بازدید 4707

پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه سوره

کد خبر: ۸۹۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 08 May 2019

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره نحوه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه سوره را تشریح کرد و گفت: پذیرش دانشجوی بدون آزمون در این دانشگاه فقط در مقطع کارشناسی است.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه سوره، عبدالکریم عطارزاده در ارتباط با نحوه پذیرش بدون آزمون دانشجو در این دانشگاه افزود: چند سالی است با هدف حذف تدریجی کنکور، پذیرش بدون آزمون در برخی دانشگاه‌ها ازجمله دانشگاه سوره انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان سنجش فرصتی را از ۲۰ اسفند ۹۷ تا ۶ شهریور ۹۸ در نظر گرفته که داوطلبان بر اساس اولویت‌های خود رشته و دانشگاه مدنظر را انتخاب کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره یادآور شد: داوطلبینی که مایل به تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی (پیوسته) دانشگاه سوره هستند می‌توانند با مراجعه به صفحه «سامانه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸» در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: اسامی، مدارک و سوابق تحصیلی این افراد پس از جمع بندی، توسط سازمان سنجش به دانشگاه سوره اعلام و پس از بررسی و بر اساس ظرفیت رشته‌ها داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با تاکید بر اینکه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه سوره مختص تحصیل در مقطع کارشناسی است و علاقه مندان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در کنکور سراسری شرکت کنند افزود: پذیرش در رشته‌های سینما، گرافیک و نقاشی صرفاً با کنکور سراسری است.

وی افزود: دانشگاه سوره در رشته‌های معماری داخلی، مهندسی شهرسازی، مهندسی معماری، روابط عمومی، روزنامه نگاری، مدیریت فرهنگی هنری، ادبیات نمایشی، طراحی صحنه، کتابت و نگارگری، نمایش عروسکی و هنر اسلامی بدون آزمون برای مهر ۱۳۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر