بازدید 5827
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

ثبات بازار سکه در آخرین روز هفته؛ سکه تمام ۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان

بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته، تقریبا با ثبات قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید بدون تغییر، نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد و حباب سکه نیز در سطح ۵۳۰ هزار نومان باقی ماند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 09 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته، تقریبا با ثبات قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید بدون تغییر، نسبت به روز قبل، قیمت گذاری شد و حباب سکه نیز در سطح ۵۳۰ هزار نومان باقی ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز پنج شنبه نوزدهم اردیبهشت ۹۸، شاهد عدم تغییر در نرخ‌های بازار طلا و سکه بودیم.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
سکه


کشتی آرای با بیان اینکه امروز بازار همانند روز‌های اخیر با کاهش تقاضا و افت داد و ستد‌ها مواجه بود، اظهار داشت: در پایان فعالیت بازار طلا و سکه؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بدون تغییر در سطح ۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در بازار امروز به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شد.  

هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون تغییر به نرخ ۴۷۳،۳۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲،۰۵۰،۰۰۰ تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، نداشته است.  

حباب سکه نیز همانند روز‌های قبل، با توجه به کاهش داد و ستد و افت تقاضا در بازار، بدون تغییر همچنان ۵۳۰ هزار تومان می‌باشد.  
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار