بازدید 3953
۱

فضای دانشگاه تهران روز دوشنبه آرام بود

کد خبر: ۸۹۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 15 May 2019

سرسنگی گفت: دانشگاه تهران همواره فضای آرامی داشته و روز دوشنبه هیچ جنجنالی در دانشگاه نداشتیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به اتفاقات روز دوشنبه و با بیان اینکه محیط دانشگاه تهران همیشه آرام بوده است،‌ تصریح کرد: روز دوشنبه فضای دانشگاه تهران آرام بود اما به دلیل اینکه برخی افراد با محیط دانشگاهی آشنا نیستند، فکر می‌کنند اعتراض دانشجویان به منزله ناآرامی فضای دانشگاه است.

وی افزود: ذات دانشگاه بر پایه تبادل نظر و صحبت بنا شده است پس اگر تعدادی از دانشجویان شروع به صحبت و ارائه درخواست‌های خود کنند این موضوع به معنای ناآرامی فضا نیست.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: در جریان اتفاقات روز دوشنبه، طرفین با یکدیگر صحبت و درخواست‌هایشان را مطرح کردند،‌ بنده هم در آمفی تئاتر دانشگاه با آنان صحبت کردم و درخواست ‌ها را شنیدم، بازهم تاکید می‌کنم که فضای دانشگاه تهران مانند همیشه عادی بود.

هیچ دانشجویی به کمیته انضباطی نرفته است

سرسنگی با اشاره به وضعیت دانشجویان پس از اتفاقات روز دوشنبه دانشگاه تهران اظهار کرد: در جریان اتفاقات روز دوشنبه در دانشگاه تهران هیچ دانشجویی بازداشت نشده است؛ همچنین هیچ یک از دانشجویان به کمیته انضباطی نرفت و این کمیته وارد عمل نشده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه عده‌ای حاشیه سازی و شایعه پراکنی کرده‌اند، گفت: عده‌ای با سواستفاده از موقعیت به دست آمده اقدام به شایعه پراکنی مبنی بر دستگیری تعدادی از دانشجویان کرده‌اند که با بررسی‌های موضوع و سوال از مسئولان کمیته انضباطی، متوجه شدیم اخبار شایعات منتشر شده، کذب هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا ۱۵ سال دیگه بلیط ماکروسافت میسوزه مطمن باشین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان