بازدید 4557

دستگیری رمال ۲۰ میلیاردی در دماوند

کد خبر: ۸۹۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 12 May 2019

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۲ رمال با کلاهبرداری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهر آبعلی دماوند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالرضا ناظـــری " در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی وکلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ آبعلی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی ۲ تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل :مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذ های دعا، کتاب های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

سردار ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان نیز صادر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با بیان اینکه رمالی، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار