بازدید 3432

اساتید دانشگاه علاقه‌مند دانشجویان علم‌آموز هستند

کد خبر: ۸۹۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 15 May 2019

دانشجویان محبوب استاد افرادی هستند که به درس و علم‌آموزی علاقه‌مند بوده و با درس درگیر می‌شوند، سؤال می‌پرسند، پیگیری می‌کنند.

به گزارش آنا، در روزهای نخست کلاس، استادها با همه دانشجویان ارتباط یکسانی دارند، اما کم‌کم این روند تغییر می‌کند و بر اساس آنچه دانشجو از خود نشان می‌دهد، ممکن است در گروه دانشجویان محبوب یا دانشجویانی که استادها رفتارشان را نمی‌پسندند، قرار بگیرند. در ادامه برخی از ویژگی‌های این دو گروه از دانشجویان اشاره‌شده است.

دانشجویان محبوب استاد افرادی هستند که به درس و علم‌آموزی علاقه‌مند بوده و با درس درگیر می‌شوند، سؤال می‌پرسند، پیگیری می‌کنند و تکالیفی که به عهده‌شان گذاشته‌شده را انجام می‌دهند و معمولاً در دانشگاه به دانشجویان محبوب استادها تبدیل می‌شوند. علاقه‌مندی و انگیزه این گروه از دانشجویان حال استادها را خوب می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها برای تدریس بهتر، انگیزه پیدا کنند.

دانشجویانی که لازم نیست از «الف» تا «ی» کار را به آن‌ها گفت و یا برایشان انجام داد، خودشان وظایف خود را می‌دانند و انجام می‌دهند. این دانشجویان چون معمولاً دردسری ندارند و البته توجه استادها را به خودشان جلب می‌کنند، نزد استادها بسیار محبوب هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر