بازدید 5241

منزوی:۸ میلیارد به استقلال بدهکارند و تلفن جواب نمی دهند

کد خبر: ۸۹۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 14 May 2019

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اسپانسر باشگاه نه قرار ملاقات می‌گذارد و نه جواب تلفن می‌دهد و در عین حال از باشگاه استقلال نیز بهره‌برداری می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کامران منزوی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز (سه‌شنبه) به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان، اظهار داشت: از روزی که به باشگاه آمدیم، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم. وظایف هیئت مدیره مشخص است، اما فکر می‌کنند هیات مدیره بانک است و این تصور به وجود آمده که هر کسی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل می‌شود، با خودش پول می‌آورد. آدم‌هایی که در این فوتبال پول آوردند، سرنوشت‌شان مشخص است که از کجا پول آوردند و به کجا کشیده شدند.

۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اسپانسر طلب داریم
وی افزود: اسپانسری داریم که یکسری موارد را در زمان مشخص به باشگاه تعهد کرده بود که متأسفانه تا امروز هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تعهدات عقب افتاده است و همین مبلغ را نیز باید اول خرداد بدهند. تفاهم‌نامه آن موجود است و مدیران اجرایی باشگاه می‌توانند آن را نشان دهند. کل طلبی که تا این مرحله باید به بازیکنان پرداخت می‌شد، پنج میلیارد تومان است که بخش دیگری نیز باید در زمان بعدی پرداخت می‌شد. یک بخش از این پول صرف تمدید قرارداد فصل آینده بازیکنان می‌شود.

جواب تلفن نمی‌دهند، اما از لوگوی استقلال بهره‌برداری می‌کنند
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این کار تا امروز توسط مدیران اجرایی باشگاه پیگیری می‌شد، اما اسپانسر باشگاه نه قرار ملاقات می‌گذارد و نه جواب تلفن می‌دهد. هر چقدر مقامات بالاتر از مدیرعامل پیگیری می‌کنند، متأسفانه پاسخ مناسبی دریافت نمی‌شود. این بحران توسط اسپانسر به وجود آمده و طبق این قرارداد مدیرعامل و ارکان اجرایی باشگاه به بازیکنان قول داده بودند. به خاطر اتفاقی که افتاده، جلسه اضطراری از سوی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال با اعضای هیئت مدیره برقرار شده است تا از این مرحله بگذریم. ما این وجه را تأمین کرده و برای آینده نیز فکری خواهیم کرد. بازیکنان حق دارند، چون باید تا این مرحله از فصل، ۶۰ درصد پول‌شان را می‌گرفتند. مدیران اجرایی باشگاه نیز بر باور تعهدات اسپانسر، قول داده بودند. متأسفانه نه پول اسپانسر وصول می‌شود، نه وقت ملاقات می‌دهند، آن وقت از لوگوی استقلال بهره‌برداری نیز می‌کنند.

هر مدیری به استقلال آمده، در آرامش کار نکرده است
منزوی با اشاره به قرارداد‌های قبلی باشگاه استقلال با اسپانسر‌ها ادامه داد: روز گذشته متوجه مسئله‌ای شدیم که متعجب‌مان کرد. ذی‌حساب باشگاه گزارش داده که اسپانسر یکی دو فصل پیش استقلال ۲۸ میلیارد تومان به باشگاه بدهکار است. به واحد حقوقی باشگاه گفته‌ایم خیلی زود دنبال این کار را بگیرند. ما از این به بعد، با کسی شوخی نداریم و کوتاه نمی‌آییم. هوادار از ما گله و فکر می‌کند افراد منفعلی هستیم، اما از درون باشگاه خبر ندارند. مدیران قبلی استقلال نیز این مشکلات را داشتند. هر کسی در این چند سال به استقلال آمده، در آرامش مدیریت نکرده است. اینکه بگوییم ما مدیران جدید خوب هستیم و مدیران قبلی بد، درست نیست. همه فکر می‌کنند بهترین کار را انجام می‌دهند. شاید پس از ما افراد دیگری بیایند و کار خودشان را قبول داشته باشند، اما در شرایط ما قرار نداشته‌اند. دیگر مسائل داوری و تبعیض‌هایی که به ضرر استقلال در لیگ امسال به وجود آمده است، جای خود را دارد و این مسائل نیز جای خود را.

این روند آبروی ما را می‌برد
وی تصریح کرد: از ما می‌پرسند شما برای چه به باشگاه آمده‌اید. اگر این سؤال را بپرسند، بیلان مالی را نشان می‌دهیم. یکسری اتفاقات از قبل افتاده و قرارداد‌هایی امضاء شده است که در حال پیگیری آن‌ها هستیم. استقلال در تاریخی طبق قرارداد با اسپانسر، پیراهن را می‌پوشیده، اما پولی دریافت نشده است، از طرفی، جواب تلفن را هم نمی‌دهند. ما نیز تلاش خود را می‌کنیم و بیکار ننشسته‌ایم. طی چهار پنج ساعت آینده فکری برای این مسئله می‌کنیم، ما شرایط‌مان بغرنج است. شرایط اقتصادی کشور یک طرف، اما شرایط اقتصادی استقلال چیز دیگری است. ما باید طی چهار پنج ساعت دیگر فکر اساسی بکنیم، چرا که این روند هم آبروی خودمان را می‌برد و هم هواداران را خون به دل می‌کند و همین‌طور بازیکنی را که زحمت می‌کشد، عصبی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان