بازدید 5882
۶

پمپئو: هدفمان جنگ نیست

کد خبر: ۸۹۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲ 14 May 2019

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نبوده و هدفش تغییر رفتار رهبران ایران است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه در سخنانی مدعی شد هر آنچه که ایران انجام داده در زمان حضور آمریکا در توافق هسته‌ای بوده و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مصمم است تا ایران را مجبور کند این رفتار را تغییر دهد.

به گزارش اسکای‌نیوز، وی در ادامه ادعاهایش گفت: «ایران بزرگترین بی ثبات کننده ثبات خاورمیانه بوده و هدف ما اصلاح این وضعیت است.»

پمپئو مدعی شد: «علمیات تروریستی ایران و آزمایش موشک‌های بالتسک این کشور افزایش یافته و رفتارهای خبیثی را با استفاده از گروه‌هایی همانندحوثی‌ها و حزب‌الله انجام می‌دهد.»

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نبوده و هدفش تغییر رفتار رهبران ایران است.

روز گذشته نیز پس از پایان دیدار وزیران خارجه اتحادیه اروپا که با حضور پمپئو برگزار شد، وزیران اتحادیه اروپا از وزیر خارجه آمریکا خواسته‌اند تا واشنگتن از هرگونه افزایش تنش با ایران خودداری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۶
هدفمون جنگ نیست ولی داریم کل مهمات وتسلیحاتمونو میاریم به خلیج فارس !!!!! شمانگران نباشید
هدف تغییررفتارایران وپذیرش ۱۲ شرطیه که تعیین کردیم همین!!! البته اینم مشخص نکرده اگرایران تغییررفتارنده چه اتفاقی میافته؟!!!
با توجه به سیل فروش تسلیحات به کشورهای عربی به خاطر ترس الکی از ما، اگر هم ادعای پمپئو درست باشد باید گفت که "برای ما اگر آب نداره برای تو نون که داره."
هدف اونا و هدف اینا هرچی هست بدرد مردم نمیخوره!
کما فی السابق باید به له شدن ادامه بدیم!!
وزرای خارجه آمریکا اغلب حکم دستکش مخملی را برای خام کردن طرف مقابلشان را دارند تا سر فرصت چنگالهای زهر آگین فولادی از پشت رخنه کنند!!!
آنها حکم سازمانهای پوشش اجتماعی در کرتلهای امریالیستی را دارند!!!
خام نشوید خان نشوید و هوشیار باشید!
پومپیو خودش گفت من دروغ گفتم و حقه بازی کردم. حالا ما باید حرفش را باور کنیم؟ هدف آمریکائی ها در دور اول تحریم ایران و فلج کردن اقتصاد ایران است ولی برای دور دوم بعد از انتخاب مجددش ممکن است برنامه جنگ هم داشته باشد. ولی فعلا مطمین است تحریمها اثر کرده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار