بازدید 9838
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت‌های بسته شده بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز اردیبهشت ۹۸

بازار طلا و سکه چهارمین روز هفته را با روند کاهشی آغاز کرد و تا ساعت ۱۴ نیز با افت قیمت‌ها همراه بود، اما با افزایش اندک نرخ ارز، روند صعودی به خود گرفت و در نهایت در بازاری که کمترین داد و ستد انجام می‌شود، نرخ سکه امامی به ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 21 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه چهارمین روز هفته را با روند کاهشی آغاز کرد و تا ساعت ۱۴ نیز با افت قیمت‌ها همراه بود، اما با افزایش اندک نرخ ارز، روند صعودی به خود گرفت و در نهایت در بازاری که کمترین داد و ستد انجام می‌شود، نرخ سکه امامی به ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد ادامه روند کاهشی قیمت بودیم، تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان نیز رسید. هرچند به گفته رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر روند نرخ گذاری بازار از ساعت ۱۴ تغییر کرده و با افزایش نرخ دلار نسبت به ابتدای صبح، شاهد افزایش نسبی قیمت در ساعات پایانی بازار بودیم.
 
قیمت‌های بسته شده بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز اردیبهشت ۹۸

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از قیمت‌های پایانی بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز نرخ جهانی طلا با کاهش همراه بود اظهار داشت: در چهارمین روز هفته، هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، با کاهش نسبت به روز قبل، به رقم ۱۲۷۲ دلار رسیده است، اما افزایش نرخ ارز نسبت به صبح، باعث رشد قیمت در پایان فعالیت امروز بازار طلا و سکه شده است.

به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) که صبح امروز به رقم ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان کاهش داشت، در پایان بازار امروز به رقم ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، تغییر چندانی نداشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز به رقم ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی ۹۹۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. این در حالی است که صبح امروز این رقم ۴۱۳ هزار تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد. این در حالی است که صبح امروز، یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. حباب سکه نیز امروز به رقم ۵۶۰ هزار تومان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی