بازدید 4491

هزینه ۵۳هزاردلاری بلیت خبرنگاران و همراهان درالمپیک توکیو

کد خبر: ۸۹۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 05 May 2019

کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اعلام کرده خبرنگاران و دیگر نفراتی که می‌خواهند به تماشای رقابت‌ها در المپیک بنشینند باید حتما بلیت داشته باشند و صرفا با داشتن ID کارت امکانش فراهم نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرده خبرنگاران و دیگر نفراتی که ID کارت دارند نمی‌توانند صرفاً با ID کارت خود رقابت‌های مختلف را تماشا کنند و باید حتماً بلیت داشته باشند.

تنها فردی که با ID کارت می‌تواند رقابت‌های مختلف را تماشا کند و نیازی به تهیه بلیت ندارد رئیس کمیته ملی المپیک کشور‌ها است. از این رو کمیته برگزار کننده اعلام کرده باید مبلغ ۵۳ هزار دلار بابت خرید بلیت‌ها واریز شود. البته هنوز کمیته ملی المپیک ایران این مبلغ را واریز نکرده و باید زودتر این کار را انجام دهد.
صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک همچنین جلسه‌ای با رئیس بانک مرکزی داشته است و به دنبال تهیه دو میلیون یورو ارز است که حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌شود. تیرماه نیز آغاز فعالیت رسمی سرپرستان برای المپیک ۲۰۲۰ است و جلسه‌ای برگزار می‌شود که از سرپرست ایران در این جلسه دعوت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار