بازدید 5380

واکنش مربی تیم ملی وزنه‌برداری به حضور بهداد در اردو

کد خبر: ۸۹۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 05 May 2019

علی‌اکبر خورشیدی‌فر در خصوص حضور بهداد سلیمی ملی پوش خداحافظی کرده دسته فوق سنگین در اردوی تیم ملی و تست دوپینگش توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، صبح امروز (یکشنبه) ماموران وادا در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان حاضر شدند تا از تعدادی از قهرمانان ایرانی تست دوپینگ بگیرند.

نام نفراتی، چون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، سعید علی‌حسینی و ... در این فهرست وجود داشت که از این میان بهداد سلیمی و سهراب مرادی که در اردوی جوانان تمرین می‌کردند، تست دادند و در خصوص سایر نفرات نیز قرار شد هماهنگی‌های لازم برای حضور آن‌ها در تهران و تست دادن انجام شود.

این در حالی بود که بهداد سلیمی بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام کرد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و دیگر قصد وزنه‌زدن ندارد، اما همچنان برگه مربوط به انصراف رسمی از حضور در مسابقات را پر نکرده است به همین دلیل نام او در بین نفراتی که وادا خواستار انجام آزمایش دوپینگ می‌شود، وجود دارد.

خورشیدی‌فر مربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص حضور سلیمی در اردوی تیم ملی جوانان توضیح داد: بهداد سلیمی برای حفظ سلامتی‌اش وقتی به تهران می‌آید در اردو تمرین می‌کند. با توجه به اینکه اردوی بزرگسالان فعلا تعطیل است، او همراه با تیم جوانان تمرین کرد و با توجه به حضور ماموران ضد دوپینگ، آزمایش هم داد. علاوه بر سلیمی، سهراب مرادی هم تمریناتش را در اردوی جوانان دنبال می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی