بازدید 7953
۳
گزارش

بمب ساعتی افشاگری شفر علیه استقلال ؛ چند ساعت تا انفجار

مرد آلمانی صبر کرده تا بازی تشریفاتی با العین هم برگزار شده و فصل به طور کامل برای استقلال تمام شود تا حرف‌هایش بعداً از سوی مدیریت باشگاه به برهم زدن آرامش تیم تعبیر نشود.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 19 May 2019

وینفرد شفر پس از ناکامی مقابل پدیده در مشهد از سمت سرمربیگری استقلال تعلیق شد و به رغم این اتفاق همچنان در ایران مانده تا بهانه دست کسی ندهد. او پس از تعلیق شدن سر تمرین استقلال رفت و از راه ندادن خودش تصویر گرفت. همچنین مرد آلمانی ایران را ترک نکرده تا بعداً باشگاه استقلال همین مسئله را به عنوان مدرک به فیفا ارائه نکند.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر طی تمام این مدت مصاحبه‌ای انجام نداد و تأکید داشت اگر حرف بزند، باشگاه او را جریمه خواهد کرد. در واقع مشاورانش به او گفته‌اند که، چون استقلال او را از هدایت تیم «تعلیق» کرده و از عبارت «اخراج» استفاده نکرده است، باید حسابی دست به عصا راه برود و کوچکترین سوژه‌ای دست‌شان ندهد.

بمب ساعتی افشاگری شفر علیه استقلال ؛ چند ساعت تا انفجار

اما حالا به نظر می‌رسد دوران سکوت مرد آلمانی در حال خاتمه یافتن بوده و به زودی شاهد حرف‌های توفانی او در مورد استقلال خواهیم بود! شفر می‌خواهد پشت پرده‌ها را بگوید و مسائلی را باز کند که اگر باز شود، قطعاً سر و صدای وسیعی راه خواهد انداخت. همین مسئله، اما مدیران باشگاه استقلال را به تکاپو انداخته تا مانع این کار شوند.

این‌طور که خبر نوشته، استقلالی‌ها می‌خواهند به هر طریق ممکن شفر را مجاب به سکوت کرده یا حداقل کاری کنند که حرف‌هایش تعدیل شود، ولی اگر سرمربی سابق استقلال واقعاً تصمیم به افشاگری گرفته باشد، بسیار بعید است که زیر بار خواسته استقلالی‌ها برود. دیروز ظهر این شایعه در پایان تمرین تیم هم میان بازیکنان مطرح بود که شفر به زودی سکوتش را می‌شکند. مرد آلمانی صبر کرده تا بازی تشریفاتی با العین هم برگزار شده و فصل به طور کامل برای استقلال تمام شود تا حرف‌هایش بعداً از سوی مدیریت باشگاه به برهم زدن آرامش تیم تعبیر نشود.
همه این اتفاقات البته در صورتی رخ می‌دهد که شفر به حرف بیاید. شاید هم در دقیقه ۹۰ توافقات مالی به گونه‌ای انجام شود که سرمربی تعلیق شده خوشحال و خندان از ایران رفته و تا سالیان متمادی هیچ حرفی از آنچه در استقلال برایش رخ داد، نزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پرسپولیس تهران یه اسم کاملا جعلی و ساختگیه اصلا چیزی به نام پرسپولیس تهران نداریم پرسپولیس با این شکل لوگو مال استان فارس و شهر شیرازه نه تهران که اخرین چیزی که از تخت جمشید با سکوت مردم شیراز به غارت برده شد همین اسم پرسپولیس بود.باید گفت پرسپولیس شیراز نه تهران مثل سپاهان اصفهان که سپاهان از مختص اصفهانه نه جایی دیگه.پرسپولیس هم مختص شیرازه نه جایی دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
تخت جمشید یه میراث ملی و جهانیه ومختص به شیراز نیست ضمن اینکه اون زمان شیراز پایتخت بوده و ایران را به شیراز میشناختند مثل حالا که
تهران پایتخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
ضمنا جالبه بدونید امتیاز فولاد مبارکه قبلا متعلق به کارخانه سیمان سپاهان دیزیچه اصفهان بوده که با نام سیمان سپاهان در مسابقات شرکت می کرد که بعد از خرید امتیاز این تیم توسط فولاد مبارکه یکی از شروط اصلی این واگذاری حذف نشدن نام سپاهان از نام حدیدی که قرار است انتخاب شود بود که به نام فولاد مبارکه سپاهان تغییر نام یافت .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار