بازدید 2225

نگاهی به عملکرد مبین وان در فروردین ماه؛ رشد 85 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته

کد خبر: ۸۹۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 09 May 2019

شرکت مبین وان کیش در دوره یک ماهه منتهی به 31 فروردین ماه 1398 موفق به کسب در آمد 9.6 میلیارد تومانی از محل فروش و یا ارائه خدمات شده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد 85 درصدی داشته است.


به گزارش بورس تابناک، بر این اساس این شرکت از محل ارائه خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن همراه 77468 میلیون ریال درآمد داشته در حالی که این رقم در دوره مشابه قبلی 50736 میلیون ریال بوده است.


درآمد ارائه خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن همراه «اوان» نیز در اسفندماه 39017 میلیون ریال بوده و بر این اساس این شرکت درآمد فروردین ماه این شرکت از این محل رشد قابل توجهی داشته است.


شایان ذکر است، شرکت مبین وان کیش در آخرین شفاف سازی از انعقاد موافقت نامه دو جانبه مشارکت مدنی بین این شرکت و موسسه غیر تجاری پردیس سرگرمی پاییزان در خصوص بومی سازی، توزیع و انتشار و کسب درآمد از بازی پسرخوانده (یکی از پرفروش ترین بازی های ایرانی و فعال در حوزه بین الملل ) در فضای دیجیتال در بازارهای هدف آفریقایی و خاورمیانه (14 کشور عربی حوزه منا )خبر داده است.


اثرات مالی این موافقت نامه دوجانبه هنوز مشخص نیست و انتظار می رود سود خوبی را برای سهامداران به ارمغان آورد.


همچنین مبین وان کیش افزایش سرمایه 200 درصدی را دردستور کار قرار داده و بر این اساس سرمایه این شرکت از 10 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.


مبین وان کیش از زمان عرضه در فرابورس تاکنون 1200 درصد بازدهی برای سهامداران داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار