بازدید 6015

شهرداری اماکن ورزشی را واگذار نکند

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با یادآوری اینکه سرانه ورزشی در تهران پایین است و شهرداری نباید اقدام به واگذاری اماکن ورزشی کند از واگذاری یکی از اماکن ورزشی به صدا و سیما انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 06 May 2019

یوناتن بت کلیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر شایسته سالاری و واگذاری مدیریت‌ها به متخصصان هر حوزه، گفت: متأسفانه اخیرا سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مجموعه ورزشی فدک واقع در منطقه 16 تهران که بخشی از آن تبدیل به تالار پذیرایی شده را برای ضبط برنامه‌ای تلویزیونی در اختیار صدا و سیما قرار داده است.

نماینده آشوریان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه اماکن ورزشی در تهران پایین بوده و نباید این اماکن ورزشی را به سایر نهادها واگذار کرد، افزود: این اماکن ورزشی متعلق به مردم و مکانی برای ورزش است نه لوکیشن برنامه سازی صداوسیما.

وی تصریح کرد: سیاست‌های مجلس همواره بر مبنای توسعه اماکن ورزشی است و واگذاری اماکن ورزشی اقدام نادرستی است.

صداوسیما با بودجه کلان خود می‌‎تواند هرجایی که می‌‎خواهد را اجاره کند

بت کلیا ادامه داد: صدا و سیما اماکن در اختیار بسیار زیادی دارد و اخیرا با بهره گیری از اسپانسرها می‌تواند هر مکانی که می‌خواهد را اجاره کند، لذا نباید به سراغ اماکن ورزشی بیاید. ضمن اینکه بودجه‎‌های سالیانه در نظر گرفته شده برای صدا و سیما از طرف مجلس نیز بودجه خوبی است که در قیاس با وزارت ورزش و جوانان قابل مقایسه نیست.

وی ضمن تقدیر از اقدامات وزیر ورزش و جوانان در راستای توسعه فضاهای ورزشی، افزود: باید سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز به وزارت ورزش و جوانان کمک کنند که این اماکن ورزشی روز به روز مجهزتر و با امکانات بیشتری شود تا مردم جذب و به این سمت حرکت کنند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهردار تهران نیز قطعا با واگذاری اماکن ورزشی به سایر نهادها مخالف است، گفت: انتظار داریم در این اقدام تجدید نظر صورت گیرد تا این مسئله تبدیل به رویه غلط در واگذاری اماکن ورزشی به سایر نهادها نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار