بازدید 10031

کاهش ۳ تا ۲۰ میلیونی قیمت‌ها در بازار خودرو

کد خبر: ۸۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 09 May 2019

فعالان بازار تاکید می‌کنند که قیمت‌ها در هفته جاری حداقل سه میلیون تومان و حداکثر ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از دنیای اقتصاد، به‌عنوان مثال، سراتو با افتی ۲۰ میلیون تومانی مواجه شده و قیمت ۳۲۵ میلیون تومان برای آن پیشنهاد می‌شود. همچنین پژو ۲۰۰۸ نیز با توجه به افت قیمتی که داشته، در حال حاضر ۳۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو مرز ۴۰۰ میلیون تومان را طی هفته‌های گذشته رد کرده بود. در بین دیگر مونتاژی‌ها، چانگان نیز کاهش قیمت داشته و در حال حاضر با ۲۰۹ میلیون تومان قابل‌خرید است. دانگ فنگ مونتاژی ایران خودرو نیز ۱۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که نشان می‌دهد خودروی موردنظر در هفته جاری افت قیمت داشته است.

اما در بین خودروهای تولید داخل، پراید ۱۱۱ که ۵۶ میلیون تومان را نیز رد کرده بود، این هفته حدود سه میلیون تومان افت و به ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پراید ۱۳۲ نیز با همین حدود عقب‌نشینی، در حال حاضر ۵۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و برای وانت پراید هم باید ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. از بازار تیبا هم خبر می‌رسد این خودرو حدود سه میلیون تومان افت قیمت داشته و در حال حاضر محصولی ۵۴ میلیون تومانی است. ساینا هم ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که البته مخصوص مدل دنده‌ای آن است.

در بین مدل‌های پژو نیز این هفته شاهد افت قیمت بودیم؛ به‌نحوی‌که در حال حاضر مدل ۴۰۵ جی ال ایکس قیمتی برابر با ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. برای خرید مدل SLX پژو ۴۰۵ نیز باید ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. همچنین پژو ۴۰۵ دوگانه سوز نیز با ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل‌خرید است. هر سه این خودروها چیزی حدود سه میلیون تومان طی هفته جاری کاهش قیمت داشته‌اند. پژو پارس نیز در حال حاضر با توجه به کاهش قیمتی که داشته، ۱۰۳ میلیون تومان (در مدل معمولی) قیمت دارد. اما پژو ۲۰۶ نیز طی هفته جاری با کاهش قیمت مواجه شد، به‌نحوی‌که تیپ ۲ این خودرو را می‌توان در حال حاضر با ۱۰۱ میلیون تومان خریداری کرد. پژو ۲۰۶ تیپ۵ نیز ۱۲۵ میلیون تومان قیمت دارد که نشان می‌دهد کمی افت در این هفته داشته است.

فعالان بازار اما در مورد دنا و رانا نیز از کاهش قیمت می‌گویند. به گفته آنها، دنا قیمتی برابر با ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد و برای رانا نیز باید ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. در نهایت اما کاهش قیمت نصیب محصولات رنو نیز شده است، به‌نحوی‌که قیمت ساندرو استپ‌وی در حال حاضر زیر ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارد. به گفته فعالان بازار، استپ‌وی که قیمت آن به ۲۱۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر با ۱۹۰ میلیون تومان قابل‌خرید است. همچنین تندر-۹۰ پلاس و اتومات نیز که ۲۰۵ میلیون تومان قیمت داشت، در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴
ترفند و حقه ای که سالهاست دولتها پیاده می کنند و مردم با آن زندگی می کنند افزایش چند برابری بعد کاهش چند درصدی
نه بابا
خدایا شکرت. مسوولان متشکریم. اشک تو چشم حلقه زد
ای خدا ببین کارمون به کجا رسیده مردم برای پراید 53 میلیونی خوشحالی میکنن!!!!!!!!
واقعاً خجالت آور هست كه قيمت ها پنج برابر شده و صحبت كاهش قيمت ٣ تا ٢٠ ميليوني ميشه....
ايكاش يكي پاسخگو بود كه چرا سانتافه كه ٦٠ ميليون بود چرا يك ميليارد شد؟
در ازای افزایش 60 الی 70 میلیونی ان در طی یک روز
ان افزایش کار دلالان بوده و این کاهش کار وزیر
هورااااااا
باز هم قصه تکراری اقتصاد مظفری، افزایش چند ده میلیونی و کاهش چند میلیونی و بوق و کرنای کاهش
ریزش قیمتها که میگن همینه !!!! خخخخخخخخ
مقدار افزايش رو بگيد اول بعد ببينيم كاهش هم داشته
مثلا سراتو از 240 تومن شده 400 الان ميگن 370 نميدونم شما به اين ميگيد كاهش چقدر سعي ميكنيم سر مردم شيره بماليم هان ؟؟؟؟؟
واقعا کاهش قیمت یعنی چی؟ 10 میلیون می برن بالا بعد سه میلیون می آن پایین؟این شد کاهش قیمت؟ یا شد کلاه گشاد سر همه گذاشتن....دیگه کی قراره نظارت جدی روی این بازار صورت بگیره؟
خدا خیریتون نده.... ۳۰ میلیون گردن ۳ میلیون ارزون
خیلی خبر خوشحال کننده ای بود سراتو 56 پیش مابقی سه تا قسط در 15 ماه و پژو 2008 با قیمت 120 میلیونی ..برخی خودرو ها 100% تولید داخل هستند پراید ..برخی خودرو هارو میشه از حاشیه خلیج فارس با درهم خرید موتور سیکلت هندی باجاج مدل پالس یا ان اس مونتاژ فارس سیکلت معمولا با روپیه هند خریداری میشه ولی قیمت در داخل با دلار محاسبه میشه موتور ان اس 200 از12 میلیون تومان رسیده به 38 میلیون تومان کجای دنیا این همه سر مردم کلاه میذارن؟؟
واقعا عالی است افزایش ها با صد میلیون ، صد میلیون بالا می روند و با سه چهار میلیون هم پایین می آیند به این می گن مملکت داری اسلامی با یستی به مسولین کشور جایزه نوبل داده شود و الگو ی دیگر کشورها قرار بگیرند آفرین بر این همه نوآوری در دروغگوی.
پژو2008 قیمتش100 میلیون بوده شده 400 میلیون حالا 10 تومن ارزون شده!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار