بازدید 2574

عراق بزرگترین طرح احیای داعش در این کشور را ناکام گذاشت

سازمان اطلاعات عراق از ناکام گذاشتن بزرگترین طرح تروریستی داعش برای تشکیل باندهای زیرزمینی جدید در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 04 May 2019

سازمان اطلاعات عراق از ناکام گذاشتن بزرگترین طرح تروریستی داعش برای تشکیل باندهای زیرزمینی جدید در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه سومریه‌نیوز، ابوعلی البصری، رئیس گروه اطلاعاتی الصقور و مدیر کل اطلاعات داخلی عراق گفت: گروه الصقور توانست از طریق کمین کردن در شمال تلعفر، تروریستی به نام "وحید امنیه" را از پای درآورد که مسئول امور امنیتی در منطقه الجزیره و مسئول قتل ده‌ها بی‌گناه از ساکنان شهرهای موصل و تلعفر بود.

وی افزود: این عملیات بعد از پیگیری دقیق برای چند ماه صورت گرفت. این عملیات که "چنگال مرگ" نام داشت توسط تیم تاکتیکی و فنی الصقور و در راستای طرح هدف قرار دادن داعشی‌هایی انجام شد که به روش‌های مختلف با هدف تقویت مجدد این گروه و انجام عملیات تروریستی در استان نینوا از سوریه وارد عراق می‌شوند.

البصری گفت: این عملیات با پشتیبانی اطلاعات لشگر ۱۵ ارتش عراق و حشد شعبی در نینوا انجام شد. گروه الصقور از این طریق بزرگترین طرح تروریستی برای تشکیل باندهای زیرزمینی جدید داعش در عراق را ناکام گذاشته و تعدادی از آن‌ها را که از سوریه به عراق فرار کرده بودند به قتل رساند. جزئیات بیشتر این عملیات بعدا اعلام خواهد شد. همچنین گزارشاتی را درباره داعشی‌های بازداشت شده و فرار عناصر تروریستی و ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش از مناطقی در سوریه طی عملیات محرمانه گروه الصقور منتشر خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # جهش تولید با مشارکت مردم # شب قدر # اعمال شب قدر # دعای روز نوزدهم رمضان