بازدید 9861
۵
گزارش

نکونام سرمربی تیم ملی امید و دستیار ویلموتس؟

کد خبر: ۹۰۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 19 May 2019

یحیی گل محمدی در آخرین لحظات تصمیم گرفت در پدیده بماند و به فدراسیون جواب منفی بدهد تا حالا بار دیگر تیم ملی امید بلاتکلیف بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تاج بعد از دریافت جواب منفی گل محمدی امروز اعلام کرد: «کمیته فنی هم روی گل محمدی داشت و در اواسط لیگ به من این موضوع را گفتند و بعد از پایان لیگ من خودم با این مربی صحبت کردم. ما قرار بود امروز نام این مربی را اعلام کنیم، ولی دیدم مردم محترم مشهد در صفحه شخصی من کلی پیام دادند که او در این تیم بماند. من خودم تصمیم داشتم که با این شرایط از انتخاب گل محمدی انصراف بدهیم.»

رییس فدراسیون فوتبال گفت: « مدیر باشگاه پدیده هم با من تماس گرفت و شرایطی را گفت که قابل قبول بود. او مدعی شد که به سرمربی جدید فکر نکردیم و اجازه ندهید این تصور به وجود بیاید که در تیم امید حاضری خوری شده است. البته ما برای تیم امید گزینه‌های دیگری داشتیم و ما هم برای آقای گل محمدی آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا گزینه تیم ملی امید داخلی خواهد بود.»

به این ترتیب از میان گزینه های بعدی تیم امید، سرمربی داخلی انتخاب خواهد شد که جواد نکونام از بقیه جلوتر است و به نظر می رسد با توجه به تمایل فدراسیون به استفاده از دانش ویلموتس در تیم های رده های پایه، نکونام با حفظ سمت یکی از دستیاران ایرانی ویلموتس نیز خواهد بود.

نکونام سرمربی تیم ملی امید و دستیار ویلموتس؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تیم امید با نکونام به جایی نمی رسد هزینه نکنید
غهت الرجاله
تیم امید یا نا امید
نکونام مقرور و کم سواد است. برای او هزینه نکنید. پشیمان می شوید. علی کریمی هم ایضا.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شما که با سوادی اول یاد بگیر مغرور را چطوری مینویسن بعد به بقیه تهمت بزن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار