از هر طرف اونا رو با مشت و گلد بزنه! حق ندارند که اعتراض کرده و فقط و فقط باید تحمل کنند. چرا؟ چون می گن خود کرده را تدبیری نیست!!!!! این مردم نتیجه انتخاب خود رو می بینن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
یکی از آقایون خیلی درست گفته .
چرایی این جنگ اقتصادی اصلا معلوم نیست و تا کی می خواهد ادامه پیدا کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
من دلم زردآلو میخواد. میشه شما آدرس خونه پدربزرگ را بدید ما هم بیاییم یه چند تا زردآلو بگیریم.خیلی گرونه نمیتونیم بخریم.ولی مثل اینکه پدربزرگ خیلی پول داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
پاسخ 2230 - کانادا

دمت گرم داداش ، حرف از دل ما گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شنبه ۴ خرداد ساعت ۱۲:۲۰
دلار ۱۴۳۵۰
یورو ۱۶۱۵۰
سکه ۴۸۸۰۰۰۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باز به انتخابات نزدیک شدیم و باز حرف زدن از مردم شروع شد

خوب شما که میبینید نمیتونید برای مردم کاری کنید استعفا بدید حداقل کاریه که میتونید انجام بدید و واقعن نشون بدید که با مردم هستید
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدا پدرتو بیامرزه . راست میگی اینها باز به انتخابات نزدیک شدند شروع کردن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بسمه تعالی
یکبار برای همیشه اگر میخواهد مسئولین مردم محور شوند قطعا تو انتخابات شرکت نکنید،
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر میخواید وضعیت ممکلت درست بشه تو انتخابات شرکت نکنید به خدا اگر هر کسی شرکت کنه خیانت کرده.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این مردم هر بلایی که سرشون بیاد حقشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این هست اوضاع یک مملکت شیعه اسلامی پر از منابع طبیعی؟!
ناشناس
| France |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
درود بر تو که هزازارن بار درست گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هر چقدر دلت میخواد داد بزن .
این حرفها دیگه خریدار نداره.
مردم باور نمی کنند.
حنایتان رنگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اینو تو انتخابات ثابت کنید .
بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خرمشهر را خدا آزاد کرد.
کشور ما را نیز خدا اداره می کند. اصلا کشور رها شده در امان خدا می باشد. پراید 11میلیون تومانی ارابه مرگ اکنون به 50 میلیون تومان رسیده است. چه خبر است!!!! گویا مسئولین به خواب اصحاب کهف فرو رفته اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
عمیقتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خواب نیستن اتفاقا بیدارن
کسی که بتونه ریگی رو بااون همه پشتوانه بگیره مطمن باشین خواب نیست
فقط اهمیتی نداره
البته درشعار اهمیت داره ها ولی در عمل اخمیتی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باتوجه به فشارهاوابرتورم های تحمیل شده برمردم وسکوت مسولین کنونی نشانگر این است که مدیران کنونی کارامدی مسولیت را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قبلی ها هم نداشتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قبلی ها داشتن؟
متاسفانه مردم ما اگر کسی بهشون نفع شخصی رسوند ولو
اینکه برای دیگران نفعی نباشه اون شخصو میپرستن
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
افرین شیر مادرت حلالت باشه ناشناس 16:17
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چاکرم ناشناس جون۱۷:۱۴
خیلی مخلصبم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خوب برای خودتون نوشابه باز می کنین . قبلی ها داشتن ؟!!! تورمی که دو ساله آوار کردین رو سر مردم و اقتصادی که محو و نابود کردین در طول تاریخ بی سابقه ست . کشور رو نابود کردین
مشاور
|
Thailand
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر رهبر اجازه دهد مشابه راهپیمایی مخالفت با امریکا مردم برای نشان دادن خستگی خود از سیاست های بانک مرکری و صنعت با همنوازی نوبخت ... راهپیمایی گسترده ای انجام دهند که ضمن حمایت خود از نظام از رفتارهای مسولین ناکارامد ناخرسندی خود را نشان دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسفم که اینقدر ساده لوحی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حرف حساب زد
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تمام حرف همینه مردم خودشون به شعور سیاسی برسند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برای راهپیمایی به مجوز وزارت کشور احتیاج دارید که همانطور که دیدیم حتی به رئیس جمهور سابق هم نداد چه برسد به شما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از زمان انقلاب تا خالا کدام راه پبمایی را شما شاهد بودبد کاین سبک باشدکه این دومی باشد. در صورتیکهدر قانون اساسی راه پیمایی بدون حمل اسلحه ازاد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کسی سکوت نکرده است، مردم از روش مسولین موجود ناراضی هستند، اما ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا پیام را تغییر داده اید؟
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر اقایان بر گفته های خود پایبندند عروسک خیمه شب بازی خودرو سازها را استیضاح کنند خود نیز به خوبی میدانند این عروسک کیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدایی واسه خاطر مردم میگی یا تو هم میخای از این وضعیت گل آلود چنتا رای برای انتخابات اسفند کاسب شی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تاسف شما چه مشکلی را حل می کند اگر در این سال ها این حمایت ها از بخش کشاورزی می شد اکنون معادل صادرات نفت از صادرات محصولات کشاورزی درآمد داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اجرای اینکار ها مدیریتی کارامد میخواهد که در کشور ما کسی نیست و اگر کسی هم باشد به او اجازه کار نمیدهند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ای رحمت به پدرت
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
در ايران يك جمله گوياى همه اين گرانيها است و ان اين است. اكثريت فداى اقليت هر انچه در گران شدن اجناس اتفاق ميافتد حاصل زد وبند و اختلاس يك عده اقليت است كه با رانت
هيچ مانعى به بهانه تحريم و شرايط بد اقتصادى مشغول درامد سازى هستند و هيچ قدرتى هم نميتواند اين رويه را از بين ببرد در واقع اين وضع بمرور بوجود امده و ريشه كن كردن انهم به اين سادگى نيست
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خیلی ممنون که متاسفی
خیلی خوش آمدی به مشکلات مردم
قدم رنجه فرمودی
جا بد نری داداش
مردم حسابی له شدنگانیم ما مردم
تاحالا بعد از۲۰سال کار نشنیده بودم همکارای شرکت نفتی بگن مشکل اقتصادی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وقتی کارکنان نفت اعم از پتروشیمی و گاز و ... شاکی باشند از گرانیها خدا بداد بقیه ملت برسه
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر کسی الان داره چیزی میگه برا اتنخاباته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بنظر نمی رسد وزیر صمت معتقد به رفع مشکلات ملت داشته باشد.
استیضاح و عزل حق وزیر است. ضمنا ملت حق دارند وزیری دلسوز داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
احق وزیر یا نماینده
ناشناس
| Saint Kitts and Nevis |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مثلا این وزیر بره وزیر بهتری میاد؟ از اصل بقای مسئولان خبر نداری؟ در اینجا فقط جابجایی مسئولان رخ میده نه کنار رفتن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آخه وزیری که مدکرش لیسانس فقه از دانشگاه آزاد است وقتی بیاد توی وزارت صمت معلومه نابودش میکنه!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
از وقتی که یادمه حدود صد نفر هی با هم جاهاشون رو عوض میکنن . وزیری رو استیضاح و برکنار میکنن بعد از چند مدت همین شخص وزیر یک وزارتخانه دیگه ای میشه . بدبختیم دیگه
اسماعیل زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید پیش خریدها کلا ممنوع گردد. و مجلسیان اگر دنبال حذف فساد در کشور هستند. حودشان پیش قدم شوند. شعار دیگر بس است. کمر مردم را این شعارهای متظاهری و بی عمل شکسته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مجلس،وزارت اقتصاد،وزارت صنعت و بانک مرکزی به ملت ظلم کردن.از انها انتظار توجه به مردم کمی زیاده خواهی ه.
چه کسانی پول ملی را تبدیل به دستمال کاغذی کردند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با ید جنگ جهانی سوم اتفاق می افتاد تا این اندازه ملت ایران در قعر تورم می افتادند ارزش پول ملی از عید 97 تا الان 75 درصد بی ارزش شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از عید ۹۷ تا الان دلار ۴ برابر شده یعنی ۳۰۰ درصد افزایش یعنی ارزش پول ایران ۳۰۰ درصد بی ارزش شده و نه ۷۵ درصد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بی سواد یک چیزی که مثلا 75% کاهش داشته باشد یعنی یک چهارم شده است. مثلا 75% کاهش برای 1000 تومن می شود 1000 ضربدر 0.25 مساوی 250 که می شوذ یک چهارم 1000.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ناشناس چرا دوست منو بی سواد خطاب میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نگران رگ گردنتم نماینده! مراقبش باش غیرت نترکوندش. تا وقتی یادمه مملکت همیشه در آستانه احتضار بوده. هیچ وقت رشد تدریجی ندیدم. بنظر شما که عصاره ملتی علت چیست؟؟؟!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خنده دار است. مشکل این است که با ناتوانان عقلی شاید بشود جایی را اداره کرد ولی با بخواب زدگان نمی شود. چه دولت فعلی و چه دولت قبلی هر دو نشان داده اند که تجارت و صنعت ایران تا چه حد به دلار وابسته است. ندیدن این حقیقت سبب شده است واقعیتی به اسم تورم و اخیرا گرانی خودش را با زشت ترین چهره نشان دهد. متاسفانه تصمیماتی که کار را به اینجا می کشانند در مجلس بحث و بررسی نمی شوند که ابعاد و نتایج برای مسولین و ملت مشخص شوند. با این کار ها اگر تنها مقصر قضیه آمریکا باشد را هم گم می کنیم و امکان پیدا شدن راه حل و همدلی اجتماعی را سلب می کنیم.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نمایندگان ریاست سازمان را تهدید کردن باید فلانی را بگذاری معاونت. اینکه نمایندگان شرح وظایفشان را نمی دانند شکی نیست ولی تا اینقدر دخالت کردن هم تا به حال بیسابقه بوده . اقای ریسی میگویید گزارش کنید تشویقی میدهم . دستگاهی به همین مصیبت گرفتار شده است فردی را اوردن ۳۰ میلیون حقوق میگره از جای دیگر بصورت مامور و انجا نشسته و مشاور شده . و ردای معاونت داره و ریاست ان دستگاه هم نمیتواند ایشان را اخراج کند. پولی که ایشان میگیرد بابت کار در تهران نیست مربوط به کار در معدنی است در شرق کشور ولی ایشان متاسفانه در تهران تو اتاق دربسته نشسته و مشاور شده قبلا معاون بود بصورت مامور ولی الان برکنار شده برنمی گردد سرکار قبلی اش و ادعای ریاست هم داره . تا کی باید شاهد اینگونه افراد باشیم شوهر خواهر این آقای نوبر نماینده هم است و از طرف ایشان پشتیبانی میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وای بر شما ورحمانی وخودروسازان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
براساس قانون اساسی رییس جمهور مسول رفاه مردم است، با اختیارات و قدرتی که به تفویض شده ، باید اوضاع و احوال معیشت مردم راسامان بدهد در غیر این صورت انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری برگزار کند تا کس دیگری زمام امور را بدست بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای نماینده همین دو روز پیش دولت محترم بر خلاف حرف و وعده نمایندگان محترم مجلس و قانون بودجه برق و آب را گران کرد کسی هم حرفی نزد. چرا شما برخورد نکردید؟ بقیه قضایا هم همینطور با مصاحبه و ژست و .... کار حل نمی شود. فکر اساسی کنید.
نااشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل اساسی این مملکت به خاطر تعدد مراکز قدرت هیچی که پاسخگو نیست چوناداره کشور طوری است مسئولین میتوانند از زیر بلر مسئولیت شانی خالی کنند وبعد هم همه بهم وصل هستند دیگر خدا را درنظر ندرند حتی به ضرر پدر ومادر خود کار میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
راه دوذ نروید همین وزیر صنعت سابق. که الان پست بعتری را گرفته مگر نمیدانست که دامادش این همه وام گرفته. و صداش در نبامده. ایسان باید در وحله اول استیضاح شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
به عمل کار بر آید، به سخندانی نیست. در عمل یه کاری بکنید. فقط با حرف زدن چیزی درست نمیشه. شما که نماینده مجلس بودی میخاستی علیه گرانی قیام کنی. چرا نکردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وای بر عاملان و بانیان داخلی و خارجی گرانی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مسئولین چطور میخوان قیامت جواب اون کارگری را بدند که با کلی پس انداز و وام بعد چند سال پولی از راه حلال جمع کرده بود تا مثلا یه ی ماشین فکسنی ۲۰ میلیونی بخره بچه هاش رو خواست یه وقتی می رن بیرونی جایی تو هواسردی یا بارون خیس نشن یهو ظرف چند روز قیمت اون لگن پر کشید به ۵۰ میلیون و اون بند خدا بازم شرمنده ی زن و بچه
چرا چون .....
لااله الا لله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قیامت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کاملا صحبتتان منطقی است ایران خودرو توسط پژو تحریم شده ولی هر روز شاهد فروش فوری انواع خودروهای پژو آنهم باقیمت های نجومی به مردم همیشه در صف هستیم من با مقایسه نحوه تولید وتوزیع دستاوردهای ایران با باکشورهای پیشرفته، به این نتیجه می رسم که بازآر کشور کلا دراختیار یک عده کوچک قدرتمند ی تحت عنوان واسطه و دلال است و دولت هیچکاره است وهمه کارها را ول کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نماینده بی تقصیر دولت بیتقصیر

مشکل ماهاست که به این افراد رای میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اگر هم رای ندهی اینها نمی روند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این خواب نیست مرگ است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آنچه مشخصه بين زندگى مسيولين و مردم فاصله زياد است آنها مشغول امورات مربوط بخود هستند واز وضيت اسفبار عموم مردم بيخبرند چه شد سرنوشت وعده ها در زمان انتخابات آن آقا
امین بدیعی
|
United States
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وقتی برخی هدف اصلی اشان از تخصیص ارز 4200 تومانی انتفاع بی حساب کتاب و و و و باشد معلوم است برای روشن نشدن موضوع هیچ تمایلی به روشنگری و کنترل هم نباشد !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کلا لیاقت زندگی هر کسی همینه که الان هست... وگرنه اقدام به تغییر وضع موجود میکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نگران هیچ چیز نباشید مردم با وعده میان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
انتخابات مجلس شروع شد؟ چقدر زود گذشت، انتخابات دوره قبلی و لیست و شورا و این حرفا.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من معتقدم تمام بدبختی و مشکلات مردم از ناکارامدی مجلسه چون از ابزار نظارتی ش استفاده نمیکنه. . استیضاح وزیر تا رییس جمهور برا رفع مشکلات مردم.. مگه باید مثل بنی صدر عمل کنن تا استیضاح بشن؟ وقتی مشکلات مردم روزبروز داره زیادتر میشه برا چی اینا سرکار باشن؟؟ البته یک موضوع دیگه هم هست که جدیدا بهش رسیدم: مردم هیچ اهمیتی ندارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل شما اینه که فکر میکنی تفکیک قوا وجود خارجی داره. تمام دستگاه ها یکپارچه هستند و نمایش استقلالشون برای سر کار گذاشتن دنیا و مردم هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نزدیک انتخابات شد؟

اگر واقعا طرفدار مردم هستید نیشکر خوزستان و .. را که به مفت واگدار شده برگردانید یا به قیمت واقعی واگذار کنید
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فقط متاسفین هیچ کاری نکریدن برای مردم،واقعا کم اوردیم دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بسمه تعالی
از مدیران ناشایست بیشتر از این انتظار نداشته باشید.
هیچکس
|
United Kingdom
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آدمی به سرعت به طرف دیواری حرکت کند و سرش را به دیوار می کوبد بعدش شیون می کنید که آی سرم درد می کند. آیا من دلم باید برایش بسوزد؟ و این است حکایت مردم ایران.
علی
|
India
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نماینده مجلس خوبش می شود این مجلس. دولت با رد صلاحیت
ادم های کار امد می شود این دولت. برو تا انتها......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از حسن آقا بپرسید می گه:
درسته کمی فشار رو مردم هست،
ولی امسال از هر سال انبارها پرتره
و همه چیز خیلی خوبه
و من بهتر رئیس دولت تاریخ هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با لحن صدا و طرز نگاهاش رو به دوربین تمام ملت و دنیا را بدهکار خودش می دونه
و اعتماد به نفسش آدم رو بیشتر از تورم و دلارو گرانی آزار می ده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وقتی اعتقادی به عقلانیت نیست وضع مردم همین میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ظاهرا امیر خان این ضرب المثل قدیمی فارسی را فراموش کرده است که می گوید "سکوت علامت رضاست" !!
سکوت ما به این معناست که عاشق گوشت کیلویی 100 هزار تومن هستیم، فدایی کرایه خونه 3 میلیونی هستیم، شیفته برنج کیلویی 18 هزار تومن هستیم، اصلا زندگی ارزون باعث افسردگی روحی ما ایرانی ها میشه. چطور آقای خجسته که نماینده ما در مجلس است، تا حالا به این حقایق پی نبرده بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خيلي روداريد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تا زمانی که مردم به این فهم سیاسی نرسند که ناکارامدان را به مجلس نفرستند اوضاع همین خواهد بود،یک عده خنثی و سلفی بگیر در مجلس جا خوش خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شما کار امد را به من نشان بده تا به او رای دهم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اونوقت کاآمدها با فیلتر نظارت اسنصوابی شورای محترم نگهبان چه کنند؟! چطور ازش بگذرند!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
صبح بخیر
Yt
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کسی حرفی نمیزند چون علل گرانی دولت ، نمایندگان، و خود مردم هستند. مخصوصا مردمی که در کلان شهرها زندگی میکنند. .... در این میان مردم روستا ودهات و شهرهای کوچک و عشایر نابود شدند....


هر قد از این حرفا هم بزنید کسی پای صندوق نمیاد مگر اینکه عقلش را از دست داده باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
واقعا دولتها برای چه به وجود می‌آیند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
برای فریب مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فردا دير است. مردم مسولين ناکارامد نمیخوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
بابا رای ندهید
ناشناس
|
Saint Kitts and Nevis
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
در شرایط عادی وقتی قیمت ارز بالا بره، قیمت کالاهای ایرانی در خارج از کشور کم میشه و صادرات بیشتر میشه. صادرات بیشتر باعث افزایش ارز و تعدیل قیمت اون میشه. اما دولت با سیاستهای غلط ارزیش جلوی این موضوع رو گرفته.
مثلا اینکه صادر کنندگان مجبور هستند دلار حاصل از صادرات رو در سامانه نیما به قیمت مثلا ده هزار تومن بفروشن در حالیکه مواد اولیه رو عملا با دلار 15 هزار تومنی مجبورن بخرن! این باعث میشه خیلیها سراغ صادرات نرن و خیلیها هم ارز صادرات رو وارد کشور نکنن و خیلیهای دیگه هم برن سراغ رانتخواری در این وسط!
یا خود یارانه به کالاهای اساسی باعث میشه که حتی وقتی به خاطر کاهش ارزش ریال توریسم بیشتر بشه، عملا توریستها هم دارن یارانه دریافت میکنن و این گسترش توریسم اونقدرها به سود ایران نمیشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چی گفتی فقط به هم بافتی اینارو همه میدونند بحث نمایندست که از خواب بیدار شده رای بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
هیچی نمی نوشتی بهتر بود
بی تربیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
انتخابات نزدیک می شود کسی فکر ملت نیست یک رای دارم این هم سفید خواهم انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اصلا نده رای! بذار سطح مشارکت بیاد پایین که حضرات متوجه نارضایتی مردم بشوند. رای سفید مشارکت محسوب میشه چون به صندوق انداخته شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
رای بدهی سفید یا پر فرقی نمیکنه!
ناشناس
| Germany |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
پیشنهاد میکنم همونم الکی وقتتو هدر نده که بری تو صف وایسی!! از وقتت استفاده مفیدتر بکن!
ناشناس
|
Saint Kitts and Nevis
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از وقتی دولت دلار 4200 تومنی رو برای گوشت حذف کرده قیمت گوش بجای افزایش کاهش پیدا کرده! این نشون میده سیاستهای دولت مثل سیاست ارز چند نرخی، فقط باعث گسترش رانتخواری و فساد شده و سودش رفته توی جیب یک عده بجای مردم!

دولت باید ظرف چند ماه ارز رو تک نرخی کنه و به تدریج تا جای ممکن یارانه های غیرمستقیم رو حذف کنه و بجاش یارانه مستقیم به دهکهای کم درآمد رو بیشتر کنه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این از ناتوانی و بی عملی شما نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی است ، من بشتر برای شما متاسفم که نه قدرتی ولی زبان دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وضع موجود نتیجه کار شما نماینده هاست اگر اگاه بودید استعفا می دادید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همین نماینده موقع رای دادن به وزرا تو صف اوله که از امتیازات ان وزارتخانه بهرمند بشه حالا شده غمخوار مردم اگر راست میگی استعفا کن
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یه هندونه کوچک دو تا ملون کوچک و یک خربزه خیلی کوچک ۴۴ هزار تومن اقایان کجایید دین دارید شما والله کذب می گویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
من یه هندوانه خریدم 5 کیلو شد 45000 تومن خدا شاهده از میرداماد فکر کنم تابستان فقط بشه دو تا بیشتر هندوانه نخرم اینجا ملون کیلو 10000 تومن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
آلمان؟؟
ایرانی
|
Canada
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شنیده ام ترکیه و هند هم از خرید نفت ایران سر باز زده اند. شنیده ام که افغانستان هم دیگر اجازه ورود کالای ایرانی نمی دهد.
ایا فکر نمی کنی که زمان ان رسیده که هندی ها و ترکیه ها و اروپایی ها هم کمی بی نفتی بکشند و معنی فشار را بفهمند؟
.
اگر مردم ایران ازادانه نتوانند بدون درد سر زندگی کنند و نتوانند جزیی از جامعه جهانی باشند ولی مجبور به پرداخت حقوق و حفاظت از خلیج فارس باشند برای خارجی ها ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کره شمالی هست گفته نفت بده موشک ببر!
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اخوی همه این مسایل برای ان است که در کشور ما توهم به جای واقع گرایی حاکم‌است نه حد و قدرت خودمان را می دانیم و‌نه حد و قدرت دیگران را ترکیه و هند بابت این امر بسیار ناراحت هستند اما چون واقع گرا هستند خودشان را و منافع ملی شان را در مقابل بزرگترین قدرت دنیا قربانی نمی کنند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسف نباش مردم دیگه کارد به استخوانشون رسیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
علت همه مشکلات آقای روحانی است و ایشان باید برکنار بشود. سه راه برای برکناری ایشان هست. استیضاح مجلس معرفی به قوه قضاییه تایید عدم کفایت. یا درخواست احزاب سازمان ها شخصیت ها از ایشان برای برکناری. یا اجازه به مردم برای حضور در خیابان. آقای روحانی می داند راه اول هزینه برای نظام دارد. به حرف شخصیت ها هم اهمیت نخواهد داد. و حضور مردم در خیابان هم منتفی است. زیرا کنترل آنها دشوار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ساده لوحی محضه که فکر میکنی علت مشکلات روحانیه !
اصولا دولت ها در ایران کارکردشون فریب امثال شماهاست که فکر کنید مشکل از دولت هاست و با عوض شدنشون مشکلات هم حل میشه.
آدمهایی مثل شما رو خیلی شیرین میشه تا ۱۰۰۰ سال فریب داد و سر کار گذاشت.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جناب نماینده محترم تازه یادتان افتاده که مردم دچار مشکل شدهاند وقتی که نمی دانی مشکل از کجاست چه نماینده ایی هستی و رفتی آنجا نشستی واز عهده امور برنیامدی واقعا شماها کارتان چیست وبرای چه کرسی مجلس را تصاحب کردهاید همکارانتان کدام کار عملی برای رفع مشکلا ت مردم انجام داده چرا از اوضاع اسف بار اقتصادی کشور و هرج ومرج و سو استفاده عدهای دلال از خدا بی خبر خبر ندارید فردا جواب خدا را چه خواهید داد مردم چه گناهی کردهاند که به شماها رای دادهاند و نماینده شدهاید...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خخخخخخخخ !

مردم ؟؟!!!!


خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
این سخنان فردی است که تحریم پولی و مالی ایران را به حساب نمی آورد همه اینها اثرات مستقیم و غیر مستقیم تحریم است باید کاری کنیم که اقتصاد ایران در شرایط بدون تحریم قرار گیرد تا مدیریت اقتصاد بتواند کار کند و الا در این شرایط تنها کاری که می توانیم انجام دهیم کوپنی کردن کالاها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شعار شعار شعار مردم خسته شدند و دیگر چیزی نمی گویند . الان نماینده مجلس شعار میده من هم هستم هـــــــــــــــــــــــا ....
محمد ولی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
علت هدم طرح سوال وزسیدگی به وضعیت خونبار خودروی کشور شایثد این استکه بسیاری از نمایندگان مجلس از سهامداران شرکتهای خودرو سازباشند ویا اینکه وامدار وزیران و مدیران شرکتهای خودروساز باشند .نمایندگان مجلس که دغدغه خودرو ندارند که وقت خودرا صرف این امور کنند وشاید برخی از آنها اصلا فرصت انجام وظایف نمایندگی ندارند .چون فقط 4 سال فرصت دارند تا عاقبت خودرا البته در دنیا بخیر کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مسولان باید قبل از آنکه برا آمریکا شاخ و شونه بکشند ی فکری برا دلار می کردن و برا تجارت خارجی که همش وابسته به دلار بود باید ابتدا اقتصاذ را قوی می کردیم و ضربه اصلی به آمریکا این است که پس از قوی شدن اقتصاد آنگاه با کشورهای دیگری که اقتصاد قوی دارند مثل چین و حتی اروپا و ژاپن لابی کنیم و دلار را از رسمیت بیاندازیم.. و یک مورد دیگر اینکه ما بعد از چهل سال که شعار مبارزه با آمریکا و صهیونیسم دادیم هنوز کوکا کولا و پپسی به وفور در کشور ما مصرف می شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باز هم زمان انتخاب شد و صحبت‌های آنچنانی برای کسب رأي!! اخوی، تمام این مشکلات را حتی خواجه حافظ شیرازی هم میداند! حداقل کار این بود که خود شما در زمان رأی به وضع عوارض چند برابری برای خودرو، به این انحصار پایان دهی!! گویا مسؤلان تنها راه حل مشکل را در «حرف درمانی» میدانند!! هنوز رئیس دولت بعد از ۶ سال نشستن بر صندلی قدرت دوم کشور،‌ بگفتن «باید» بسنده میکند!! بقیه هم به وی اقتدا میکنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
درسته
هر کس می خواهد خودی بنماید چند تایی باید ردیف می کند
هر کس باید زیاد گفت سریع شناساییش کنید اهل چاخانه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چون مردم مسولین را شبیه هم می دانند. سر در گم مانده اند که شکایت به کجا ببرند. لذا فعلا سکوت پیشه کرده اند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقاي نماينده اگه واقعا دلسوز هستي و نمي توني با مافيا مبارزه كني لطفا استعفا بده تا مردم باررت كنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقاي نماينده اگه واقعا دلسوز هستي و نمي توني با مافيا مبارزه كني لطفا استعفا بده تا مردم باررت كنن وگرنه همه ي حرفات کذبی بيش نيست و جنگ زرگريه واسه راي جمع كردن
شماها مسئولين اگه واقعا نمي تونيد كاري انجام بدهيد براي رفاه مردم مثل كشورهاي دمكراتيك استعفاء بديد تا مردم باورشون بشه
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تحریم
بینام
|
United States
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
چرا باید آقا زاده ها همه پست ها رو اشغال کنند که حتی نشه ازشون سوال کرد به عنوان مثال برید تحقیق کنید ببینید چطور امکان داره یک نفر بیاد سر معابر عمومی مثل بلوار کتابخانه ملی و در خیابان اصلی از مردم عوارض بگیره و این همه نارضایتی درست کنه بخدا مردم دارن از همه چی بی زار میشن خوب اگه مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد یک آدم معمولی بود مگه بهش اجازه میدادند هر کاری دوست داره بکنه؟
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل اقتصاد از اینجا شروع شد که دولت از محل عرضه دلار درآمد خوبی کسب می‌کنه.و این نوسانهایی که به دلار میده.درامدهای عالی رو به خزانه دولت و یا دولت سایه وارد می کنه.خوب اقتصاد مثل زنجیر بهم وصله و روی تمام بخش‌ها اثر می‌زاره.به نظرم دولت باید به واردکننده های که با ارز محلی خرید دارن.معادل ارز ۴۲۰۰ با ارز محلی تسویه کنه.به همین سادگی.مثلا تمام لوازم چینی.ببین کمتر از یک ماه همه چیز عادی میشه.به شرطی که دولت از آب کره نگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نمیتونن کارخانه های خودروسازی را تعطیل کنند تا کلی آدم بیکار شوند و کلی ارز برای واردات از کشور خارج. اگر پیش فروش نمیکردند معلوم نبود پول این خودروها به کجاها وارد میشد و چه مشکلاتی ایجاد میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
جدا" پس خدا پدرشون رو بیامرزه که پولهای سرگردون رو
هدایت گردند به جیبشون تا از کشور خارج نشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
کامنت های احساسی همانیکه اونا میخوان چه بدبختیم دنبال مقصر میگردیم ماروباش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تو دراندازه نمایندگی نیستی و صحنه را نمی شناسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
فکر کردم نمایندگان ما زبان ندارن فقط جیب دارن که رفتن مجلس معلوم شد زبان هم دارن جالبه تازه به حرف زدن افتادن متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باید مثل سایر کشورها مفسدین اقتصادی را با تشکیل دادگاه ویژه اعدام نمود و اموالشان را گرفت .
ل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مردم زیر فشار هم له شوند مهم نیست، به شما مسوولین فشار نیاد یه وقت ازتون باد خارج میشه
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای رییسی رییس قوه قضاییه هر روز دم از مبارزه با فساد می زنند خب انتظار داریم با این همه فساد که هر روز در همین رسانه های داخلی گزارش می شوند برخورد قاطع شود فساد وزارت صنعت فقط یک مشت کوچک از خروارها فساد در کشور ماست فساد دولتی در برابر فسادهای غیر دولتی هیچ است فساد ناشی از فامیل سالاری که دیگر عادی شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حالا تو مدافع مفسدین دولتی شده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
امیر خجسته گفت : جالب است بدانید، ما از وزیر صنعت طرح سؤال کرده ایم، ولی سؤال به کمیسیون رفته و چندین ماه است به آن رسیدگی نمی‌شود، با این وضعیت معلوم است که صنعت در کشور رشد نمی‌کند؛ اما چه کسانی در این کمیسیون هستند که نمی‌گذارند سؤالات مطرح شود؟ پشت پرده این ماجرا چیست و کیست ؟
خوب برادرعزیز که نزدیک انتخابات به فکر مردم افتادی ، چندین ماه است سوال در کمیسیون خوابیده آن وقت تو داری از دولت انتقاد می کنی .
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سلام شما اساس زندگی مسکن و سرپناه که با حمایت و منفعت طلبی مسولین و نفوذی و سرمایداران و سوداگران چند برابر شده و حتی ارزوی خرید مسکن برای قشر متوسط جامعه هم نا ممکن گردیده رها کرده اید و از افزایش قیمت خودرو صحبت می کنید طرف بدون ماشین میتونی زندگی کنه ولی بدون سرپناه چگونه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
البته این فشار ها ناشی از عملکرد خودمان در رای دادن به این دولت و بی عرضگی مسوولان است اگر به جوانان به جای خارجی ها اعتماد می کردند الان وضع اینگونه نبود اگر دولت واقعا با فساد مبارزه می کرد این همه دزدی نبود ایا پسته برای امریکاست که قیمتش 200 تومنه .از ماست که بر ماست . اعتماد به جوانان در پالایشگاه ..... نمودار بود که الان بیش از 55 میلیون لیتر بنزین و سوخت در روز تولید می کند در حالیکه مصرف روزانه ترکیه 8 میلیون لیتر است
راه حل اعتماد به خدا همانطور که در قران امده است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سکوت کرده اند چون کلید، درو باز نکرد و الان باید رمز گاوصندوق رو پیدا کنن و برای کشف رمز و شنیدن صدای کلیک هاش نیاز به سکوت هست.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
ای بابا این نماینده بیچاره از حرف حق زدنش پشیمون شد.
کاری میکنید که هیچ کس هیچ حرفی نزنه. وقتی آقای علم الهدی میگه جوان با موسیقی و رقص با نشاط نمیشه میگین پس با نوحه و عزا با نشاط میشه؟ این نماینده میگه مردم در فشارن میگین کور خوندی داری برای انتخابات تبلیغ میکنی! امان از دست شما مردم . آخه بابا جان حالا کو تا انتخابات؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای نماینده اگر راست می گویی و طرفدار مردم هستی ، به مردم بگو چه کسی سوال را در کمیسیون خوابانده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
میدانم این مطالب ها فقط درد دل بیان کردن هست و هیچ اثر نداشته و نخواهد داشت ولی بعنوان وظیفه شرعی باید باز هم گفت ترامپ با تشدید تحرم ها می خواهد مردم را ناراضی تر کند و بشوراند وزیر صمت هم با مجوز های بیمورد برای صادرات ارزاق عمومی همانند پیاز و سیب زمینی و گوجه فرنگی و.... می خواهد ارزاق عمومی صادر و گرانی غالب و مردم را ناراضی کند هر دو هدف واحدی دارند تشدید نارضایتی مردم اولی عمد این کار می کند برای دومی نمی دانم شرم اور وزیری که با مدرک تاییدیه لیسانس حقوق دانشگاه ازاد ان پست حساس را گرفته متوجه نیست که گرانی پیاز و سیب زمینی و گوجه فرنگی که جزو ارزاق روزانه مردم هست چه میزان نارضایتی فراهم می کند یک یا دو نماینده مجلس برای رای می رود پیش ان که در منطقه اش مثلا گوجه فرنگی زیاد است در خواست مجوز صادرات می کند و او بلافاصله مجوز صادر و نماینده خوشحال و مردم بیچاره میشوند ا عجب روزگاری مردم گرفتار شدند فقط همین ....چرا نمایندگان مجوز تشکیل وزارت بازرگانی نمی دهند برای همین است که کنترل واردات و صادرات و تنظیم بازار صورت نگیرد و وضعیت بلبشویی باشد تا در این تنور نانشان داغ کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
حرف حرف حرف ، دریغ از یک جو کاردانی .
جبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جناب خجسته بهتره شما و سایر نماینده ها و اعضای دولت و رییس جمهور استعفا بدید برید دنبال کار خودتان ، شاید وضع کشور بهتر بشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسفم از این اظهار نظر تعدادی از مردم نسبت به فریاد نماینده دلسوزی که حداقل جسارت بیان این موضوع را دارد. مردم عزیز طوری رفتار نکنید که چند نفر آدم دلسوز هم نا امید بشوند.
نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و مجموعه های نظارتی !به خون شهدا رحم کنید اگر برای مردم اهمیتی قائل نیستید، لااقل به فکر نظام جمهوری اسلامی باشید که حضرت امام فرمودند حفظ نظام از نماز هم واجب تر است. این فشارها ممکن است مردم را بکلی نا امید کند. باور کنید قیمت خودرو است که روی تمام کالاهای دیگر اثر گذار است. قبل از اینکه دیر شود تصمیم بگیرید.
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
موقع انتخابات است وزمان گول زدن مردم به هر بهانه ای
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مسئولان یه مقدار کم بخورین فشار از مردم برداشته بشه واجب نیست تا خرخره بخورین که!!
ناشناس
|
France
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
متاسفم که روز به روز فشار بر مردم زیادتر میشود و همه تاسف میخورند .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جناب نماینده اگر شما واقعا به فکر مردم هستید باید بدانید مشکل اصلی تر ومهم تر از خودرو مسکن هست که نفس همه را بریده است کاش یکم به اولویت ها واقف بودید هرچند فقط حرف وحدیث هست تا عمل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باش
Allianz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای عزیز تاسف شما چه مشکلی را برطرف میکند؟ عمل کنید و فقط حرف نزنید. هر چند شماها هیچکاره اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خدایش قط الرجاله آیا دولت نمیتونه در ایران هفتادمیلیونی چندتا نیروی جدید به جای این وزرایی که درحد یه وزیرنیستن کابینه راتغییربده
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دولت و مجلس باید با واقعیت جدید کنار بیایند تا بتوانند به جلو حرکت کنند. واقعیت این است که ترامپ دیگر تحریم نفت را بر نمی دارد ، همین امروز با اطمینان گفت تحریمها موثر بوده است چون تورم ایران عدد بالایی است. اکنون وقت ان است که دولت و مجلس و ملت به سمت اصلاحات اقتصادی تولید محور و قطع دست دلالها از گرانی ها است. دولت باید کوچک سازی شود ، آموزش عالی ما باید متحول شود ، تولید ما باید صادرات محور شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تاسفم شما که نمیتوانید جلو اختلاسگران گرانفروشان ودزدان بیت المال رابگیرید چطور جلوی امریکا میتوانید جلو امریکا وایادی آنان بایستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
دیگر تموم مردمی وجود ندارد چشمانتان را بگشایید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
باز نزدیک انتخابات شدیم ... این حرف نمایندها واسه دلخوشی مردم و رای دادند ولی پیگیر چیزی نیستند
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
عامل گرانیها نه فقط وزارت صنعت و تحارت بلکه معاون اول رئیس جمهور میباشد که بدون
فکر در یک لحظه دلار را تک نرخی اعلام کرد و فرمودند خرید و فروش بیش از نرخ 4200 تومان
قاچاق است پس رئیس بانک مرکزی چکاره است که ایشان در این مورد نظر میدهد و این
نماینده هم اگر احساس میکند کاری نمی تواند انجام دهد بهتر است بجای رجز خوانی استعفا
بدهد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تو رو.خدا دست از سر مردم بیچاره بر دارین،بزارین ب حال خوذشون باشن،متاسفم
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تنها درمون این مملکت جنگه جنگ!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
وزارتخانه ها رو در ویترین و عاملین گرانی و تحریم ها را در انبار میبینم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
امسال انتخاباته، نماینده ها به فکر مردم افتادند
سعید
|
Moldova, Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقا دشمنتون شرمنده باشه.
شما که با این همه مشغله دیگه به این خرده کاریها نمیرسین. خودمون یه کاریش میکنیم.
عزت زیاد
ربنا
|
Brazil
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
یادش بخیر شعار معروف نماینده شهر رفیق من ؛ طرف تو بلند گو داد میزد : کی مردمو دوست داره مردم جواب میدادن (فلانی فلانی ) . عاشق مردم کیه : ( فلانی فلانی ) . وکیل مردم کیه : (فلانی فلانی) مخلص مردم کیه ( فلانی فلانی) کی مردمو دوست داره .................
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
قبل از گران شدن ارز ، قیمت ها _ به برکت واردات قاچاق _ مناسب بود. حالا هم که ارز را دولت گران کرده ، خوش به حال صادرکنندگان شده . با نیروی ارزان و انرژی یارانه ای تولید و به قیمت های جهانی صادر می کنند.
پیشنهاد می شود ، تا تعادل قیمت ها در بازار داخلی ، دولت صادرات کالاها را ممنوع کند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
مشکل از ماست که در انتخابات شرکت میکنیم و این روند رو تایید میکنیم! من یکی بسمه. انتخابات بی انتخابات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همهٔ مشکلات کشور و ظلم به مردم ناشی از بی عرضگی مجلسیان است که توان تصویب قانون بازدارندگی ندارند و اغلب نماینده ها خود در این موارد سهیم هستند ؟ قوهٔ مجریه که حتی اختیار یک پاسبان را ندارد ، چگونه میتواند با مفسدین مقابله نماید ؟ مسولین حتی اختیار انتخاب محافظین خود را ندارند ؟ هر ارگانی ساز خود را می نوازد ،و ایران چند صدایی ،و چند رقصانی است که ملت نمیدانند به ساز کی به رقصند ؟،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تأسف شما به درد كسي نمي خورد حتي براي شما راي هم جمع نمي كند .
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تنهاراه حل مشکلات اینکه جنگ بشه مسولیین رابفرستیم خط مقدم شهیدبشوند
هم خودشون به آرزوشون برسن وهم مایک نفس راحتی بکشیم
اموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از نظر حرفه مطبوعاتی مناباست برای اظهار نظری که قابل انتشار نیست علت را به میلشان بنویسید
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خوب مردم عادی هم انتقاد می کنند و کاری از دستشان بر نمی اید و چه بسا در اثر ناملایمات زندگی روز به روز عصبانی می شوند ولی شما نماینده هستید از کی انتقاد می کنید این کشور را شما و دولت تدبیر و امید بت این روز انداخته اید و طلبکار هم هستید و جای تاسف است که تمام مسولان دم از مردم می زنند و گویا حالا به فکر مردم افتاده اند ولی مشخص نیست اینها از کدام مردم دفاع می کنند نماینده ای که نتواند کاری از پیش ببرد باید استعفا دهند اقایان نماینده دیگر حنای شما رنگی ندارد و مردم به شما ها اعتماد ندارند شما و یارانتان به فکر جناح خود هستید و چون نزدیک انتخابات است حرفهای دهن پر می زنید جناب حقوقدان هم در موقع انتخابات حرفهایی زدند که مردم خیال کردند این اقا هدیه الهی است و کشور را گل و بلبل خواهد کرد ما مردم متاسفانه شعار خوار شدیم و بدون توجه به سوابق افراد و کار ایی شان فریب خورده و رای می دهیم
ناشناس
|
Italy
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اقای خجسته هر 4سال یکبار نزدیک انتخابات پیدایش می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
نه ایران خواهان جنگه نه امریکا تنها کسی که خواهان جنگه نتانیاهو .و بن سلمان هستند نتانیاهو ترامپ گیر اورده داره ازش استفاده میکنه پس نمیزاره این فرصت از دست بره هر طور شده جنگ راه میاندازن البته نوکراش توی ایران کمکش میکنند که بهانه بدست بیاره همین روزاست که موشکی یا بمبی از طرف اسرائیل یا عربستان یا نوکراش توی ایران رو سر امریکای ها فرود بیاد و بعدش جرقه جنگ زده بشه اونوقته که نتانیاهو میشینه تخمه میشکنه و جنگ نگاه میکنه.....!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
متاسفم برای خودم. شرمنده از فرزندم که کاری براش نیست و در آرزوی یک ازدواج ساده داره جلو چشمم پیر میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
همه چیز درایران هست ایران کشوری چهار فصله مثله قانون نظارت است الان درجنگ اقتصادی هستیم باید یک اداره قوی بازرسی انبارها فروشگاه و جریمه کردن فایده ندارد پروانه کسب انرا باطل کنند راههای بسیاری است برای نظارت قوی
علی باقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
با سلام
تمام این ماجراها دست مافیای داخلی و خارجی با هم است.تحریم های شدید نفتی که مدتیست اعمال شده.شخصی مثل ترامپ هم که سه سال است آمده.پراید ۶۰ میلیونی نه به تحریم کار دارد و نه به این کشور و آن کشور.فقط و فقط مدیریت ناکارامد دولتی باعث این بدبختیهاست و بس.چرا شکر یکشبه شد کیلویی ده هزار تومان؟
این نماینده گرامی درست میگویند.ولی راهکار یکی آنست که عده ای از نمایندگان دلسوز به اعتراض به بی صاحب بودن دولت با هم استعفا دهند.وگرنه هر روزتان بدتر از دیروز خواهد بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
علت اینکه چندین سال است که خودروسازی‌ها خون مردم را در شیشه کرده اند را غیر از خدا بیامرز خواجه حافظ شیرازی همه می دانند و نیازی نیست که یک نماینده نزدیک انتخابات آنرا با صدای بلند بگوید بلکه نماینده باید از یک حداقل تخصصی برخوردار باشد که بتواند راه حل ارائه دهد ، ضمن اینکه این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: من نمی‌دانم قضیه چیست و در جریان زد و بند‌ها نیستم ، پس بهتر است اول در جریان زد و بندها قرار بگیری تا متوجه بشوی چی خبر است در مملکت .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
نماینده محترم
راستی مدرک وزیر صمت ( آقای رحمانی ) لیسانس فقه بود ؟ لطفا سانسور نشود.
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ناکارمدترین دولت در ۴۰ سال گذشته در تامین معیشت مردم ... دولت باید به همین خاطر استیضاح شود ... دولت از مجلس ناکارمدتر و مجلس از دولت ناکارآمدتر ... جا دارد خون بگریم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تمام منابع مالی که توزیع میشه در دست همین دلال هاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
جا دارد به نکته بسیار مهمی اشاره کنم.۱۴۰۰ سال پیش حضرت علی بیشترین سختی ها را متحمل می شد تا مثل مردم زمانش زندگی کند حالا آقایون در بهترین شرایط و امکانات زندگی می کنند و مردم بیچاره هم باید تاوانش را پس بدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اوضاع بشکن و بالا انداز است .اکنون .................................
یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ازفروشگاه اطلس تبریز برنج خریدم هرکیلو18تومان فردای آن روزهمان برنج که تاریخ تولیدوتاریخ مصرف یکسانی داشتند به قیمت درحدود26تومان بفروش میرسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
این وضع اسفبار را خود مردم انتخاب کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
از من که گذشت خدا به داد بچه هام برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
از من که گذشت خدا به داد بچه هام برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
بله بله میبینم که نزدیک انتخابات شده و نمایندگان دلسوز مردم به تکاپو افتادند و دلشون میسوزه برای مردم. آفرین آفرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
وقتی دولت تمام سعی اش را می کند که نمایندگان از افراد منظور خودش انتخاب شوند و نظر مردم را به آن طیف هدایت می کند توقع دارید در مجلس که برخی از دولتیها حقوق می گیرند به دولت پشت کرده و استیضاح کنند و یا سوال کنند ؟
مردم را میشود کنار زد اما دولت نه
دوره بعد هم همین کار را کنیم به شعار یکدست شدن مجلس و دولت میرسیم و ایران آباد می شود .
گول این شعار را خوردید که دولت و مجلس اگر یکدست شود ایران گلستان میشود ؟ حالا گل بچینید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
حرفهای قشنگ می زنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ریس جمهور عزیز دیروز فرمودند انقدر مقاومت میکنیم تا امریکا را شکست دهیم!قبول از جیب مردم مقاومت کردیم و امریکا هم شکست خورد.فردای شکست امریکا برای این مردم قهرمان چه برنامه ای داریم؟ایا فردای شکست امریکا باز هم تازه بهانه می اوریم که اقتصاد این است و اقتصاد ان است و 15 سال زمان برای احیا اقتصاد لازم است و .... و دوباره روز از نو روزی از نو مردم دوباره فراموش میشوند و اقازاده ها جیب ها رو پر از پول کرده و راهی دیار شیطان بزرگ شکست خورده میشوند و ما را تنها میگذارند. ایا غیر از این هست؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
مردم هیچ جایگاهی ندارند، فقط استفاده ابزاری ...دزدی و رانت در همه جا بیداد میکند
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
مدیرانی که بله قربان وترسو هستند مردم پیش انها هیچ ارزشی ندارد
شهروند رشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
فشار بر مردم هرروز بیشتر می شود.شهرداریها بعناوین مختلف عرصه را بر مردم تنگ کرده اند،بنده با حقوق بازنشستگی ماهانه دومیلیون تومان وسختی معیشت ، شهرداری رشت بیش از ده ماه حقوق بنده را بناحق تصرف نموده وشکایات بنده به تمام بزرگان حکومت ودیوان عدالت اداری بی جواب مانده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
الان حقوق كاركر دوميليونه يه تلويزىون شش ميليونه يا وسيله هاى ديكه همينجور،جطور با عقل جور درمياد برادرم تركيه كار ميكنه ميكه اينجا مردم با حقوق كاركرى ميتونن سه يا جهار تا لوازم منزل در هرماه بخرن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تمام این مشکلات قابل حل هستند لذا اگر مسئولی نتواند به هر دلیل به وظیفه اش عمل کند باید استعفاء دهد. دکتر آخوندی وزیر مسکن و شهر سازی و نیز وزیر صنعت در این دولت هر دو از مقصران اصلی هستند. آنها را باید به اشد مجازات رساند. مردم آبرومند ایران با پس اندازهای چند ساله خود دیگر قادر به خرید ملک در شهر تهران نیستند. از طرفی اجاره بهاء زندگی مردم ضعیف و متوسط را نیز به شدت آسیب پذیر کرده است. مشکل مسکن مردم را حل کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کلا مسئولین باید بروند دکتر گوش وحلق وبینی تا ببینند چرا نمیشنوند بعد دکتر چشم تا ببینند چرا نمیبینند.......بعد نورولوژیست که ببینند چرا نه حس دارند نه عصب..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اگر باشد که در شهر مست گیرند
باید که هر آنچه هست گیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
آقایون برادران و خواهران کلا ملت ایران .
توجه کنید دقت کنید با هوش باشید .
حالا که از زمان جنگ بدتر نیست.
این دولت با نظر سنجی قوی که داره و هر روز می فهمه چه کسی گرفتاری داره . راضی یا ناراضی هر روز با دیدن مردم در کوچه و بازار درک می کنه .
هیچ کس کارهای مثبت دولت نمی فهمد .
رز
|
Netherlands
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
بیایید ببینید تو کشورهای دیگه مردم چقدر شادن
رز
|
Netherlands
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
بیایید ببینید تو کشورهای دیگه مردم چقدر شادن اصلا چیزی به نام افزایش قیمت نیس هرسال اونم خیلی کم یکم اجناس گرون میشه دلم برا کشورم میسوزه و مردمش که اینقدر انسانهای بامعرفتی هستن ولی الان دارن زجر میشکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
در این جنگ اقتصادی راستی احوالات آقا زاده خوبه الحمدالله یه مشکل پیدا نکنن. ما راضی نیستیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
سخنرانی مسائل روز استاد رائفی پوررا سرچ کنید خیلی واضح وروشن واکادمیک به رای دهنده هاتوضیح میده که چاره کار چیست تابناک اگر ایران ومملکتت رو دوست داری لحاظ کن تاچنین مجلسی در اینده برسر کار نیاید شجاع باش دمت گرن
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی