بازدید 8316
۹

ایران از برجام و NPT خارج نمی‌شود

کد خبر: ۸۹۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 07 May 2019
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، خبر داد: ایران به دنبال خروج از برجام و NPT نیست بلکه با استفاده از ظرفیت برجام، ساز و کار داخلی برای تولید سوخت‌ هسته‌ای مورد نیاز را دنبال می‌کند.

به گزارش «تابناک» حشمت الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در ارتباط با موضع‌گیری جمهوری اسلامی ایران در قِبال اقدامات خصمانه آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست تقابلی خود را در پیش می‌گیرد، قوای نظام و جریانات سیاسی کشور هم از هر سیاستی که شکل گیرد، حمایت می‌کند.

اتخاذ سیاست‌های تقابلی بر اساس مفاد برجام

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایران در قالب برجام و NPT سیاست خود را پیش خواهد برد، برجام متن جامعی است که برای شرایطی که طرف‌ها به تعهدات خود عمل نکنند، پیش‌بینی‌هایی کرده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها بعد از بازگشت تحریم‌ها به دنبال محرومیت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی رفتند تا بیشترین بهره را از این شرایط ببرند، از این رو ما از دل برجام دو موضوع را دنبال می‌کنیم و در گام نخست جمهوری اسلامی ساز‌وکار داخلی را برای سوخت مورد نیاز خود طی می‌کند زیرا پیش بینی می‌شود که آمریکایی‌ها در آینده برای سوخت هسته‌ای و تبادلات هسته‌ای هم مشکلاتی ایجاد کنند.

ورود ایران به مذاکرات فنی با آژانس و اعضای باقی‌مانده برجام

فلاحت پیشه معتقد است: ایران از سوی دیگر وارد مذاکرات فنی جدی با آژانس انرژی اتمی و اعضای باقی مانده برجام خواهد شد تا سوخت مور نیاز خود را در سطوح مختلف تولید کند.

تغییری در شکل تعهدات NPT ایجاد نمی‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تعهدات مازاد بر NPT را اجرا که ماحصل برجام بود را اجرا کرده و قرار است به این تعهدات پایبند بماند لذا تغییری در شکل این تعهدات ایجاد نمی‌شود، در نهایت خروج از برجام و NPT شکل نخواهد گرفت بلکه از ظرفیت برجام و NPT استفاده می‌شود./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
همیشه افت دارین..................
نتیجه مهم است و اینکه این کار چه مشکلی از اقتصاد کشور و مردم را برطرف می کند؟؟؟ قیمت دلار به کانال 12 هزار بر می گردد یا خیر؟؟
باید برجام رو اتیش بزنیم....
ایران ذاتاً توان و جرات خروج از برجام را نداره
امریکا میگوید قصد جنگ ندارد این صحبت برای جلوگیری از حمله پیش دستانه ایران است چون اگر ایران بداند حمله امریکا قطعی است در حمله پیشدستانه درنگ نخواهد کرد امریکا وقتی قوای خود را در خاورمیانه متمرکز کند و پایگاه هایش کاملا اماده باشند خود بهانه جنگ را ایجاد خواهد کرد ایران امید دارد با ماندن در برجام و npt جلوی جنگ را بگیرد و با لفظی محتاط در مورد ایجاد محدودیت برای تنگه هرمز سخن میگوید اما ارسال ناو گروه ابراهام لینکن برای خاورمیانه و هشدار جدی امریکا مبنی بر هر گونه مزاحمت برای این ناو گروه از سوی متحدان ایران مثل الحوثی و حزب الله و حشد الشعبی حاکی از اغاز جنگی است که کشور های حاشیه خلیج فارس در بروز ان نقشی کلیدی دارند
ترامپ بود کی خارج شده بود
می دونستیم جرات ندارید
تیترهای صفحه نخست روزنامه اقتصادی بشدت حامی بورس وضدبازارهای رقیبش بخصوص مسکن یعنی روزنامه ....... به سقوط بیسابقه ۸۳۰۰ واحدی دیروز این بود :
تیتراول : فوبیای تورم بنزینی
تیتر دوم : واکنش ایران به اقدامات امریکا
تیتر سوم : سنگ محک قیمت مسکن !!!
حالابایدمنتظرماند وواکنش این روزنامه رابه سقوط ۷۷۰۰واحدی امروز را مشاهده کرد !!!!!
چه لزومی داره فلاحت حرف بزنه قرار شد رییس جمهور صحبت کنه همینه مملکت مشکل داره همیشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار