بازدید 8028

ریشه‌یابی کلیپ‌های اخیر درباره مدارس

کد خبر: ۸۹۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 07 May 2019
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف دشمن، ناامید کردن مردم است، گفت: ۳ متخصص را مأمور کردم تا ریشه تولید کلیپ‌های اخیر درباره مدارس را بررسی و مشخص کنند.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی نماز با اشاره انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی درباره مدارس، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف دشمنان تغییر هویت فرزندان ماست؛ هویتی که با آموزه‌های ایرانی و اسلامی عجین شده است.

وی با بیان اینکه امروز جنگ مستمر و بسیار عظیمی بر علیه کشور ما صورت گرفته است و هدف اصلی‌اش تغییر هویت نسل جدید ماست، گفت: در این فضای ناجوانمردانه، دشمن از هر وسیله‌ای برای پیروزی و فتح سنگرهای خودش استفاده می‌کند که بیشترین سنگرها در عرصه تعلیم و تربیت است و امیدوارم با حضور و همراهی صاحبنظران حوزه آموزش و پرورش و خارج از آموزش و پرورش در این جنگ به پیروزی برسیم.

بطحایی ادامه داد: گاهی شاهد هستیم دشمن به روش‌های مختلف تلاش می‌کند تا خانواده‌ها را نگران کند و کلیپ‌ها و تصاویری در فضای مجازی پخش می‌شود که هرچه توجه می‌کنیم بیشتر به این می‌رسیم که هدف اصلی آن، ناامید کردن مردم متدین و انقلابی است.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن بی اعتماد کردن مردم به آموزش و پرورش و معلمان است، افزود: اخیراً هم کلیپ‌هایی به سرعت در فصای مجازی پخش شده و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده که باعث می‌شود به این مقوله توجه بیشتری شود و باید در فرایندهای آموزش و پرورش دقت بیشتری داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از دیروز ۳ متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا اعتماد عمومی و باور مردم متدین را نگران می‌کند؛ امیدوارم پلیس فتا هم در این موضوع به ما کمک کند زیرا این کلیپ‌ها بی نام و نشان هستند و تصاویر پخش شده، مدرسه و معلم را تلقین می‌کند لذا حراست و بازرسی این موضوع را به ویژه موضوع اخیر را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: چیزی که بچه‌ها را می‌تواند از این آسیب‌ها مصون‌ نگه دارد، اقامه نماز، پرداختن بیشتر به قرآن و انس با آن، تمسک به معارف اهل بیت(ع) است؛ همچنین تنها راه نگه داشتن سلامت دانش‌آموزان و رشد آنان در فرهنگ ایرانی اسلامی، اقامه نماز و تمسک به قرآن است.

بطحایی افزود: ما اکنون در ۱۶ هزار مدرسه، امام جماعت روحانی داریم که عموماً در مدارس پرجمعیت هستند و امیدواریم با همکاری‌های حوزه علمیه بتوانیم این عدد را افزایش دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲۹
بازم راه را اشتباه میرید. تمسک به این و اون و ... راهش نیست . متاسفم که افراد میخواهند صورت مسئله را پاک کنند و تفکر بنیادی ندارند. نمیشه خانه و جامعه و مدرسه سه فرهنگ متفاوت داشت. نمیشه که نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
آفرین
با سلام این موضوع قابل کتمان نیست فرزند من در یکی از مدارس غیر انتفاعی زنجان تحصیل می‌کنه و من خودم شاهد بودم معلم ورزش مدرسه زنگ ورزش همین ترانه مستهجن رو تو مدرسه برا بچه ها پخش میکند
شما به جای برخورد با این کلیپ لطفا برخورد کنید با مدیر این مدرسه و شانه خالی نکنید اکر دنبال اموزش درست فرزندان این کشور هستید
جناب وزیر مثلا می خواهید مانند قضیه فرهاد مجیدی رد گم کنی کنید ولی اخرش دست خود مجیدی رو شد
بی خیال ، وقتی که اتفاق افتاده شما نمی توانید فرار کنید از واقعیات
پایکوبی یا همان کلمه تابو (رقص) که خودتون رو با معادل حرکات موزون راضی کردید نیاز درونی هر موجد زنده ایه. حتی گیاهان هم به صدای موسیقی شاد عکس العمل نشون میدن.. شما با چه حقی دارین به اسم دین بدیهی ترین و اولیه ترین نیاز انسان رو که شادی هست ازش میگیرید؟ اگر رقص خطا و گناه بود خداوند در فطرت آدمی نمی آفرید. شما کی هستید که خودتون رو از خداوند داناتر میدونید. به قول سعدی شتر که شتره با صدای اهنگ عربی میرقصه از انسان چه توقعی دارید که این عکس العمل طبیعی روکه حاصل واکنش کلی از سیستم عصبی و احساسیه در بدن انسانه سرکوب کنه و نادیده بگیره. تنها هدف زندگی شاد بودن که مانعشید. نه تفریح نه خنده نه شادی نه تعامل شما واقعا فکر کردین کی هستین. فرزندانتون در ناف صفا سیتی های اروپا و امریکا راحت و ازاد ددر میان انواع لهو و لعب و مردم این جا اجازه حرکت دادن بدن خودشون رو هم ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
احسنت
هویت فرزندان مان با ارزش های ایرانی عجین شده و شادی بخش جدایی ناپذیر آن است .
شادی کردن کودکان تغییر هویته؟؟؟؟
ما مردم ایران موافق رقص در مدارس هستیم و مخالف فساد ، تجاوز ،زورگویی و گرانی و رانت دولتی و حاکمیتی و اختلاس و .... توسط مسئول و ... در مدرسه و جامعه هستیم.
هر کس کم میاره، یا از چیزی خوشش نمیاد پای دشمن رو وسط میکشه.
اصلا چه معنی داره که آدما شاد باشن، جناب بطحایی شما که زحمت کشیدید روحانی دادید یه چند هزارتا هم مداح بفرستید تو مدارس که حداقل روزی دو ساعت برا بچه ها عزاداری کنن تا حساب کار دست دشمن بیاد
میفرمایند : "چیزی که بچه‌ها را می‌تواند از این آسیب‌ها مصون‌ نگه دارد، اقامه نماز، پرداختن بیشتر به قرآن و انس با آن، تمسک به معارف اهل بیت(ع) است؛ تنها راه نگه داشتن سلامت دانش‌آموزان رشد آنان در فرهنگ ایرانی اسلامی، اقامه نماز و تمسک به قرآن است و ما اکنون در ۱۶ هزار مدرسه، امام جماعت روحانی داریم" .... نتیجه اش رو داریم می بینیم
خوب مدارس را ببندن همه برن حوزه تا بچه ها شاد نباشن یک وقت
بطحایی خیلی خوب یاد گرفته ، هم کارش رو بکنه و هم جلوی دوربین و خبرنگارا ژست ارزشی بگیره .
متاسفم برای رسانه های ساده لوحی که بعد 2 سال، هنوز بازی این وزیر بی کفایت رو متوجه نشده اند.
از شادی مردم وحشت دارند!
اخ اخ...حالا چیکار کنیم؟؟؟؟
ایا برای گرانی ها هم ریشه یابی می کنید
ایشان سال قبل میخواست مدارس استعداد های درخشان را ملغی کنه که حتی امسال دیدیم مقام معظم رهبری تاکید داشتند بر درخشان تر شدن این مدارس
خدا خیرت بده آقای بطحایی ، شادی و نشاط رو در مدارس ایجاد کردی ، ما دعا میکنیم شما سریعتر وزیر علوم بشی . اگه رییس جمهورم بشی که چه بهتر ، شادی و نشاط، کل مملکت رو فرا میگیره .
اگر ما که در دهه شصت به مدرسه می رفتیم با اون همه بگیر و ببند و سخت گیری و ساعات طولانی نماز و دعا و لباس تیره و ممنوعیت های بی دلیل متدین و مومن شدیم این نسل هم می شوند
در ضمن چرا فقط نظر و عقیده ی قشر متدین باید پر اهمیت تلقی بشه ؟؟
بقیه ی مردم که کم هم نیستند پس چی ؟؟ جزو ایران نیستند ؟؟
برو بابا دنبال کارت !!!
دشمنان ملت رانتخواران و انحصارگران فرافکن داخلي است که با چپاول جيب ملت اعتقاد و اعتماد شان را گرفتند دشمن ما شادي کنندگان داخلي آنهم بچه هاي مدرسه نيستند کساني هستند که قدرت در دست دارند و با هم و مديريت شده هر روز کالايي را گران و جيب مردم را مي دزدند.
بچه ها رو اعدام کنید و مدارس شان را آتش بزنید!!!!!!
مبادا دین خدا خدشه پیدا کند.
گریه، زاری، نوحه، عزا ماتم و تمسک را بیشتر تزریق کنید.
خیلی جالبه همه چی دلیلش دشمنه
مگه وقتی از همین ایرادهای نظام اداری و اموزشی دوران گذشته ایراد می گرفتن هم کار دشمن بوده؟
اینقدر دنبال مانور با دشمن فرضی نباشیم تورو خدا
دشمن به روش‌های مختلف تلاش می‌کند تا خانواده‌ها را نگران کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
تا کی میخواهید خودتون را به خواب بزنید؟ دشمن کیه؟ دشمن چیه؟ اینا خود مردمی هستند که هنوز سالمند و افسرده نشده اند.دلشون شادی و تفریح میخواهد براشون فراهم نمیکنید خودشون دست بکار میشن.
هزار بار وعده وعید دروغ دادید ومردم را سرو کار گذاشتید آیا دشمن یکبار وعده‌ی دروغ بما داده است؟!
همه چیز درست شد الا این یدونه
حناب بطحایی همه بچه‌ها را اعدام کنید
ولی
ولی ولی بگید همه آقازاده هایتان که توناف لاس وگاس واروپا وجزایر قناری وکبوتر وکلاغ دارن آفتاب میگیرن هم مثل این کودکان معصوم بیان زندگی کنند که یه وقتایی.....
وزیر آموزش و پرورش هیچ کار دیگه ای نداره فقط دستگیری این کودکان را در سر لوحه برنامه خود قرار داده زیرا از تمام ارگان های نظامی و قضایی تقاضای پیگیری کرد.واقعا برای چند صباحی در قدرت ماندن برخی دست به چه کار هایی که نمی زنند.عزیزم کودکان باید شاد باشند تا حداقل این فشار روانی که والدینشان را خرد کرده کمتر احساس کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل