بازدید 5636

فلیکس سانچز تا جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی قطر ماند

کد خبر: ۸۹۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 06 May 2019

سرمربی موفق تیم ملی قطر تا سال ۲۰۲۲ و رقابت‌های جام جهانی در این کشور ماندنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه استادالدوحه قطر امروز خبر تمدید قرارداد فدارسیون فوتبال این کشور با فلیکس سانچز را منتشر کرد. سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر که پس از سال‌ها کار در رده‌های سنی فوتبال ملی این کشور، سرانجام توانست ثمره زحمات خود را با قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بگیرد، پس از این افتخار مورد توجه تیم‌های مختلفی قرار گرفت. از جمله مقاصد احتمالی او می‌توان به کشور ایران اشاره کرد. زمانی گفته می‌شد سانچز گزینه جدی هدایت تیم ملی ایران و جانشینی کارلوس کی روش است و حتی خبر‌هایی مبنی بر تمایل شخص او به کار در ایران هم شنیده شده بود.

Related image

اما با این حال، این سرمربی موفق که تا پایان ماه جولای جاری و پایان مسابقات کوپا آمه ریکا با قطر قرارداد داشت، با عقد قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۲ و جام جهانی مهمی که خود کشور قطر میزبانی آن را بر عهده دارد، همراه عنابی‌ها خواهد ماند.

تیم ملی قطر باید از روز ۲۴ خرداد ماه به عنوان یکی از میهمانان ویژه در مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی در کشور برزیل حاضر شود. قطری‌های اردویی در کشور آمریکا خواهند داشت و سپس در برزیل دیدار دوستانه‌ای با طلایی پوشان برگزار می‌کنند. در روز‌های اخیر فلیکس سانچز گفته بود نگرانی بابت تمدید نشدن قراردادش ندارد و تمرکزش تنها روی کوپا آمه ریکا است. امروز خبر تمدید قرارداد این مربی، نشان از توجه قطر برای ادامه موفقیت در سال‌های آتی و بالاتر بردن میزان این موفقیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار