بازدید 13194
۵
با اعلام مدیر باشگاه پتروشیمی؛

بدلیل شرایط اقتصادی؛ خرید بازیکن خارجی ممنوع شد

کد خبر: ۸۹۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 07 May 2019

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: جریمه‌ای برای بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال در نظر نگرفتیم و طبق قراردادی که بسته‌ایم، عمل خواهیم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امین معاوی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید به دلیل نرسیدن پتروشیمی به فینال لیگ برتر جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شود، گفت: چنین موضوعی مطرح نشده است ما طبق قراردادی که داریم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و چیزی که مقرر شده است را بازیکنان دریافت خواهند کرد. بخشی از قرارداد‌های فصل قبل باقی مانده که سعی می‌کنیم آن‌ها را پرداخت کنیم، چون هنوز مدت زیادی از لیگ نگذشته است. پتروشیمی باشگاه ریشه‌داری است و برای تمام سناریو‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد و هر کس هم در باشگاه قرار می‌گیرد روی همین ریل راه حرکت می‌کند و هدف مشخصی دنبال می‌شود.

مدیر باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد بودجه‌تان افزایش پیدا می‌کند یا خیر، گفت: ما برای بودجه الزاماتی داریم و بودجه مصرفی‌مان نسبت به سال قبل کاهش خواهد داشت و هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم طبق آن بودجه تصمیم می‌گیریم.

معاوی در مورد اینکه بازیکن خارجی هم خواهید گرفت یا نه، بیان داشت: دیگر نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. فصل قبل هم اگر یک نفر را جذب کردیم به خاطر این بود که هم می‌خواستیم به مسابقات غرب آسیا برویم هم چند بازیکن‌مان مصدوم شده بودند البته یاری هم که جذب کردیم قیمت پایینی داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد حاتمی راضی بودید و آیا او برای فصل بعد می‌ماند، گفت: هیأت مدیره باید در مورد عملکرد تیم تصمیم بگیرد. شاخص ما عملکرد افراد است. هنوز جلسه‌ای در این مورد برگزار نکرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ایران خودرو و سایپا هم از پرداختهای نجومی به مربیان و بازیکنان اقدام کنند تا قیمتهای خودرو متعادل شود
یعنی اگر الان ممنوع نکنند این مقدار دلار رو از کجا می خواهند بیاورند و هزینه کنند ... حتما خیلی راحت به جیبت مردم دسترسی وجود دارد
تا کی باید توی شرایط بحرانی زندگی کنیم؟؟؟
تیمهای دولتی را دستشونو از جیب بیت المال کوتاه کنید
به خدا دیگه خسته شدیم از زندگی!!بسته دیگه چی از جون ما میخواین؟چرا از کارهای کشورهای دیگه الگو نمیگیرن که مردمشون چقدر تو آسایش و رفاه هستن ولی میرین از کارهای بد بعضیا الگو برداری میکنین!!واقعا به مسلمونی هم بدبین شدم من...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار