«رنو کپچر / Renault Captur» یک خودرو «کراساوور جمع و جور / subcompact crossovers» است که در ایران نیز دارای خط تولید بوده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2013 و در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش عموم درآمد و تا به حال به جز یک تغییر ظاهر جزئی، تغییر به خصوص دیگری نداشته است. هرچند که گفته میشود نسل دوم این خودرو به زودی وارد بازار میشود. ایراد اصلی این خودرو علاوه بر کوچک بودن، قدرت کم موتور آن بود که اکنون این مشکل با یک موتور1.3 لیتری توربو برطرف شده است و در این ویدیو، این نسخه از کپچر مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
برای ما ایرانی ها نقد و بررسی انواع پراید را بذارید. ما حتی تصورمان از رنو کپچر نمای داخلی پراید و پژو 405 است. کاش میشد حتی یکبار با این ماشین رانندگی کنم
اگر 5 نفر با متوسط سنی 20 سال در پراید کشته شوند با احتساب هزینه بیمه فوت یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی این 5 نفر و حاکمیت نفری 100 میلیون و در مجموع 500 میلیون برای این 5 نفر هزینه کرده باشد در مجموع 2 میلیارد تومان به خاطر پراید به حاکمیت خسارت وارد می شود.
نخبه شاید در این بین باشد .
سلام.من یه کپچر دارم که همین یکی تو ایرانه چون تو سیستم راهنمایی و رانندگی خودروی رنو با این مشخصات ثبت نشده و با یه نامه به پلیس از سمت منطقه ما , این مشخصات رو تو سیستم گفتن اضافه میکنن تا بتونن ماشینو پلاک کنن. خودرو منطقه آزاد انزلیه. موتور 1600 اسکالا گیربکس 6 سرعته cvt اتومات و دستی .بقیه مشخصات کپچر توربو را داره.فقط گرمکن صندلی نداره و این رنگی هم تو ایران موجود نیست.در مسیر اتوبان دور موتور 2000 مصرفش معمولا بین 3.5 تا 4.5 ثابته. البته کمتر هم میشه در بعضی شرایط محیطی