بازدید 6619
کشف تانکرهای گازوئیل از یک گلخانه

دستگیری رمال‌های میلیاردر در تهران

کد خبر: ۸۹۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 12 May 2019

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری دو رمال با کلاهبرداری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهر آبعلی خبر داد .

به گزارش ایسنا، سردار ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی وکلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 15 آبعلی دماوند قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی دو تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل :مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذ های دعا، کتاب های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان نیز صادر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه رمالی ، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست، اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

کشف 54 هزار لیتر گازوئیل از یک گلخانه

وی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش شریف آباد "پاکدشت" با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی از فعالیت یک قاچاقچی سوخت در این شهرستان با خبر شدند و در بررسی دقیق موضوع مشخص شد، متهم اقدام به دپو سوخت قاچاق در یک گلخانه کرده است که با هماهنگی مقام قضائی در بازدید از محل 3 تانکر بزرگ حاوی 54 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، ناظری با اشاره به پلمب این گلخانه، تصریح کرد: پرونده قضائی تکمیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر