بازدید 4447

دانشگاه آزاد برای حل چالشها و مشکلات کشور پیشگام می شود

کد خبر: ۸۹۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 08 May 2019

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد به همت فرهیختگان و اساتید مؤمن در رویکرد تحولی و نوین خود، قصد پیشگامی در حل چالش‌ها و مشکلات کشور را دارد.

به گزارش مهر، بیژن رنجبر امروز در مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری این دانشگاه که هم اکنون در سالن شهید مطهری واقع در سازمان مرکزی در حال برگزاری است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی عزم خود را جزم کرده که با کاربری روش‌های صحیح علمی و فرهنگی، قدرت نرمی را در ابعاد مختلف علمی و اقتصادی و در نهایت در راستای اهداف انقلاب اسلامی در برابر هجمه سلطه گران جهانی فراهم آورد.

رنجبر ادامه داد: دانشگاه آزاد به همت فرهیختگان و اساتید مؤمن در رویکرد تحولی و نوین خود، قصد پیشگامی در حل چالش‌ها و مشکلات کشور را دارد. در اجرای طرح پایش امیدواریم به واسطه پایان نامه‌ها و رساله‌ها، در راستای حل مشکلات بسیاری از چالش‌های در آینده نزدیک حل شود. رسالت و مسؤلیت اساتید در این رویکرد جدید تحولی بسیار سنگین است و قطعاً با اجرای صحیح آن تأثیرات سودمند آن را در اقتصاد ملی کشور شاهد خواهیم بود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اضافه کرد: با تغییر ساختار و ایجاد یک مرکز مستقل در دانشگاه (مرکز جذب هیأت علمی)، از این پس بحث جذب اساتید جوان و اعضای هیأت علمی، ارتقای اساتید و ساماندهی اساتید و مدرسان حق التدریس این مرکز فعالانه‌تر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی درباره نحوه انتخاب اساتید نمونه کشوری توضیح داد و گفت: روند انتخاب اساتید در ۲ مرحله صورت گرفت؛ نخست در یک فراخوان کشوری از رؤسای استان‌ها و معاونان آموزشی در حوزه علوم انسانی علوم پایه کشاورزی و علوم پزشکی درخواست شد، اساتید برگزیده را انتخاب کنند و در نهایت با تجمیعی که صورت گرفت ۳۱۵ اساتید انتخاب شدند و با بررسی کمیته‌های تخصصی، در نهایت ۱۴ نفر از اساتید برگزیده شدند. این ۱۴ استاد از جامعه ۲۴ هزار نفری اساتید انتخاب شده اند و سعی بر این بوده که اساتید حتماً رتبه استاد تمامی داشته باشند. البته با رتبه دانشیار هم تعدادی حضور داشتند که در کارنامه کاری شأن، یک افتخار کشوری داشته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی