بازدید 5522

استاندار تهران در جشنواره ستارگان روابط عمومی

کد خبر: ۹۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 18 May 2019

محسنی بندپی استاندار تهران در ششمین جشنواره ستاره گان روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در سازمانها و نیازهای مردم ایفا می کنند.

به گزارش «تابناک»، انوشیروان محسنی بندپی در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ها اظهار کرد: ما در عصر ارتباطات و تحولات و دگرگونی تکنولوژی و صنعتی هستیم و نقش ارتباطات درون و بیرون سازمان یک اهمیت بنیادی و اساسی دارد.

وی افزود: ما در تلاش هستیم  نقش اثربخشی  بین اجرا و عمل در دستگاههای اجرایی ، مطالبه گری و پرسشگری و نیازهای مردم را به درستی ایفا کنیم.

بندپی ادامه داد: این پیوند و نقش مهمی که در این زمینه و در دستگاه ها ایفا می کند حوزه روابط عمومی است.

نماینده عالی دولت گفت : روابط عمومی یک علم ، فن و هنر است، انشاالله بتوانیم با گسترش اثربخشی نقش این حوزه در پیوند بین سازمانها و اهداف سازمانی و نیازهای مردم نقش مهمی داشته باشیم.

تقویت روابط عمومی در سال جنگ اقتصادی، که دشمن در پی تزلزل روحی – روانی ملت ایران است ضروری است، زیرا روابط عمومی ها سربازان خط مقدم جنگ نرم محسوب می شوند.

«ستاره ارتباطی مدیر پیشرو» به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران رسید

در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با حضور فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد عنوان ستاره ارتباطی مدیر پیشرو به احد جاودانی رسید.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تشکر از برگزار کنندگان جشنواره و پاسداشت فرهیختگان و نام آوران و اثر گذاران روابط عمومی گفت: امیدوارم شرایطی فراهم کنیم که فعالیت ها و هماهنگی های یکپارچه فی مابین تشکل های دولتی و غیر دولتی روابط عمومی ها در وزارت ارشاد رقم بخورد.

وی ضمن دعوت از از فعالان عرصه روابط عمومی در برگزاری جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری بیان داشت: روابط عمومی نهادی اثر گذار در دوام و قوام سازمان و کانال ارتباطی مخاطبان با سازمان می باشد، اعتقاد بر این است برای موفقیت یک سازمان باید از حوزه فرهنگ صیانت شود و در این بین روابط عمومیست که نقش مهمی را در رصد افکار عمومی ایفا می کند.

احد جاودانی خدمت رسانی موفق سازمانی را در گرو توجه جدی، تثبیت و تجهیز روابط عمومی ها دانست و ادامه داد:رصد اطلاعات درون سازمانی و برون سازمانی و انطباق آنها با توجه به ضوابط و ارائه راهکار به مدیر سازمان را از اهم وظایف روابط عمومی خواند.

وی انتخاب نیروی متخصص،کارآمد، مشرف بر اطلاعات، اهل مطالعه، مرتبط با رسانه های مختلف دیداری و شنیداری، آگاه به مسایل و رخدادهای مهم اجتماعی برای روابط عمومی ها را ضروری دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ارتباط سازمان با مخاطبین و آشنایی افکار عمومی با ماموریتهای سازمان را از وظایف روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد: سازمان زمانی موفق و پویا عمل خواهد کرد که روابط عمومی آسیب شناسی و ارزیابی را سرلوحه کار خود قرار دهد و از خود ارزیابی استحکام سازمان خود را تثبیت کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران موفقیت روابط عمومی را حفظ کرامت و احترام به مردم قلمداد نمود و در پایان حرمت و کرامت در انجام کار سازمان را به حوزه روابط عمومی مرتبط کرد.

تضعیف روابط عمومی به دلیل مشکلات اقتصای، کج سلیقگی است

همچنین هوشمند سفیدی رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که در ششمین دوره این جشنواره و آیین نکوداشت "روز ملی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران" سخن می گفت، با اشاره به این مطلب افزود: تضعیف روابط عمومی به بهانه مشکلات اقتصادی، ناشی از عدم درک ظرفیت ها و توانمندی های روابط عمومی است که می تواند در رأس و خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قرار گیرد.

نائب رئیس خانه روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی نیازمند هویت صنفی، درک منافع صنفی و نیز وحدت صنفی است، آن را شرط لازم برای پیشبرد تلاشهای مشترک در راستای ارتقای منزلت حرفه ای روابط عمومی دانست.

وی با تحلیل 40 سال حیات روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با 40 سال قبل از انقلاب اسلامی، دوره اخیر را توسعه یافته تر ارزیابی کرد و میزان توسعه یافتگی روابط عمومی را با توجه به تحولات سازمانی، پیشرفت و تکنولوژی ارتباطات، را پایین تر از حد انتظار توصیف کرد و گفت: اگر حیات روابط عمومی را در 40 سال اخیر به چهار دهه تقسیم کنیم، دهه اول دوره انزوا و طرد روابط عمومی، دهه دوم دهه تجدید حیات، دهه سوم دهه توسعه و دهه چهارم که 10 سال اخیر را در بر می گیرد، دهه پسرفت مجدد روابط عمومی بوده است.

این پژوهشگر و نویسنده روابط عمومی که یک فعال رسانه ای نیز است، در ادامه صحبت های خود با تقدیر از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ابلاغ قانون شمولیت خبرنگاری در زمره مشاغل سخت و زیان آور، خواستار تسری آن به شغل روابط عمومی نیز شد و گفت: طبق گزارش نهادهای بین‌المللی مسئول، روابط عمومی در ردیف 10 شغل سخت و زیان آور قرار دارد.

تقدیر انجمن بین المللی روابط عمومی از ابتکار نامگذاری روز روابط عمومی در ایران

رئیس انجمن بین المللی روابط‌عمومی در پیامی به جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران که به مناسبت روز روابط‌عمومی برگزار شد، از ابتکار نامگذاری یک روز به نام روابط‌عمومی در ایران تقدیر کرد.

وی در این پیام افزود: اینجانب به سهم خود به همه دست اندرکاران حرفه روابط عمومی در ایران که روز 27 اردیبهشت را به عنوان "روز ملی روابط عمومی" جشن می گیرند، تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه انجمن بین المللی روابط عمومی این ابتکار را بسیار مهم می داند و به تمامی کارگزاران این حرفه تبریک عرض می‌کند، گفت: امروز، جهان در حال تجربه تحولات عمیقی است که در اثر دیجیتالی شدن به وجود می آید، این تغییرات و تحولات، چالش ها را برای کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات افزایش می دهد. ما برای کسب موفقیت در محیط شبکه ای جهانی، باید خود را با این تحولات نیز منطبق سازیم، نقش ارتباطات از نقش انتشار اخبار به نقش عامل ایجاد تحرک در تجارت، در حال تکامل است و سازمان را با مخاطبان کلیدی متصل می سازد و تردیدی نیست شبکه های ارتباطی یک گفتمان بلندمدت مستمر براساس شفافیت، اعتماد و اخلاق را به وجود آورده است.

رئیس انجمن روابط عمومی بر اینکه "برنامه ریزی ارتباطی"، هیچ زمانی به این میزان اهمیت نداشته است، همانگونه که استحضار دارید زمانیکه به برنامه ریزی می پردازید، در واقع بین فرصت های روزمره و راهبردهای بلندمدت، پیوند و ارتباط منطقی برقرار می کنید، چالشی که به آن بر می خورید این است که برنامه ارتباطی متفکرانه و بلندمدت، باید به گونه ای به وجود آید که امکان لازم برای تفکر و اجرای سریع داشته باشد، خاطرنشان ساخت: نکته مهم و کلیدی در برنامه ریزی ارتباطی، آماده بودن است، همانگونه که یک سیاستمدار معروف آمریکایی به این نکته اشاره می کند و می گوید: "با نداشتن آمادگی، خود را برای شکست آماده می کنید."

تجلیل از ستارگان روابط عمومی در آیین نکوداشت روز روابط عمومی

در آیین نکوداشت "روز روابط عمومی" از ستارگان روابط عمومی ایران در سال 1397 تجلیل شد.

بر این اساس، در این مراسم که با حضور 300 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور و استاندار تهران  در "مرکز همایش های تلاش" برگزار شد از 24 روابط عمومی ستاره به شرح زیر تجلیل شد:

1- کمیته امداد حضرت امام (ره)

2- وزارت راه و شهرسازی

3- شرکت توانیر

4- بانک سپه

5- استانداری تهران

6- شرکت فولاد آلیاژی

7- شرکت‌فولاد هرمزگان

8- شرکت آلومینای ایران

9- شرکت ‌شهر فرودگاهی ‌امام خمینی (ره)

10- شهرداری زنجان

11- دانشگاه ‌علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان

12- سازمان جنگل‌ها ومراتع وآبخیزداری‌کشور

13- سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

14- شرکت‌آب منطقه‌ای تهران

15- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی

16- شرکت عمران شهر جدید پردیس

17- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان

18- سازمان منطقه آزاد قشم

19- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد

20- شرکت مس شهر بابک

21- شرکت عمران شهر جدید صدرا

22- شرکت فولاد کرمان

23- اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی

24- شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان

همچنین 6 روابط عمومی که درخشش بیشتری نسبت به سایر روابط عمومی های ستاره داشتند به شرح زیر مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفتند و به آنها "ستاره طلایی" اهداء شد:

1- شرکت فولاد مبارکه اصفهان

2- بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

3- شرکت فولاد خوزستان

4- شرکت مخابرات ایران

5- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور

6- آستان قدس رضوی

همچنین در این مراسم از مهندس محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اعطای "ستاره ارتباطی مردمی"، از دکتر محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اعطای "ستاره مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی"، از خانواده مرحوم میرزابابا مطهری‌نژاد به عنوان "ستاره ماندگار روابط عمومی"، از دکتر احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دکتر سعید خال رئیس سازمان بهشت زهرا (س) تهران و حسن ارگی فرمانداری مهدیشهر به عنوان "مدیران ستاره ارتباطی پیشرو" تجلیل شد.

و همچنین به 6 مدیر روابط عمومی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی بوده و در سال 1397 به مدیریت روابط عمومی منصوب شده اند با اعطای "ستاره شایستگی" قدردانی شد، اسامی این افراد به شرح زیر است:

1-جناب آقای دکتر کورش سعیدی – مدیرکل روابط عمومی بانک رفاه

2-جناب آقای دکتر امیر لعلی – مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات

3-جناب آقای دکتر ایمان قربانی - مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان تهران

4- جناب آقای دکتر برات الله صمدی راد - مدیرکل روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء

5-جناب آقای محمدرضا پارسیان - مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران

6-جناب آقای سیدحسین قوامی - مدیرکل روابط عمومی شرکت پتروپارس

همچنین از حامیان این رویداد شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، شرکت فست کلیک، شرکت تبلیغات پوپک و شرکت تبلیغات پژهان با اعطای تندیس مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی