بازدید 5281

تیم آقای هفت تیرکش، بعداز 34سال قهرمان یونان شد!

این تیم با حکم دادگاه ورزشی یونان، فصل را با دو امتیاز منفی آغاز کرده بود و در اصل با ۸۲ امتیاز قهرمان شده است. این سومین قهرمانی آن‌ها در سوپرلیگ یونان محسوب می‌شود
کد خبر: ۸۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 06 May 2019

با اتمام سوپرلیگ یونان، پائوک پس از ۳۴ سال مقتدرانه قهرمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پائوک طی ۳۰ هفته در سوپرلیگ یونان موفق به کسب ۲۶ برد و ۴ تساوی شد. ۶۶ گل زده و تنها ۱۴ گل خورده در کارنامه این فصل آن‌ها دیده می‌شود. این تیم با از دست دادن تنها ۸ امتیاز و با کسب ۸۰ امتیاز بالاتر از المپیاکوس ۷۵ امتیازی، قهرمانی اش را دو هفته پیش مسجل کرده بود.

سوپرلیگ یونان

پائوک در فینال جام حذفی یونان نیز حاضر است و به مصاف آاک آتن می‌رود. لازم به ذکر است این تیم با حکم دادگاه ورزشی یونان، فصل را با دو امتیاز منفی آغاز کرده بود و در اصل با ۸۲ امتیاز قهرمان شده است. این سومین قهرمانی آن‌ها در سوپرلیگ یونان محسوب می‌شود. پائوک فصل گذشته پایین‌تر از آاک آتن به عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ یونان رسیده بود؛ بنابراین دو فصل است که المپیاکوس موفق به کسب قهرمانی در لیگ یونان نمی‌شود.

پائوک تنها تیم این فصل لیگ‌های داخلی اروپایی است که بدون شکست قهرمان می‌شود. مالک باشگاه پائوک، ایوان ساویدیس است؛ او همان فردی است که سال گذشته در بازی تیمش مقابل آاک آتن با اسلحه وارد زمین شد تا جنجال زیادی به پا شود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر