بازدید 15784
۹

بازیکن وفادار به علی دایی، از سایپا اخراج شد

کد خبر: ۸۹۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 07 May 2019

ماجرای جدایی علی دایی از تیم سایپا هنوز اثرات و متعلقات خود را در این تیم دارد. امروز در جدیدترین اتفاق، ابراهیم صادقی، سرمربی جدید سایپا، علی دشتی را از جمع بازیکنان تیمش کنار گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دشتی در روز معارفه صادقی به عنوان سرمربی با لباس شخصی حاضر شده بود و به مدیریت باشگاه هم گفته بود که اگر علی دایی در تیم نباشد، نمی‌تواند به همکاری با سایپا ادامه دهد. امروز، اما گویا این بازیکن جوان از صحبت‌های قبلی خود پشیمان شده و به تمرین سایپا رفت که با جواب رد ابراهیم صادقی روبرو شد. سرمربی جدید سایپا به دشتی اعلام کرده که این بازیکن نمی‌تواند به حضور در تیم سایپا ادامه دهد و از تیم کنار گذاشته شده است.

دیگر نکته هم این بود که مهرداد کفشگری در حاشیه بازی دیروز سایپا برابر پدیده زیر پیراهن خود، عکس علی دایی را نشان داده بود. ابراهیم صادقی در جمع بازیکنان با این اتفاق برخورد جالبی داشته است. او عنوان کرده که خودش به علی دایی علاقه زیادی دارد و هیچ مشکلی با چنین رفتاری از سوی بازیکن تیمش ندارد.

Image result for ‫علی دشتی سایپا‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
باشگآه سایپا لیاقت دایی رو نداشت .شانیت علی دایی فراترا از سایپاست ، در حدباشگاههای اروپایی. ان شا الله موفق باشه که همیشه هم همینطور بوده. بااین رفتارهای مغرضانه که خالی کردن حقارت و کینه قدیمی بود ذره ای از ارزشمندی و محبوبیت آقای دایی کم نمیشه.او همیشه آقای گل صداقت و افتخار ایران است.
علی دایی برای مردم ایران عزیز بود حالا عشق شده هرکس نمیتونه ببینه راه قبرستون بازه
یاشااااااااسین دایی
سایپا لیاقت علی دایی را نداشت دایی افتخار فوتبال ایران است
دایی عشق تیم سایپا بدون دایی انشالله میره دسته یک
آقای مدبر ای کاش با مهندس علی دایی رفتارت منطقی بود شما که قول داده بودی عمل میکردی با این کارها محبوبیت حاج علی دایی بیشتر هم میشه
علی دایی همون ناجیه ازادیه
درود بر علی دایی . پروژه کنار گذاشتن علی دایی که شناسنامه مطلق فوتبال ایران هستش از مقامات بالایی آب می خوره و مطمئن باشین با این کارشون وجهه و سطح فوتبال ایران رو خیلی پایین آوردن . متاسفانه مدیران احمق و نالایقی کنونی که اکثر مسندهای قدرت این جامعه و مخصوصا فوتبال این مملکت رو احاطه کردن دارن به کشور خیانت و ضربه میزنن . آقای دایی نشون داده که هرگز در مقابل ظلم و زیاده خواهی ساکت نبوده و همیشه جانب حق رو میگرفتن و خدا نیز بواسطه همین دیدگاهشون ایشونو سربلندتر از قبل کرده . به امید موفقیتهای بیشتر و چشم گیر آقای دایی
درود بر علی دایی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر