بازدید 3790

فعالیت ۴ هزار نشریه دانشجویی در کشور

کد خبر: ۸۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 14 May 2019

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: بیش از ۴ هزار نشریه دانشجویی در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار کرد: انتخابات شورای نشریات بعد از عید فطر برگزار خواهد شد؛ بیش از ۴ هزار نشریه دانشجویی در کشور فعالیت می‌کنند و با توجه به فعالیت دانشجویان می‌توان زمینه را برای مشارکت حداکثری آنها در امور فرهنگی فراهم کرد.

آیین‌نامه‌های دانشجویی بایدبازنگری شوند

وی ادامه داد: برخی آیین نامه‌های دانشجویی در سال‌های گذشته تدوین شده‌اند و در دوره خود خیلی مشکل نداشتند اما به دلیل آنکه تغییرات و تشکل‌های دانشجویی شکل گرفته‌اند، بیشتر آئین نامه‌ها هم باید بازنگری شوند.
برای حضور در نشریات دانشگاهی باید از روند قانونی آگاه بود

غفاری با بیان اینکه کسانی بهتر است کاندیدا شوند که در فضای نشریات دانشجویی حضور داشته‌اند، تشریح کرد: برای حضور در نشریات دانشگاهی باید از روند قانونی و چارچوب‌ها اطلاع داشت؛ افرادی می‌توانند در این انتخابات کاندید شوند که حق رای در آنجا را داشته باشند یعنی تمام کسانی که دارای حق رای هستند، می‌توانند در این انتخابات حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه شورای ناظر بر نشریات دانشجویی یکی از مراجع رسیدگی به مشکلات و ناظر رسیدگی بر اعمال قوانین در روند فعالیت تشکل‌ها در نشریات است، گفت: برگزاری انتخابات چه در سطح دانشگاه‌ها و چه در سطح وزارت علوم، کمیته‌ای را برای رسیدگی به مشکلات دانشجویان در حوزه نشریات با توجه به قوانینی که وضع شده است، تشکیل می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس