بازدید 5311
۱
۱۲دقیقه وقت اضافه عجیب در دربی قعرجدول لیگ

سپیدرود گل مساوی رادقیقه۹۹ ازمسجدسلیمان خورد

کد خبر: ۸۹۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 03 May 2019

در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت، تیم‌های رده چهاردهم و پانزدهم جدول در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد بایرامی در دقیقه 56 برای سپیدرود و اکبر آفاقی در دقیقه 10+90 کار را به تساوی کشاند. این بازی به دلیل دیر رسیدن اتوبوس تیم سپیدرود به ورزشگاه به‌خاطر ازدحام در اطراف آن با 13 دقیقه تاخیر و از ساعت 17:43 آغاز شد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که حکیم نصاری بازیکن نفت مسجدسلیمان در دقیقه 90 ضربه پنالتی‌ را از دست داد. کوروش ملکی دروازه‌بان سپیدرود توپ را دفع کرد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل نشد.

قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری بود که به حسین شنانی، ابراهیم لطفی، کوروش ملکی و حسین ابراهیمی از سپیدرود و موسی کولیبالی و حکیم نصاری از نفت مسجدسلیمان کارت زرد نشان داد.نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود هم به دلیل اعتراض به زمان طولانی وقت اضافه در لحظات پایانی اخراج شد.

سپیدرود در دو هفته پایانی ابتدا میزبان نساجی است و سپس در تهران به مصاف استقلال می‌رود. نفت مسجدسلیمان نیز ابتدا میهمان پیکان است و در هفته پایانی پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حضور تیمهایی مانند سپیدرود در لیگ برتر ، باعث از بین بردن وقت و پول و اعصاب مردم است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل