بازدید 4502
۱

آیا پرسپولیس برانکو، افت کرده است؟

کد خبر: ۸۹۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 07 May 2019

این واقعیت که اشتباهات داوری تاثیر زیادی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان داشت، انکار ناپذیر است. بی دلیل نیست که برانکو و دیگر پرسپولیسی‌ها به شدت از عملکرد داوران بازی های شان در آسیا انتقاد می‌کنند چرا که این داوران چندین امتیاز را در ۵ بازی دور گروهی از سرخپوشان گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، با این وجود، این واقعیت هم غیرقابل انکار است که پرسپولیس در شرایط فعلی آن تیم در اوج نیست و دچار افت فیزیکی و کاهش آمادگی ذهنی و سقوط انگیزه شده است. شاگردان برانکو در بازی برابر پاختاکور هم یک بار دیگر نتوانستند نمایش‌های خوب همیشگی خود را اجرا کنند. این مسئله می‌تواند ناشی از خستگی باشد یا بی برنامگی تاکتیکی.

همچنین در بعضی پست‌ها بخصوص در خط حمله پرسپولیس در حال حاضر دچار مشکل است و برای رسیدن به دروازه حریفان نه مهره‌های لازم و نه برنامه لازم را دارد. البته در خط میانی و خط دفاعی هم تیم برانکو مشکلاتی داشته است. پرسپولیس اگرچه این فرصت را دارد تا در هفته‌های آتی سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد، اما به نظر می‌رسد که این تیم برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در هر حال در زندگی هر فرازی فرودی دارد. بنظر می رسد مربیگری آقای برانکو دارد کم کم تو سراشیبی می افتد. زندگی انسان همیشه حالت سینوسی داشته. و خواهد داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر