بازدید 13509

آذری:تصاویرتلویزیون عراق علیه ما مهندسی شده بود

کد خبر: ۸۹۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 10 May 2019

سعید آذری در ارتباط با جو حاکم در ورزشگاه کربلا و اینکه گفته می شود شیطنت های میلاد فخرالدینی باعث این اتفاقات شده است اظهارداشت: آرزو می کنم با حلول این ماه بیشترسعی کنیم روحیات خودمان را منزه و اصلاح کنیم تا اینکه به جسم خودمان بپردازیمدر رابطه با حاشیه های بازی ما مقابل الزورا باید در وهله اول بگویم تلویزیون عراق صحنه هایی را که به تصویر کشاند کاملا مهندسی شده بود. میلاد فخر الدینی لب خط ازهمان لحظه ای که وارد زمین شد به طورمرتب مورد اماج حملات لسانی و فیزیکی تماشاگران عراقی بود که در آن قسمت نشسته بودند قرار گرفت. به خود او و خانواده اش چند بار توهین کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در دو سه نوبت به سمت فخرالدینی فندک پرت کردند که به سر او هم برخورد کرد. ضمن اینکه یکی دوبار توپ جمع کن این دیدار وقتی که میلاد برای دریافت توپ به سمت او رفت به او توپ را نمی دادند و متعاقب آن وقتی او توپ را تقاضا می کرد، با توجه به این که او خودش تا حدی به زبان عربی مسلط است با توهین های وحشتناکی مواجه می شد.

وی درادامه گفت: «من نمی خواهم کار میلاد فخرالدینی را توجیه کنم و معتقدم که یک قهرمان باید در هر شرایطی بتواند خودش را کنترل کند اما این ها همه تئوری است که من و شما می توانیم به راحتی بعد از اتمام بازی از آن صحبت کنیم اما وقتی در اجتماع کسی شما را مورد اهانت قرار دهد امکان دارد عکس العملی از خودتان نشان دهید و گاهی اوقات این واکنش می تواند کنترل نشده باشد. میلاد هم می توانست خودش را کنترل کند اما صحنه ای را که شما می بینید با صحنه هایی را که من آنجا مدیریت کردم زمین تا آسمان تفاوت داشت و جرقه اول را هم گلر ملی پوش الزورا زد.»

آذری:تصاویرتلویزیون عراق علیه ما مهندسی شده بود

تمام این جنجال ها را ابتدا دروازه بان الزورا آغاز کرد
آذری با اشاره به حرکات گلرعراقی گفت: «او وقتی گل دوم را دریافت کرد طوری با حرکات دستش به تماشاگران اشاره می کرد که به داخل زمین بریزند. فکر می کنم آقای امامی از این صحنه فیلم برداری کردند. اما به علت اتفاقات عجیبی که در باشگاه ذوب آهن در این چند وقت می افتد گوشی همراه خودم را خاموش کرده ام و در حال حاضر مطمئن نیستم. انشاء الله در اینستاگرام باشگاه این فیلم ها را در صورت وجود منتشر می کنیم. خیلی جالب است وقتی ما گل دوم را دریافت می کنیم همانجا 6 تا 7 تماشاگر پشت دروازه الزورا به زمین می ریزند و دروازه بان عراق را در آغوش می گیرند که هیچ کدام از این صحنه ها را تلویزیون عراق نشان نداد.»

خدا را شاکرم که به اصرار منصوریان در این بازی حضور داشتم
وی درخصوص اینکه آیا باشگاه تصمیمی برای شکایت گرفته است؟ گفت: «چه کسی می خواهد تصمیم بگیرد؟ ما همان صبح شنبه لایحه رابه AFC فرستادیم و این دیگر نیازی به تصمیم گیری ندارد. شکایت ما قطعی است. من خدا را شاکرم که چرا که به خاطر اعتراض به برخی از مسائل اخیر قصد رفتن به عراق را نداشتم و اصرار علی رضا منصوریان باعث شد که من به همراه تیم به کربلا بروم. دو تا سه اتفاق افتاد که حضور من حیاتی بود. اولا که نمی خواستند ویزای اوساگونا را صادر کنند و اگرمحبت های سفیرمحترم ما درعراق آقای مسجدی و عزیزان ما در کنسولگری نبود این ویزا صادر نمی شد. آنها ادعا می کردند که 5 کشور مثل زئیر، زامبیا، نیجریه و کلمبیا و پورتوریکو حق ورود به عراق را ندارند. طبق استعلامی که ما گرفته بودیم متوجه شدیم که 5 نیجریه ای در فوتبال عراق بازی می کنند و وقتی AFC مسابقاتی را برگزار می کند محدودیت مرزها هم از بین می رود و همانطور که گفتم اگر تلاش بچه های وزارت امور خارجه مثل آقای شریعتی و دیگر عزیزانمان در کنسولگری نبود نمی توانستیم از وجود اوساگونا استفاده کنیم.»

وی همچنین تصریح کرد: «وقتی که درگیری ها شدید شد من خودم مجبورشدم به داخل زمین بروم وهمه را روی نیمکت نشاندم و با داور صحبت کردم و واقعا اجازه ندادم یک فاجعه اتفاق بیفتد و خدا را شکر که بودم.»

آن چند نفر را به حساب ملت بزرگ عراق نمی گذاریم
وی درباره احتمال تغییر زمین میزبانی هم گفت: «ما تقریبا کارهای خودمان را تمام کردیم. چون آقای منصوریان هم بعد از اتمام بازی با من نامه نگاری کرد که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم در عراق بازی کنیم. بعد از اینکه بازی تمام شد تجمع هوادران الزورا باعث شد ما را با اسکورت های مخصوص ببرند و من فکر نمی کنم برای بازی مقابل نماینده عربستان بخواهند صرفا برای یک مسابقه فوتبال دو اتفاق ناگوار بیفتد. اولین اتفاق همان به خطر افتادن جان بازیکنمان است و دوما ممکن است اتفاقاتی بیفتد که خدای نکرده اعتقادات و ارتباطات بین المللی دو کشور خوب وقدیمی منطقه خاور میانه که هر دوهم شیعه هستند تحت تاثیر قرار بگیرد. البته اعتقاد دارم تعداد افرادی که داخل میدان شدند هیچ وقت نمی توانند نماینده ملت بزرگ عراق قلمداد شوند ولی واقعیت این است که در آن جو هیجانی فقط خداوند بود که به ما توفیق داد که کسی آسیب جدی نبیند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
این هم ازبرادران کشوردوست وعرب عراقی...
عراقي ها سر و ته يك كرباس !
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
خیلی کوچکتر از اونی هستی که حتی بخوای نظر بدید. این قدر نژاد پرستانه.
ننگ با رنگ پاک نمیشود !
حس تنفر هر دو ملت از هم خیلی زیاده ! حالا شما رسانه ها هر چقدر میخواهید وارونه جلوه بدید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شما تو فرانسه حس نفرت داری به همه تعمیم نده . این جور درگیری اا بدترش توبازی استقلال پرسپولیسو سپاهان و تراکتور هست دلیل نمی شه اونجایی که تسیل میان کمک می کنن اونجا رو ببین
مزدوران آمریکا در عراق و ایران با دامن زدن به اختلافات گوناگون سعی در دور کردن ایندو کشور همسایه از هم دارند جالب است که توضیح و بیان هر دو گروه و مطالبی که در رسانه های هر دو کشور علیه یکدیگر می نویسند تقریبا یکسان و ریشه در ملیت گرایی افراطی دارد. غربی ها هر روز با پیمان های گوناگون به هم تنیده تر می شوند و جهان سومی ها به هر بهانه ای به دنبال دورتر شدن از همدیگر.
وقتی از گرفتن غرامت جنگ قاصری بایدم طرف عراقی پررو بشه
این عراقیها من تو دانشگاههای ایران هم میبینمشون که در حال تحصیل هستند باور کنید رفتار بسیار خشک و مغرورانه ای با ما دارند در صورتیکه ما میزبانیم و اونا میهمان فقط تاسف باید بخوریم
اینها که وارد زمین شدند واذیت کردند مشتی آدم بی سواد از قماش با عرض پوزش تماشاگران خودمان بودند که حوادثی مثل بازی دوهفته پیش دو تیم وطنی در تهران را آفریدند وحتی گفتند اگر بیایند اصفهان خون بپا می شود واز این جور اراجیف.اوج محبت وبرادری دو ملت را نیز در اربعین وحمایتهای مردم وحشد الشعبی والنجبا عراق از ایران در برابر زیاده خواهی امریکا ببینیدوبه این مسائل جزئی دامن نزنید.
خدا لعنت کنه صدام رابعد از 39سال بنده هنوزاززخمهای موشکهای صدام رنج می برم .
راهپیمایی اربعین بیست میلیونی ایرانی و عراقی و افغانی و غیره را با تمام ابزارها و تروریست اجاره ای نمیتوانند آسیب برسانند، زهر و نیش را با چند تا نادان در ورزشگاه ها میزنند
چقدر این فوتبال بازی گندیه
جز ایجاد اختلاف و دعوا چه هنری داشته
اين ملت با حضرت علي (ع) چه كردند ؟ با امام حسين (ع)و يارانش چه كردند ؟ با قوم نوح چه كردند ؟ با ايرانيان در جنگ تحميلي چه كردند ؟ مردم عراق هرگز روي خوشي را نمي بينند ، هرگز شك نكنيد .
لطفا با فرافكني و ربط دادن واكنش نا جوانمردانه تماشاگران عراقي به دخالت كشوري ثالث ...عمل كثيف و وحشيانه اين تماشاگر نماها رو توجيه نكنيد.
کاری به مسائلی سیاسی نیست مردم ما میدونند این ها همون هایی هستند که 8 سال به ایران و ایرانی رحم نکردن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار