بازدید 10846

توصیه آیت الله جنتی به دبیرکل اوپک

کد خبر: ۸۹۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸ 04 May 2019

رئیس مجلس خبرگان رهبری به دبیرکل اوپک توصیه کرد ضمن آشنایی با شخصیت امام خمینی(ره) از مواضع ایران در برابر استکبار جهانی دفاع کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از قم، آیت الله احمد جنتی امروز در حاشیه حضور محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در نماز جمعه قم با عرض خیر مقدم اظهار کرد: ایران کشوری ارزشمند است و امیدواریم در سفر خود بتوانید با امام خمینی(ره) آشنا شوید. توصیه می‌کنم آثار امام را که به زبان های مختلف ترجمه شده است مطالعه کنید.

وی یادآور شد: تاریخ امام برای امت ها ارزشمند است چرا که نشان می دهد که یک نفر می‌تواند در برابر آمریکا و اسرائیل بایستد و مردم را برای مقابله با ایشان بسیج کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری آشنا شدن با شخصیت مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایشان نیز در خصوص استقامت و مقابله با دشمن خلف صالح امام هستند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) معتقد بود که مردم می توانند که در برابر سلطه گران بایستند و ملت ما با ایستادگی خود به پیروزی رسید .

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاومت را از امام درس گرفته است افزود: این مقاومت سبب شده است که در برابر همه تحریم های ظالمانه آمریکا ایستاده ایم و قدرت خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاومت درسی است که برای همه مستضعفان جهان آموزنده بوده و موجب پیروزی می شود یادآور شد: انتظار داریم که از مواضع سیاسی ایران در برابر استکبار جهانی دفاع کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل