بازدید 8265
۱

پرسپولیس در چه حالت هایی امشب جشن قهرمانی می گیرد؟

کد خبر: ۸۹۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱ 11 May 2019

امشب آخرین میزبانی این فصل پرسپولیس در لیگ هجدهم در ورزشگاه آزادی احتمالا با صدهزار نفر برگزار می‌شود. دیداری که شاید قهرمانی این تیم را هم به همراه داشته باشد و شاگردان برانکو قبل از مهمانی در جم، در ورزشگاه خانگی و مقابل هواداران خودی قهرمانی‌شان را جشن بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، در صورتی که پرسپولیس برنده شود و سپاهان موفق به شکستِ پدیده نشود، امشب قرمز‌ها می‌توانند بدون توجه به هفته آخر پیشاپیش در آزادی جشن قهرمانی بگیرند. در این صورت پرسپولیس ۶۰ امتیازی می‌شود و اختلاف امتیاز سپاهان با این تیم به بیش از سه امتیاز می‌رسد که در یک بازی باقی‌مانده غیرقابل جبران است.

پرسپولیس حتی در صورت پیروز نشدن در این مسابقه هم شانس قهرمانی دارد. شاگردان برانکو اگر از بازی امشب یک امتیاز کسب کنند، در شرایطی خاص می‌توانند همین امشب قهرمان شوند. آن هم اینکه استقلال موفق به شکست نفت آبادان نشود و پدیده هم سپاهان را شکست دهد. هر چند که در این حالت قهرمانی پرسپولیس روی کاغذ قطعی نیست، ولی بعید است که پدیده در هفته آخر هم اختلاف سه امتیازی با پرسپولیس را جبران کند و هم تفاضل کمترش نسبت به این تیم...

در نتیجه قرمزها در پایان مسابقه امشب  با ماشین‌سازی با رخ دادن یکی از این دو حالت می‌توانند در آخرین میزبانی فصل‌شان حسابی با هواداران به جشن و پایکوبی بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زیاد ذوق نکنید شاید سپاهان قهرمان شد تابناک نو‌چرا جانبداری می‌کنی به عنوان به رسانه بیطرفی را حفظ کن و به احترام هواداران سایر تیمها جانبداری را کنار بگذار تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی