بازدید 6607
گزارش

مذاکره استقلال برای نرفتن پاتوسی/ایسما رفتنی شد

از جمع خارجی‌های آبی پوش تنها پاتوسی در صورت دریافت رقم قرادادش در جمع آبی پوشان ماندنی است. این بازیکن بسیار کلیدی است و مدیران استقلال می دانند در صورت ازدست دادن وی با چه موج اعتراضی مواجه خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 22 May 2019

مسئولان باشگاه استقلال که برای تماشای دیدار استقلال و العین به امارات سفر کردند بعد از این مسابقه با مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی وارد مذاکره شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی‌ها برای ماندن پاتوسی باید مبلغی حدود ٣٥٠ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کنند و به همین دلیل در امارات با مدیر برنامه‌های وی بر سر زمان پرداخت این مبلغ صحبت کردند. همچنین دو بازیکن خارجی دیگر استقلال منشا و ایسما در آستانه جدایی از این باشگاه هستند.

مذاکره استقلال برای نرفتن پاتوسی/ایسما رفتنی شد
ایسما با استقلالی‌ها قرارداد دارد، ولی مسئولان این باشگاه تمایلی به ماندن این بازیکن ندارند و در ضمن نمی توانند مبلغ قرارداد این بازیکن نه چندان با کیفیت را پرداخت کنند. ضمن آنکه منشا نیز با توجه به قراردادی که با استقلال دارد می‌تواند از جمع آبی پوشان جدا شود و به همین دلیل از جمع خارجی‌های آبی پوش تنها پاتوسی در صورت دریافت رقم قرادادش در جمع آبی پوشان ماندنی است. این بازیکن بسیار کلیدی است و مدیران استقلال می دانند در صورت ازدست دادن وی با چه موج اعتراضی مواجه خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان