بازدید 7519
نیمه نهایی لیگ اروپا

چلسی-آرسنال؛فینال دومین جام اروپا هم تمام انگلیسی شد

درست مثل لیگ قهرمانان اروپا که لیورپول و تاتنهام به دیدار نهایی رسیدنن، در لیگ اروپا هم فینالی تمام انگلیسی را شاهد خواهیم بود و چلسی و آرسنال در شهر باکو، دربی لندن را برای فتح جام در باکو انجام خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 10 May 2019

تیم فوتبال چلسی با برتری در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مقابل میهمانش، اینتراخت فرانکفورت، فینال این رقابت‌ها را هم مانند لیگ قهرمانان اروپا، تمام انگلیسی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی ورزشگاه استمفوردبریج با گل لوفتوس‌چیک در دقیقه 28 برای چلسی شروع شد، اما لوکا یوویچ، ستاره اینتراخت و بازیکن فصل آینده رئال مادرید با گلزنی در دقیقه 47 بازی را به تساوی کشاند. در نهایت با تساوی یک - یک در بازی رفت و شکل‌گیری نتیجه مشابه در جدال دور برگشت بازی به دو وقت 15 دقیقه‌ای کشیده شد، اما تلاش دو تیم ثمری نداشت تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.در این مرحله ضربات چلسی توسط راس بارکلی، جورجینیو، داوید لوئیز و ادن ازار به گل تبدیل شد و ضربه سزار آزپیلیکوئتا از دست رفت. اینتراخت هم توسط سباستین آلر، لوکا یوویچ و دی گوژمان به گل رسید و با از دست رفتن ضربات مارتین هینترگر و پاچینچیا، چلسی با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی به فینال راه یافت.

پیش از این تیم آرسنال با برتری 2 بر 4 در زمین والنسیا در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به فینال این جام راه یافت.در این بازی ورزشگاه مستایا، ابتدا والنسیا توسط گامیرو در دقیقه 11 به گل رسید، اما اوبامیانگ در دقیقه 17 بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه دوم، آرسنال در دقیقه 50 توسط لاکازت صاحب گل شد و باز هم گامیرو در دقیقه 58 تساوی را بر جریان رقابت حاکم کرد.سرانجام دو گل دیگر از اوبامیانگ در دقایق 69 و 88 برتری 2 بر 4 آرسنال را رقم زد تا ستاره گابنی هت‌تریک کند و تیمش با توجه به برتری 3 بر یک در بازی رفت با برتری مجموع 3 بر 7 به فینال لیگ اروپا راه یابد.

چلسی-آرسنال؛فینال دومین جام اروپا هم تمام انگلیسی شد

به این ترتیب درست مثل لیگ قهرمانان اروپا در لیگ اروپا هم فینالی تمام انگلیسی را شاهد خواهیم بود و چلسی و آرسنال در شهر باکو، دربی لندن را برای فتح جام انجام خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی